Een negatieve hartslag, wow!quote:Op donderdag 5 april 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig, mn hartslag is weer onder 0
Op zo'n moment ben ik hulpeloos en kan men alles met me doen. Een mooi moment om me te laten buddyenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Een negatieve hartslag, wow!
min 80... ben zó benieuwd hoe dat klinkt!![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx, ben er nog heel even............................ veel te doen. topic 1043 voorbereiden, mods omkopen, nena promoten, ergeren aan ene Liek, cossen bijlezen ( doen alsof) , sig maken, sc bijlezen, schiftknop vinden, nieuwe versie windows jatten.......................
Deze COS haalt de ochtend met gemak, er is niks te doen, iedereen slaapt en ik ga ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
Geen idee, maar in de aanloop naar COS 1000 heeft Kleinzusje diverse malen aangegeven COS 1043 te willen openen.
Je bent zeker stiekum uit je echtelijke bed gekropen om stilletjes je pc aan te zettenquote:Op donderdag 5 april 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik slaap nog niet!
Ik kreeg even een opleving, maar maak me snel uit de voeten in een minuutjequote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Kleinzusje nog wakker?? COS 1043 komt eraan.... met een beetje mazzel wordt 1042 niet volgebaggerd
Heb je de OP al klaar staan??![]()
We zijn VET nieuwsgierig naar jouw COS 1043, het moet vast heel speciaal zijn.quote:
Had je koppijn dan lekkerding ???? Lekker bakkie koffiequote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef demins het volgende:
Goedemorgen Zus en Petraa!Mijn koppijn lijkt een beetje opgetrokken...
Ja, hoe raad je het zo? Maar je weet het, ik ben een man. Ik zeur graag...quote:Op donderdag 5 april 2007 08:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Had je koppijn dan lekkerding ???? Lekker bakkie koffie![]()
thxquote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
en wat een mooie it is!!![]()
ben gelijk weer op de hoogte! Kijk (nog) geen streams, maar volg de cos nu wel...![]()
Helemaal geen tijd gehad om koffie met je te drinken. Nu weer pijn ?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef demins het volgende:
Goedemorgen Zus en Petraa!Mijn koppijn lijkt een beetje opgetrokken...
nou, ja toch wel, de gezelligheid van het forum...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx
Begin er maar niet ( opnieuw) aan, je mist niks![]()
[Zeurmodus] Tot een uur of vijf niet kunnen slapen van een vreemd soort koppijn. Toch niks gedronken of andere stoute dingen gedaan... Ik weet niet of ik het nog lang maak! Konden we elkaar nog maar zien voor het te laat is...[/Zeurmodus]quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helemaal geen tijd gehad om koffie met je te drinken. Nu weer pijn ?![]()
Paracetamolletje??quote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef demins het volgende:
[..]
[Zeurmodus] Tot een uur of vijf niet kunnen slapen van een vreemd soort koppijn. Toch niks gedronken of andere stoute dingen gedaan... Ik weet niet of ik het nog lang maak! Konden we elkaar nog maar zien voor het te laat is...[/Zeurmodus]
![]()
Vannacht had ik er in 2 uur tijd al 6 op! Ik denk dat ik even rustig aan moet doen...quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef demins het volgende:
[..]
Vannacht had ik er in 2 uur tijd al 6 op! Ik denk dat ik even rustig aan moet doen...![]()
Dat wordt je dood schatquote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef demins het volgende:
[..]
[Zeurmodus] Tot een uur of vijf niet kunnen slapen van een vreemd soort koppijn. Toch niks gedronken of andere stoute dingen gedaan... Ik weet niet of ik het nog lang maak! Konden we elkaar nog maar zien voor het te laat is...[/Zeurmodus]
![]()
hulp is een paar weken te laatquote:Op donderdag 5 april 2007 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
dan heb je er voor de komende 20 uur wel genoeg gehad ja..
hulp is nabij
Dannietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |