Die grap was zo slecht dat ik spontaan in de lach schootquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kan niet eens rellen in een reltopic
Nee ik vind het erg dat jij niet meer zo een jong chickie bentquote:
Dus technisch gezien was het doel van de grap bereikt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die grap was zo slecht dat ik spontaan in de lach schoot![]()
Kan jij niet nog ff 24 uur in een trein gaan zittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus technisch gezien was het doel van de grap bereikt?
Zitten daar lekkere jonge chickies danquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:10 schreef Prospera het volgende:
Oh Eendje zie net dat iedereen hier zit. Even verkassen dus![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan jij niet nog ff 24 uur in een trein gaan zitten![]()
Nee, ik zit erquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zitten daar lekkere jonge chickies dan![]()
![]()
Lovergirl, zit je weer jonge haantjes te scoren?quote:
Morgen niet gaan zeiken als je remkabels doorgesneden zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee die staat in de kast, naast de jouwe![]()
Dan neem ik de jouwe toch??quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Morgen niet gaan zeiken als je remkabels doorgesneden zijn![]()
Heb ik van jou geleerd hersenloze Brian wannabeequote:Op dinsdag 3 april 2007 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lovergirl, zit je weer jonge haantjes te scoren?![]()
Toch nog knap dat je dat heb weten te bewerkstelligen, snap je, dushiquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb ik van jou geleerd hersenloze Brian wannabee![]()
En dat is welke taal??quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
We praten 2 verschillende talen het stukje van jou is of je de man in je bent en daar leg ik het idee naast dat ik een vrouw ben die mijn moeder misschien wel zag en zo
Tering, wat zijn dat voor pillen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
We praten 2 verschillende talen het stukje van jou is of je de man in je bent en daar leg ik het idee naast dat ik een vrouw ben die mijn moeder misschien wel zag en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |