W'rom niet?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef MichielPH het volgende:
Jawel, maar als je het zoveel doet als jij doet, kan je geen zinvolle discussie voeren.
Exact, soms moet je ook een eigen project af kunnen knallen. Schrijven=schrappen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wat een grote mafkees ben jij. Als het je niet bevalt edit je alles weg omdat het 'een lelijk topic' is.
HBO + WO topics doen het trouwens altijd goed, heb ik met mijn academisch gevormde geest geconstateerd.![]()
nee ik zei het meer omdat je nogal nerdie overkomt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, onze alfa demonsteert z'n sociale vaardigheden: als-ie uitgeluld is gaat-ie schelden. Tsssk.
Psies!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef Christine het volgende:
Het idee wat ik voornamelijk had van hbo'ers, is dat ze sociale activiteiten het belangrijkste vonden wat er bestond. De wo'ers die ik om me heen zie, vinden andere dingen (studie, werk, extracurriculaire activiteiten, commissies, ambities) ook heel belangrijk. Of dat per sé te maken heeft met sociale beperkingen... nah, lijkt me niet. Volgens mij gaat de stelling van TS gewoon niet op.
dus als je voor het gemak maar even alles weglaat en alle aannames en andere dingen schrapt wat je niet aanstaat, 1 rechte lijn trekt naar jouw idee waar een rechte lijn hoort in de dataset krijg je een betrouwbare theoriequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Gelul. Iedere nieuwe theorie begint met het weglaten van uitbijters, het trekken van rechte lijnen door datasets die niet recht zijn, onterechte aannames en andere dingen die niet helemaal zuiver op de graat zijn.
Heeft bleiblei je vraag genoeg beantwoord?quote:
Joh, ik zal maar niet vertellen hoe 't er *echt* aan toegaat bij wetenschappelijk onderzoek. Daar kan je wereldbeeld wel eens een stevige deuk van oplopen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:26 schreef bleiblei het volgende:
dus als je voor het gemak maar even alles weglaat en alle aannames en andere dingen schrapt wat je niet aanstaat, 1 rechte lijn trekt naar jouw idee waar een rechte lijn hoort in de dataset krijg je een betrouwbare theorie.
Ik heb een aantal "echte" onderzoeken gezien en kunnen volgen. Het was lang niet zo spannend als jij probeert voor te doen en de onderzoeken die ik gezien heb zijn allemaal netjes uitgevoerd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, ik zal maar niet vertellen hoe 't er *echt* aan toegaat bij wetenschappelijk onderzoek. Daar kan je wereldbeeld wel eens een stevige deuk van oplopen.
Jij mocht de spullen aangeven?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb een aantal "echte" onderzoeken gezien en kunnen volgen. Het was lang niet zo spannend als jij probeert voor te doen en de onderzoeken die ik gezien heb zijn allemaal netjes uitgevoerd.
Okee, het waren er maar 5, maar alle 5 in geheel andere disciplines.
Nope.... Ik stond er bij en ik keek erna. (+ Mij werd om aanvullend corrigerend commentaar op het proces en resultaat gevraagd).quote:
Vergeet niet dat de tolerantie van de WO-ers naar jou toe ook blijk geven van sociale skills.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope.... Ik stond er bij en ik keek erna. (+ Mij werd om aanvullend corrigerend commentaar op het proces en resultaat gevraagd).
Kijk, en daar zijn die sociale skills weer voor nodig.
Dat is geen tolerantie. Dat is respect voor mijn wijshedenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:49 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de tolerantie van de WO-ers naar jou toe ook blijk geven van sociale skills.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is geen tolerantie. Dat is respect voor mijn wijsheden![]()
.
Inderdaad het lijkt wel of ze wat te compenseren hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nog een beetje duiding: dat komt doordat HBO-ertjes jaloers zijn op ons academici.
Ach man, 't is weer eens wat anders dan de eeuwige links-rechts bashquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:09 schreef Kjew het volgende:
Discussie HBO-WO... Ga studeren man, in plaats van je zo belachelijk te maken met gelul over niks...![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach man, 't is weer eens wat anders dan de eeuwige links-rechts bash
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |