Volgens mij werd er Forza Motorsport bedoelt in de TT, vandaar mijn editquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:50 schreef Reddiablo het volgende:
Half Mei -- C&C cool!!!
manager games op een console?? Tsja, dat vind ik ook minder -- en dat als goeroe van Football Manager.. ik heb ze, maar vind het toch maar lastig 'besturen'
Open een GH2 thread.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:48 schreef Un4 het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in Guitar Hero 2?Die komt eerder
![]()
bek dichtquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef Wessiej het volgende:
Kuttopic slotje!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Xbox
360
donderdag maar eens kijken of ik hem al kan kopenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:49 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Nog een paar daagjes en dan kan ik de gitaar held uit gaan hangen!
Wat zie jij als rotzooi dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef bigore het volgende:
Zitten toch echt plaatjes tussen waar me broek van af zakt heur, wat een waardeloze rotzooi. Sommige daarentegen zijn weer flink![]()
Gratis is helaas een zeldzaam woord voor Mircosoft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:21 schreef linebear het volgende:
Voor colonisten van catan moet je zeker betalen he ?!?
Nee dankje, ik pak de bus welquote:
acdh ja, dat zijn we wel gewend.... beetje logisch ook (is trouwens bij de Wii ook het geval hoor)quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gratis is helaas een zeldzaam woord voor Mircosoft.
Zal denk ik 800 punten worden. = ongeveer 10 euro.
Ach voor nieuwe games vind ik het niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:30 schreef linebear het volgende:
[..]
acdh ja, dat zijn we wel gewend.... beetje logisch ook (is trouwens bij de Wii ook het geval hoor)
Binnenkort maar eens XBOX te goed halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |