Ik zorg tegenwoordig dat op het moment van doodgaan tijdens het hardlopen Rock 'n' Roll Suicide begint.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hey, Bombers van David Bowie op KXradio. Die heb ik lang niet meer gehoord
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zorg tegenwoordig dat op het moment van doodgaan tijdens het hardlopen Rock 'n' Roll Suicide begint.
No matter what or who you've been
No matter when or where you've seen
All the knives seem to lacerate your brain
I've had my share, I'll help you with the pain
You're not alone
Ach, ik ben niet laaiend enthousiast, maar zoals ik al zei "het is wel ok"quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een slechtgekozen symbool en een weinig imposant kunstwerk.
Edit: Maar wat weet ik nou van kunst?
Ja, leuk, tof zijn. Maar de betekenis Erik!! Wat betekent het?!! Waarom die transformatie!! Is het puur voor de tofheid??quote:Op woensdag 4 april 2007 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind vooral de transformatie van de lijn tof.
Nou, leef je uit Isa. Laat je hart spreken!!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft toch niets van kunst af te weten om te kunnen verwoorden wat een kunstwerk met je doet? Of je het mooi, bijzonder of aanstootgevend vindt?
Je bedoelt Hans Teeuwen ed??quote:Op woensdag 4 april 2007 17:42 schreef Gellius het volgende:
Ik hou niet zo van buizenkunst. In het algemeen. Een fijne plaquette aan de gevel van die electronicazaak aan de Linnaeusweg had wat mij betreft volstaan, zeker. En ik was even bang dat ze de Titaantjes van Nescio ervoor verplaatst hadden. Dat had ik 'ze' nooit vergeven. Overigens vind ik dat kliekje rond wijlen Theo van Gogh ver-schrik-ke-lijk. Zoals die zich 'de vrijheid van meningsuiting' toeëigenen is gewoon beschamend.
Tjonge, jonge. Ik ga het zielig vinden.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik heb meer iets met billen mét persoonlijkheid.
Ik vind er minachting uit spreken, maar dat zal vast niet zo bedoeld zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:37 schreef Gellius het volgende:
Ik vind zo'n schreeuwer wel toepasselijk.
Ik zie er geen schreeuw in en als ik die term probeer te koppelen aan dit kunstwerk dan moet ik alleen maar aan foetor ex ore denken. Fido Dido op de verkeerde plek. Abstracte bullshit als symbool van een man die graag alles voor z'n raap zei, hoe ongepast ook bij tijd en wijlen.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, leef je uit Isa. Laat je hart spreken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |