quote:Op zondag 8 april 2007 22:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Cancellara is in ieder geval favoriet nummer 1 wmb. Ballan kan toch ook wel een goede P_R rijden?
Ik had heel even het idee dat Ballan niet eens mee wilde sprinten met Hoste, dat hij het wel liet gaan. Indrukwekkend dat hij dan op de laatste meters zo goed terug kan komen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er ook over.
Ballan en Hoste waren allebei op zijn plaats geweest als winnaar. Ballan misschien toch net iets meer, omdat hij op de Muur toch wel het sterkst was.
Twee foutjes in de sprint kosten Hoste naar alle waarschijnlijkheid de overwinning, maar dat neemt niet weg dat het remonteren door Ballan erg indrukwekkend was. Het kwam echt vanuit zijn tenen.
Als je op de laatste meters nog zo diep kan en wilt gaan, verdien je het om deze koers te winnen.
Tja..quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef -skippybal- het volgende:
En wie had verwacht dat dit topic niet eens het tweede deel zou halen
Volgende week de leukste wielerwedstrijd qua Fok! gehalte.quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Volgende week de leukste wielerwedstrijd qua Fok! gehalte.
Vorige keer een stuk of tien topics ofzo puur en alleen tijdens de live-uitzending ofzo?
quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef icebliss het volgende:
Samenvatting uit de delen die we nu gemist hebben:
Boonen valt!
Tsjallingii![]()
Zabel![]()
Die Van Avermaet ligt nu al voor de derde keer![]()
Steegmans lek?![]()
Bettini trekt door![]()
Boogey voorop, rijden!!![]()
![]()
Check die Cancellara gaan![]()
Alles samen voor de muur![]()
FreireBoonen
![]()
Hoste wint t![]()
Hoste! België gaat ownen!![]()
Kroon komt erbij![]()
Hosteeeeeee![]()
![]()
![]()
NEEEEEEE![]()
![]()
![]()
JAAAAAA![]()
![]()
![]()
Ballan wint![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vooral. Die had gewoon meegedaan voor de overwinning.quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef icebliss het volgende:
Samenvatting uit de delen die we nu gemist hebben:
Zabel![]()
Ja dat had ik ook volgens mij was dat de zonlicht die een streep veroorzaakte voor de echte eindstreep. vond het heel zielig voor Hostequote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef pfaf het volgende:
Ik juichte bij de finish!Ik dacht eerst dat die streep tien meter eerder de finish was.. Verder een aardige koers, zonde dat die groep BoogerdKroon niets gedaan kreeg.
Ja, ik zag hem vanmorgen nog bij de start in Brugge. Dat is een "reus" ...quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
Op Sporza TT stond dat Ballen 1.90 is![]()
Is 'ie echt zo groot?
Het was jammer dat Steegmans in eerste instantie niet mocht, en later niet de benen had om met Cancellara door te trekken.quote:
Er is blijkbaar veel discussie over wat er gebeurde in Kortrijk met oa. Boonen. Welnu, ik stond er bij en keek ernaar.quote:Op maandag 9 april 2007 01:28 schreef Jodelaar het volgende:
Boonen. Weer excuus over vallen.. jaja maar tog proberen mee gaan op de muur. Had Kroon nog terug gehoopt toen hoste en ballan een spelletje aan het spelen waren. Maar gat was net te groot.
Wel leuke koers maar kon beter. Boogerd was weer erg goed en freire vond ik slecht. Van Bon had ook een mooie aflossing / aanval, die verwacht ik volgende week wel.
Maarten en Karsten ook gewoon goed. Kroon zal er ook volgende week staan.
Ik snapte het ook niet helemaal dat Steegmans niet meereed, die kan toch aardig aankomen.quote:Op maandag 9 april 2007 08:57 schreef placebeau het volgende:
Stom dat steegmans niet meereed. Dat Boonen niet meer goed zat, moeten ze toen allang geweten hebben, Bettini had op voorhand gezegd niet echt in vorm te zijn, en dan blijft de Peet over, dan zou ik eerder gokken op steegmans.
Nu, de sterkste op de muur wint de ronde, dus eerlijk is het wel.
Ondanks zijn val was Boonen (en daarmee Quick Step) gewoon overtuigd de wedstrijd in zijn handen te hebben. Als hij had geweten dat hij te zwak was, dan was hij zelf niet bij de beslissend beklimming op kop gaan zitten. Boonen had twee keer machtig gewonnen en zag zichzeld gewoon nog een derde keer winnen.quote:Op maandag 9 april 2007 08:57 schreef placebeau het volgende:
Stom dat steegmans niet meereed. Dat Boonen niet meer goed zat, moeten ze toen allang geweten hebben, Bettini had op voorhand gezegd niet echt in vorm te zijn, en dan blijft de Peet over, dan zou ik eerder gokken op steegmans.
Ik had eerlijk gezegd Ballan ook niet als winnaar verwacht.quote:Op maandag 9 april 2007 09:35 schreef mbn het volgende:
[..]
Ballan is nu de verdiende winnaar. Had niet verwacht dat hij zo sterk zou zijn.
Kroon zal volgende week wrs gewoon knechten voor Cancellara.quote:Op maandag 9 april 2007 01:28 schreef Jodelaar het volgende:
Kroon zal er ook volgende week staan.
Gezien hoe hij oa in de eerste etape van De Panne reed verbaasde het me niet echt, eigenlijk, alhoewel hij zijn overwinning ook deels aan de slechte sprint van Hoste heeft te danken.quote:Op maandag 9 april 2007 09:35 schreef mbn het volgende:
Ballan is nu de verdiende winnaar. Had niet verwacht dat hij zo sterk zou zijn.
Steegmans had al gezegd dat hij niet beter kon. Die was lek gereden op een enorm slecht moment en moest tal van groepjes voorbij steken om uberhaupt terug bij de hoofdgroep te raken, het beste was toen al weg. Toen ging Cancellara en moest hij tot op de bodem gaan om in dat wiel te blijven. Hij kon gewoon niet beter. Hij begon pas over te nemen op het moment dat Cancellara zelf serieus begon stil te vallen. Toen ze dat groepje op de Muur inhaalden, was hij ook meteen weg.quote:Op maandag 9 april 2007 09:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet helemaal dat Steegmans niet meereed, die kan toch aardig aankomen.
quote:Op zondag 8 april 2007 22:55 schreef Tommeke het volgende:
Trouwens ook genoten van Tjallingii! Die mag zeker niet vergeten worden
Die wilde niet naar Rabo of een ander PT team. Die wilde kopman blijven ...quote:Op maandag 9 april 2007 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Het was een rare wedstrijd gisteren met Ballan als verdiende winnaar.
[..]
![]()
Het verbaast me dat die niet opgepikt is door Rabo.
Hij stond wel in de belangstelling van Rabo en vier andere ProTour-teams, maar hij hecht veel waarde aan de vrijheid die hij bij Skil-Shimano heeft.quote:Op maandag 9 april 2007 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
Het verbaast me dat die niet opgepikt is door Rabo.
Dan koerst hij dus niet voor het grote geld.quote:Op maandag 9 april 2007 15:30 schreef mbn het volgende:
[..]
Hij stond wel in de belangstelling van Rabo en vier andere ProTour-teams, maar hij hecht veel waarde aan de vrijheid die hij bij Skil-Shimano heeft.
Een eigen site in elk geval : http://www.sportivity.org/nl/quote:Op maandag 9 april 2007 15:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan koerst hij dus niet voor het grote geld.
Is er al een Maarten Tjallingii fanclub? 14.gif
Dank je, een site inclusief fan gedeelte.quote:Op maandag 9 april 2007 15:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een eigen site in elk geval : http://www.sportivity.org/nl/
Kroon start niet eens in Parijs-Roubaix, denk ik.quote:Op maandag 9 april 2007 10:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Kroon zal volgende week wrs gewoon knechten voor Cancellara.
Toch zullen we volgende week wel een aantal Nederlanders van voren zien: Van Bon en evt van Heeswijk bij Rabo, Vierhouten bij Skill, Knaven bij T-mobile (die met Hoffman een zeer ervaren P-R ploegleider heeft), en het is natuurlijk de vraag wat onze oud-jeugdkampioen de Kort kan.
De Jongh zal wel moeten knechten, maar kan ook bij de eerste 20 aankomen.
Welquote:Op maandag 9 april 2007 16:37 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Kroon start niet eens in Parijs-Roubaix, denk ik.
Ja, dat zei ik in de volgende zin van de post die je quootte ook al.quote:Op maandag 9 april 2007 10:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Steegmans had al gezegd dat hij niet beter kon.
Alsof ik een hele post ga lezenquote:Op maandag 9 april 2007 21:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik in de volgende zin van de post die je quootte ook al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |