Wandelen is voor oude mensen, Gellius.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Gellius het volgende:
Ik loop geregeld twee rondjes in mijn lunchpauze. Nu ja: wàndel, natuurlijk. Ik hou helemaal niet van rennen.
Mag, hè. Geen moet.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:15 schreef Gellius het volgende:
[..].
zo-veel-tijd-heb-ik-toch-he-le-maal-niet-meer.
Dat worden dus jonge poesjes vanavond.
Goede ingrediënten zijn (volgens mij) het geheim tot een geslaagd recept. Maar ik moet bekennen dat ik het in Nederland nog nooit zo lekker heb gevonden als in Parma. Misschien kan het recept beter, maar ik weet niet hoe.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Smaakt het ook zo goed als het klinkt??
Doe je het erom, Claudia?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wandelen is voor oude mensen, Gellius.
Gentleman walk, never runquote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wandelen is voor oude mensen, Gellius.
Daar kun je natuurlijk geen 'ja' op zeggen, want dan kun je 't er niet meer om doen.quote:
Wat je nu idd nog eens bevestigt door dat zo zwaar op te vatten en bij de geringste kotssmiley om fucking bietjes van streek (te lijken) te raken.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had toch al de stempels 'waanzin' en 'hopeloos' van je te pakken? Grote vriend?
Ja, zo werkt dat. Eenmaal een idee, dan zie je dat alleen maar bevestigd. Het blijkt wel weer.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat je nu idd nog eens bevestigt door dat zo zwaar op te vatten en bij de geringste kotssmiley om fucking bietjes van streek (te lijken) te raken.
God, waar zou zo'n editknop nou voor zijn?!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Shit, we zijn al een pagina verder, sorry, vergeet wat ik zei.
Nou, voor als je bent vergeten een puntje achter je smiley te zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
God, waar zou zo'n editknop nou voor zijn?!
Bevestigd zien en bevestigen zijn toch twéé verschillende dingen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat. Eenmaal een idee, dan zie je dat alleen maar bevestigd. Het blijkt wel weer.
Pope jongen, kiss my ass.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nou, voor als je bent vergeten een puntje achter je smiley te zetten natuurlijk.
[..]
Bevestigd zien en bevestigen zijn toch twéé verschillende dingen.
En: Ja: Ingrediënten zijn de sleutel tot een smakelijk gerecht.
't Was het olifantje he?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:34 schreef Lienekien het volgende:
Morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |