quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Stinken mijn voeten Syl?"
Sylvia: "Ik rook twee pakjes per dag schat. Ik ruik niks"
Dan voel je ze minderquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:40 schreef rooie3 het volgende:
Ook lekker slim om die drie neuten achterelkaar naar binnen te klokken.
Je kan het toch verdelen over de 24 uur.
Wie is die man?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Missie gefaald?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heeft huub nog wat gedaan met de info over Natasia dat ze brian dr niet uit gaat stemmen??? Nee he
Nutteloze info, dat soort dingen weet Huub beter dan onsquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heeft huub nog wat gedaan met de info over Natasia dat ze brian dr niet uit gaat stemmen??? Nee he
Is hij allang vergeten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Lekkersimpel.quote:
Volgens mij vragen velen zich dat afquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekkersimpel.
Mijn vraag is, of gaby daarna nog ergens is gesignaleerd
Ja, volop op VOL.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekkersimpel.
Mijn vraag is, of gaby daarna nog ergens is gesignaleerd
BSquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss je bent niet zo newbie dat je die niet zou kunnen kennen![]()
Lekker Simpel![]()
Niet echt wat van gemerkt, nee .... maar had je het hem ook zo expliciet gemeld ??quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Is ze op FOK afgezeken en daarom weggevluchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |