Ik wordt een beetje moe van die mensen die Brian de hele tijd vergelijken met Tupac en vervolgens ook nog eens afgeven op de laatste. Ik weet, smaken verschillen dus ik snap ook wel dat niet iedereen fan is van zijn muziek. Maar daarom kan je je nog wel realiseren dat hij in zijn genre een topper was. En om nou te zeggen dat zijn populariteit alleen te danken is aan het feit dat hij is doodgeschoten i.p.v. aan zijn talent slaat ook nergens op, aangezien het meest toonaangevende Hip Hop magazine, The Source, voor zijn dood al twee van zijn albums heeft bekroond met een '5-mics'-beoordeling (De hoogste waardering. Zij beoordelen puur de kwaliteit van de muziek en geven zelden de hoogste waardering aan een album - tot nu toe 43x, waarvan de laatste in 2005 was en daarvoor was de laatste in 2002). Natuurlijk is door zijn dood zijn populariteit toegenomen, maar zo zijn er nog wel meer artiesten te noemen en dat doet niets af aan zijn talent.
Om Brian met deze man te vergelijken is dus, na wat we tot nu toe van Brian hebben gezien, haast een belediging, aangezien Tupac wèl talent had. Niet alleen op muzikaal gebied trouwens, want Tupac was ook een niet onverdienstelijk dichter, wat gezien kan worden in de twee gedichtenbundels die van hem zijn uitgebracht.
Zo, en dan ga ik nu weer verder met de streams kijken