quote:
Verdomme niets lijkt hier wat het is....quote:
OK, ik geloof je nu.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En deze is ook geshopt zeker ......
[afbeelding]
Ik weet het, die runt de tent daar zelfs dacht ik, na eerst op fok wat users geronseld en weggekaapt te hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar is ook een mevrouw die er nix van snapt, het is een soort van zelfhelpgroepje om er wel wat van te snappen, snappie![]()
Als je die foto naar je pc download en vergroot lijkt het me echt niet geshopt...quote:
De foto's die hier net van LS en Gaby gepost zijn lijken mij echt, ze zouden op de fan-dag vorige week genomen zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Verdomme niets lijkt hier wat het is....
En de gaby in m'n MSN is ook niet Gaby (de _gaby_ hier op Fok)?
Hopelijk kwam je daar niet pas achter nadat je 'haar' langs had laten komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Verdomme niets lijkt hier wat het is....
En de gaby in m'n MSN is ook niet Gaby (de _gaby_ hier op Fok)?
De verwisseling van de maskertjes was toch een beetje speels, niet dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je die foto naar je pc download en vergroot lijkt het me echt niet geshopt...
We missen ze enorm toch, manumanu en seeuallquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet het, die runt de tent daar zelfs dacht ik, na eerst op fok wat users geronseld en weggekaapt te hebben
Tja moet ze wel on line zijn....quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
De foto's die hier net van LS en Gaby gepost zijn lijken mij echt, ze zouden op de fan-dag vorige week genomen zijn.
Wie jij in je MSN hebt weet ik niet, maar de _gaby_ hier op Fok zou idd ook de echte Gaby zijn, als ze dan toch in je MSN staat lijkt het me lekker simpel om haar even te vragen of die foto's echt zijn![]()
T is ook een lekker speeltje....quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De verwisseling van de maskertjes was toch een beetje speels, niet dan?
Neuh, maar ik vond het toen al vreemd, wat ik ook over haar zei, ze bleef maar positief.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
We missen ze enorm toch, manumanu en seeuall![]()
Het is 100% zeker dat Gaby die hier en bij de buren gepost heeft de echte is. Wie twijfelt daar nog aan?quote:
Valt dat tegenwoordig nog te checken? En waarom zou ze me eerst accepteren en dan blokkeren. Ik gedraag me altijd naar vrouwen toe.quote:
Er kwam geen deeltje 2 van het Gaby topic me dunkt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ze op FOK afgezeken en daarom weggevlucht
Niet, je kunt alleen zien of iemand je verwijderd heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Valt dat tegenwoordig nog te checken? En waarom zou ze me eerst accepteren en dan blokkeren. Ik gedraag me altijd naar vrouwen toe.
Jijquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is 100% zeker dat Gaby die hier en bij de buren gepost heeft de echte is. Wie twijfelt daar nog aan?
Sorry brotha ik werd helemaal para door die foto's die dan weer wel echt zijn en dan weer niet...quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is 100% zeker dat Gaby die hier en bij de buren gepost heeft de echte is. Wie twijfelt daar nog aan?
Klinkt alsof ze zich wel afgezeken voeldequote:Op dinsdag 3 april 2007 01:22 schreef akveor het volgende:
je werk maakt niet wie je bent als persoon nog steeds oprecht!
Haar persoonlijk bericht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |