, quote:LONDON (Reuters) - Rolling Stones guitarist Keith Richards said in an interview published on Tuesday that he once snorted his father's ashes mixed with cocaine.
Richards, 63, whose fondness for drugs has been openly acknowledged for decades, was quoted by music magazine NME as saying his unusual experiment with paternally enhanced cocaine came after his father's death five years ago.
"The strangest thing I've tried to snort? My father. I snorted my father. He was cremated, and I couldn't resist grinding him up with a little bit of blow," Richards said in the interview, which was posted on NME's Web site.
"My dad wouldn't have cared," Richards said, adding, "It went down pretty well, and I'm still alive."
An NME spokeswoman told Reuters the story was genuine and not a late April Fool's joke. She said the interview would appear on newsstands across the nation starting on Wednesday.
According to the report, Richards' father, Bert, died in 2002 at the age of 84.
The veteran rocker, who underwent emergency head surgery in New Zealand last year after falling off a tree stump, also took a swipe at some of the big musical acts of today.
"Everyone's a load of crap," he said. "They are trying to be somebody else and they ain't being themselves. Libertines, Arctic Monkeys, Bloc Party? Load of crap, load of crap. Posers, rubbish."
Richards said he was proud of his ability to survive despite the excesses of a rock 'n' roll lifestyle.
"I was number one on the 'Who's Likely To Die' list for 10 years. I mean, I was really disappointed when I fell off the list.
"Some doctor told me I had six months to live and I went to their funeral."
Richards' publicist in London was not immediately available for comment on the interview.

Die waren het leukst. :p.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef Gellius het volgende:
Maar dit tapijt is uitzonderlijk stevig verlijmd, poep.
Dat zeg ik niet, maar het ging me vooral om en daarmee basta, iaw: bek houe oue (Richards dus, niet jij).quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef JAM het volgende:
Nou, dat heeft meneer Richards de afgelopen jaren niet nagelaten hoor, Pope..

Nee, want het komt niet op internet. Het komt aleen in de interne database. Moet ik er dan 'aan de interne database toegevoegd' van maken? (Of, waar het eigenlijk om ging: 'Nog niet aan de interne -database- toegevoegd'? Laten we het beestje maar bij de naam noemen, Pope. Het is toch een en al walging, of we het toevoegen van bestanden aan de databank of uploaden van files in de database noemen, het gaat om fucking PAPIERTJES en fucking COMPUTERTBESTANDJES waar niemand op zit te wachten, behalve de baas, in een ander kantoor, hier heel ver vandaan, die niemand kent, die niemand ooit heeft mogen ontmoeten, waarvan het bestaan uiterst twijfelachtig is; maar gevreesd wordt zijn toorn!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
'Op internet gezet'.

Inderdaad. En van Nelle halfzwaar is ook nog wel te doen. Als alternatief voor Gauloises als filtersigaret wil ik nog wel eens Lucky Strike nemen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Gellius het volgende:
Goed, eigenlijk zijn alleen Gauloises en Javaanse Jongens Tembaco rookbaar. De rest is allemaal rommel.

Wat jullie? Hebben ze dat ook in AFRIKA, LXIV, worst van de os?quote:Twee broodjes met ossenworst (Ossenworst! Worst van de os!)
Eén banaan. (Naan van de ba.)
Een blikje Bitter Lemon (Lemon van de ter van het bit.)
En een Balisto Muesli-Mix , Keks mit Vollkorn, Milchcreme, Rosinen und Haselnüssen , umhüllt von Milchschokolade.

Moet ik jou nu ookal eraan herinneren dat je reeds een rokje hebt?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:28 schreef Z het volgende:
Rokjesdag bestaat zeker niet in Afghanistan?

quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Gellius het volgende:
Goed, eigenlijk zijn alleen Gauloises en Javaanse Jongens Tembaco rookbaar. De rest is allemaal rommel.

quote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Wij zijn twee handen, één buik. Maar dan een oude verrimpelde dikke pens, en een jonge grieksegodenbuik.

Neeeeeee! Een maillot!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
Toch niet met een panty eronder, Lienekien?

Melkflesjes!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vandaag een rokje aan.

quote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Wij zijn twee handen, één buik. Maar dan een oude verrimpelde dikke pens, en een jonge grieksegodenbuik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |