quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Stinken mijn voeten Syl?"
Sylvia: "Ik rook twee pakjes per dag schat. Ik ruik niks"
Dan voel je ze minderquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:40 schreef rooie3 het volgende:
Ook lekker slim om die drie neuten achterelkaar naar binnen te klokken.
Je kan het toch verdelen over de 24 uur.
Wie is die man?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Missie gefaald?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heeft huub nog wat gedaan met de info over Natasia dat ze brian dr niet uit gaat stemmen??? Nee he
Nutteloze info, dat soort dingen weet Huub beter dan onsquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heeft huub nog wat gedaan met de info over Natasia dat ze brian dr niet uit gaat stemmen??? Nee he
Is hij allang vergeten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Lekkersimpel.quote:
Volgens mij vragen velen zich dat afquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekkersimpel.
Mijn vraag is, of gaby daarna nog ergens is gesignaleerd
Ja, volop op VOL.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekkersimpel.
Mijn vraag is, of gaby daarna nog ergens is gesignaleerd
BSquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss je bent niet zo newbie dat je die niet zou kunnen kennen![]()
Lekker Simpel![]()
Niet echt wat van gemerkt, nee .... maar had je het hem ook zo expliciet gemeld ??quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Is ze op FOK afgezeken en daarom weggevluchtquote:
O ja zeker wel! Dat heeft hij mee gekregenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet echt wat van gemerkt, nee .... maar had je het hem ook zo expliciet gemeld ??
Op de streams is er niet veel van te zien geweest dacht ik .....
Dat zou best wel eens kunnen. Ze zit nog dagelijks bij de "buren".quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ze op FOK afgezeken en daarom weggevlucht
Gaby lult daar veel met LS .......quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tssss en ze zei in het begin nog dat ze fok zo overzichtelijk vondquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt een leuke vent. Wat kun je je vergissen in een foto.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is niet geshopt, LS ziet er echt zo uit.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is niet geshopt, LS ziet er echt zo uit.
Mooiquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Welterusten .............
[afbeelding]
Uit wat voor buurt kom jij dat dit een leuke vent lijktquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt een leuke vent. Wat kun je je vergissen in een foto.
Dat moet een achterstandswijk zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uit wat voor buurt kom jij dat dit een leuke vent lijkt![]()
Bij Brain om de hoek?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat moet een achterstandswijk zijn![]()
Sommigen hebben de grenzen, de regels en de veiligheid nodig die VOL ze biedt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tssss en ze zei in het begin nog dat ze fok zo overzichtelijk vond
Als je die foto ziet, dan denk je toch meteen aan iets ranzigs en mogelijk crimineelsquote:
Zou dit met toestemming van Gaby zo zijn zonder masker? Over leuk gesproken....quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt een leuke vent. Wat kun je je vergissen in een foto.
Snap er nix vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Sommigen hebben de grenzen, de regels en de veiligheid nodig die VOL ze biedt.
Geloof jij alles wat je ziet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou dit met toestemming van Gaby zo zijn zonder masker? Over leuk gesproken....
Bij mij is zien meestal juist een voorwaarde om iets te gelovenquote:
Zal wel bij nowlife of vol wegkomen....quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:02 schreef akveor het volgende:
Zou dit met toestemming van Gaby zo zijn zonder masker? Over leuk gesproken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |