Ik zorg tegenwoordig dat op het moment van doodgaan tijdens het hardlopen Rock 'n' Roll Suicide begint.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hey, Bombers van David Bowie op KXradio. Die heb ik lang niet meer gehoord

quote:Op woensdag 4 april 2007 17:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zorg tegenwoordig dat op het moment van doodgaan tijdens het hardlopen Rock 'n' Roll Suicide begint.
No matter what or who you've been
No matter when or where you've seen
All the knives seem to lacerate your brain
I've had my share, I'll help you with the pain
You're not alone

Ach, ik ben niet laaiend enthousiast, maar zoals ik al zei "het is wel ok"quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een slechtgekozen symbool en een weinig imposant kunstwerk.
Edit: Maar wat weet ik nou van kunst?

Ja, leuk, tof zijn. Maar de betekenis Erik!! Wat betekent het?!! Waarom die transformatie!! Is het puur voor de tofheid??quote:Op woensdag 4 april 2007 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind vooral de transformatie van de lijn tof.

Nou, leef je uit Isa. Laat je hart spreken!!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft toch niets van kunst af te weten om te kunnen verwoorden wat een kunstwerk met je doet? Of je het mooi, bijzonder of aanstootgevend vindt?

Je bedoelt Hans Teeuwen ed??quote:Op woensdag 4 april 2007 17:42 schreef Gellius het volgende:
Ik hou niet zo van buizenkunst. In het algemeen. Een fijne plaquette aan de gevel van die electronicazaak aan de Linnaeusweg had wat mij betreft volstaan, zeker. En ik was even bang dat ze de Titaantjes van Nescio ervoor verplaatst hadden. Dat had ik 'ze' nooit vergeven. Overigens vind ik dat kliekje rond wijlen Theo van Gogh ver-schrik-ke-lijk. Zoals die zich 'de vrijheid van meningsuiting' toeëigenen is gewoon beschamend.

Tjonge, jonge. Ik ga het zielig vinden.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik heb meer iets met billen mét persoonlijkheid.

Ik vind er minachting uit spreken, maar dat zal vast niet zo bedoeld zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:37 schreef Gellius het volgende:
Ik vind zo'n schreeuwer wel toepasselijk.

Ik zie er geen schreeuw in en als ik die term probeer te koppelen aan dit kunstwerk dan moet ik alleen maar aan foetor ex ore denken. Fido Dido op de verkeerde plek. Abstracte bullshit als symbool van een man die graag alles voor z'n raap zei, hoe ongepast ook bij tijd en wijlen.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, leef je uit Isa. Laat je hart spreken!!

Abstract?? Je kan er toch wel een schreewende man in herkennen??quote:Op woensdag 4 april 2007 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie er geen schreeuw in en als ik die term probeer te koppelen aan dit kunstwerk dan moet ik alleen maar aan foetor ex ore denken. Fido Dido op de verkeerde plek. Abstracte bullshit als symbool van een man die graag alles voor z'n raap zei, hoe ongepast ook bij tijd en wijlen.

Wel kenmerkend voor dhr. Van Gogh.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:51 schreef Claudia_x het volgende:
Een schreeuw zie ik er juist wél in, maar "schreeuwen" vind ik niet zo positief.

Ik vind het abstract.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Abstract?? Je kan er toch wel een schreewende man in herkennen??
Wat is "foetor ex ore" trouwens??

Jaaa, ik wou het net zeggen. Dat beeld waar water uit komt, staat hier om de hoek.quote:

Nee, Hortusbuurt. (Ik woon toch niet in een áchterstandswijk!)quote:

quote:Op woensdag 4 april 2007 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, Hortusbuurt. (Ik woon toch niet in een áchterstandswijk!)

Ja, toen was je student.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:01 schreef Gellius het volgende:
[..]. Ik heb anders jaren met veel plezier in de Indische Buurt gewoond, madam.

Eens.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:42 schreef Gellius het volgende:
Overigens vind ik dat kliekje rond wijlen Theo van Gogh ver-schrik-ke-lijk. Zoals die zich 'de vrijheid van meningsuiting' toeëigenen is gewoon beschamend.

De Albert cuyp is irritant, duur, en slechte kwaliteit. Dappermarkt isveeeel beter en niet veel verder weg.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef Gellius het volgende:
Albert Cuyp.

Ja dat zei ik laatst en toen zat je dat te betwijfelen, pffft. Make up your mind.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een slechtgekozen symbool en een weinig imposant kunstwerk.

Nee. Maar het is wel waar.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:09 schreef Gellius het volgende:
De dochter van Gerrit Krol is vertrokken? Is dat een event?

Ik denk dat vrijwel iedereen hier het daarmee eens is. En ik merk dat mijn vennoten op de universiteit het daar ook mee eens is. Gelukkig. We staan niet alleen, tussen de mongolen en de Gogharen.quote:

Ah. Je bent er weer overheen. Je bent nog instabieler dan ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tjonge, jonge. Ik ga het zielig vinden.![]()
Aai over je bolletje.![]()

De Albert Cuyp is niet de goedkoopste markt, zeker niet. Maar ik vind de keuze aan voedingsmiddelen op de Dappermarkt aardig tegenvallen. Er is géén goede viskraam bijvoorbeeld. De keuze in groenten is beperkter. Toegegeven: ze hebben weer wel een betere aardappelkraam.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De Albert cuyp is irritant, duur, en slechte kwaliteit. Dappermarkt isveeeel beter en niet veel verder weg.

Nou ja, Pope. Je verbaast me.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ah. Je bent er weer overheen. Je bent nog instabieler dan ik.

Hm. Wat je ook kan doen is groente bij de turk in het pand van de Dirk. Behoorlijk goedkoop, niet denderende kwaliteit altijd, maar meestal wel prima dingen te vinden, ruime keuze, etc. Ik zou me wel houden bij groente e.d., niets wat zeg maar al verpakt is, want dat is fucking duur.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
De Albert Cuyp is niet de goedkoopste markt, zeker niet. Maar ik vind de keuze aan voedingsmiddelen op de Dappermarkt aardig tegenvallen. Er is géén goede viskraam bijvoorbeeld. De keuze in groenten is beperkter. Toegegeven: ze hebben weer wel een betere aardappelkraam.

Hee, sarcasme. De leukste vorm van oorlogsvoering. Onee, toch niet, wel de oudste. Verouderdste, bedoel ik.quote:

Nee hoor, dat meende ik oprecht.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hee, sarcasme. De leukste vorm van oorlogsvoering. Onee, toch niet, wel de oudste. Verouderdste, bedoel ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |