Je moet niet zo godverkutgrappig zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dus voorlopig ram je ff nix met je gekneusde spare-ribs...![]()
Nee verkeerde topic, maar als je er pissig van wordt is het doel toch bereiktquote:Op woensdag 4 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je moet niet zo godverkutgrappig zijn![]()
Off-topic! Er MOET iemand beledigd of gekwetst worden!quote:
Alsof jij er meer hebt; 1 gerichte klap en al je hersentjes liggen aan gort op de vloer en dan mag ik zequote:Op woensdag 4 april 2007 01:40 schreef demins het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat idiote JAH! Eencellige!
Ik zat er niet ver naast met mijn vulkoek....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je moet niet zo godverkutgrappig zijn![]()
Je offert je op als zondebok of wil je een team vormen?? Omdat je het niet alleen afkunt enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 01:43 schreef demins het volgende:
[..]
Off-topic! Er MOET iemand beledigd of gekwetst worden!![]()
Edit: Lul!
Ja, dat is jouw taak, ongelukkige!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Alsof jij er meer hebt; 1 gerichte klap en al je hersentjes liggen aan gort op de vloer en dan mag ik ze
weer ze bij elkaar vegen en er gortepap van maken![]()
Welkom kansloze....morgen zeker weer naar het Leger des Heils voor je dagelijkse boterham?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:43 schreef demins het volgende:
[..]
Off-topic! Er MOET iemand beledigd of gekwetst worden!![]()
Edit: Lul!
Je zat er naast lul... ik heb het zelf gezienquote:Op woensdag 4 april 2007 01:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast met mijn vulkoek....![]()
Dat van jou is lang niet genoeg om het op te vegen zeker...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Alsof jij er meer hebt; 1 gerichte klap en al je hersentjes liggen aan gort op de vloer en dan mag ik ze
weer ze bij elkaar vegen en er gortepap van maken![]()
Afgunst is geen mooie eigenschap, verdorvene!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welkom kansloze....morgen zeker weer naar het Leger des Heils voor je dagelijkse boterham?![]()
Nee ik zal hem je voeren en je bekkie dichtplakken met tape....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zat er naast lul... ik heb het zelf gezien![]()
Je had alleen die gevulde koek niet in je handen moeten hebben Japio![]()
Daar had je aan moeten denken voor ik je polsen aan elkaar getaped hadquote:Op woensdag 4 april 2007 01:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee ik zal hem je voeren en je bekkie dichtplakken met tape....![]()
Ja, maak het nog ff gemakkelijk: zo hoeft ze verdomme nooit ergens verantwoording voor te nemen.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil het touw wel brengen en een boom voor je uitzoeken hoor...........![]()
Ik heb nou niet de indruk dat Prospera ergens goed in is...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
Prospera? Waar blijft die klote eend trouwens??
Ga eens ff doen waar je goed in bent en stalk hem hierheen.
Wacht ffquote:Op woensdag 4 april 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
Komt Eend hier op bezoek? Die speelt al jaren niks meer klaar! Afschieten, als je tenminste een hart in je donder hebt!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 4 april 2007 01:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb nou niet de indruk dat Prospera ergens goed in is...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartjes vallen soms jaren later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |