Net zoiets als die belspelletjes dus, daar beloven ze ook van alles.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
Met de kans op een paar miljoen en een villa
Gut, het is weer pesten op niveau...quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zoekt z'n bed af naar rietjes. Een hele zak is in z'n bed leeggegooid.
[afbeelding]
Dat zou een giller zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Net zoiets als die belspelletjes dus, daar beloven ze ook van alles.....
Ach, waarschijnlijk krijgt Jaap er goed voor betaald om een paar maanden aan deze fake RLS mee te doen.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou een giller zijn![]()
Nou huub, je hebt 2 miljoen en de villa gewonnen....... als je tenminste de kluiscode goed raadt![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:23 schreef PC eend het volgende:
Dat zou een giller zijn![]()
Nou huub, je hebt 2 miljoen en de villa gewonnen....... als je tenminste de 17-cijferige kluiscode goed raadt![]()
Het moet haast wel, tenzij hij zo megalomaan is dat hij dacht echt een kans te maken op de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk krijgt Jaap er goed voor betaald om een paar maanden aan deze fake RLS mee te doen.
Last van toetsenbord schimmel ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:24 schreef r3gi3boy het volgende:
beheaurlijk kansleaux...
Het daalt evenredig aan het niveau in de villa...quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
's Nachts daalt 9 van de 10 keer het peil van de COS topics enorm trouwens. Erg opvallend.
Gesellig!quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
's Nachts daalt 9 van de 10 keer het peil van de COS topics enorm trouwens. Erg opvallend.
Hij wint de hoofdprijs: Cora!quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
Het moet haast wel, tenzij hij zo megalomaan is dat hij dacht echt een kans te maken op de hoofdprijs.
Dank je ........ en ik deed nog wel mijn bestquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Ach, misschien is ze wel heel goed voor hemquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hij wint de hoofdprijs: Cora!![]()
MUHAHAHAHA!![]()
![]()
![]()
Als ik overdag de COS nalees zie ik mensen ellenlang discussieren over hun relatie.![]()
Gelukkig daalt het slechts met enkele postings per uur, overdag moet je door 3 topics met shit lezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Hoe oud is Cora eigenlijk? Staat ze ook op Hyves of MSN? Is er meer bekend over deze vrouw?quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, misschien is ze wel heel goed voor hem![]()
Ze hebben elkaar ontmoet bij de casting van DGK, zij werd afgewezen en wil met hem trouwen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ach, misschien is ze wel heel goed voor hem![]()
Door die afwijzing kijkt ze naar hem opquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar ontmoet bij de casting van DGK, zij werd afgewezen en wil met hem trouwen?![]()
Nee, niet helemaal waar. Japio deed mee aan een versnelde casting. Daarom moest hij een aantal dagen op een rij komen en had een huisje in een bungalowpark gehuurd. Was eenvoudiger dan dagenlang op-en-neer rijden. De bungalows zijn van de vader van Cora en daar heeft hij haar 3 weken voor DGK ontmoet. Cora heeft geen casting gedaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar ontmoet bij de casting van DGK, zij werd afgewezen en wil met hem trouwen?![]()
Het aantal spelfouten daalt ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Dat werd tijd!quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:38 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Het aantal spelfouten daalt ook.![]()
Erg opvallend.
Waar doet die jongen dat toch allemaal van??quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal waar. Japio deed mee aan een versnelde casting. Daarom moest hij een aantal dagen op een rij komen en had een huisje in een bungalowpark gehuurd. Was eenvoudiger dan dagenlang op-en-neer rijden. De bungalows zijn van de vader van Cora en daar heeft hij haar 3 weken voor DGK ontmoet. Cora heeft geen casting gedaan.
Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, niet helemaal waar. Japio deed mee aan een versnelde casting. Daarom moest hij een aantal dagen op een rij komen en had een huisje in een bungalowpark gehuurd. Was eenvoudiger dan dagenlang op-en-neer rijden. De bungalows zijn van de vader van Cora en daar heeft hij haar 3 weken voor DGK ontmoet. Cora heeft geen casting gedaan.
Is dat een onwillekeurige observatie?quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:38 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Het aantal spelfouten daalt ook.![]()
Erg opvallend.
Ja, heel logisch. Ik denk dat ik ff 3 weken een bungalowpark in Zuid-Frankrijk ga boeken .......quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg.![]()
Logisch dat ze met hem wil trouwen![]()
Op de Filipijnen zijn ook heel veel vaders met 'bungalowparken' die het niet erg vinden om hun dochters een tijdje niet te zien als ze maar af en toe iets via Western Union overmaken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, heel logisch. Ik denk dat ik ff 3 weken een bungalowpark in Zuid-Frankrijk ga boeken .......![]()
Doe voor huub maar zo een bouwpakket, dat is wel zo handigquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Op de Filipijnen zijn ook heel veel vaders met 'bungalowparken' die het niet erg vinden om hun dochters een tijdje niet te zien als ze maar af en toe iets via Western Union overmaken.![]()
Een Filipijnse schoonmaakster zou ook wel iets zijn als vervanging voor Lieke.
Ik denk niet dat Huub nee zou zeggen en het past mooi bij 'Buitenlandse bruiden' dat ooit op Talpa is uitgezonden.![]()
Nou, ik weet voldoende..quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:32 schreef happyme28 het volgende:
Berichtje van Nena op haar Hyves van vandaag:
Hallo allemaal!
Even een kleine update van mij! Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de kaartjes, berichtjes, enz met mijn verjaardag, super was het ik heb echt een hele leuke dag gehad!
Verder heb ik vorige week een sollicitatie gesprek gehad bij de KLM, was echt heel erg leuk en gezellig! Nu even afwachten of ik door ga naar de 2e selectie want daar waren ze nog niet helemaal over uit.
Ik krijg steeds berichtjes en mailtjes over of ik weet wie opnieuw de kooi in wil en of ik dat misschien zelf ben, daar kan ik helaas niks over zeggen, hou het gewoon lekker in de gaten, is toch ook veel leuker dan alles van tevoren al weten? Maar de kooi is en blijft de kooi, kan niet gek genoeg zijn daar!
zo, nu weten jullie even weer een beetje waar ik mee bezig ben!
Liefs,
Nena
Niet echt veel spannends denk ik.... lekker zonnebaden, elkaar een beejte afzeiken, en wat klagen hier en daar...quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:27 schreef Ashrak het volgende:
De bewoners nog in diepe rust en ik ben ook alweer wakker .... wat zal de dag van vandaag ons gaan brengen ?
Die is toch nooit echt miljonair geweest en ik betwijfel of die ooit geld heeft ingelegd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:52 schreef Napster het volgende:
komt die bewoner vanavond al? Heb zo'n vermoeden dat die marokkaan komt
Oud, en toch nieuw
welke marokkaan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:52 schreef Napster het volgende:
komt die bewoner vanavond al? Heb zo'n vermoeden dat die marokkaan komt
Oud, en toch nieuw
Die in het begin kwam, met Huub & Sylviaquote:
Lekker belangrijk wat Brian vindt. Het gaat om meerderheid van stemmen en het lijkt dat die al behaald zijn als Natasia bij haar standpunt blijft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:04 schreef FSR het volgende:
dat was in het begin...
Maar ik denk dat Bwian er niet voor gaat...Hij is ald de doods dat Nena terug komt...
Maar ze weet wel iets..quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ze mag niets zeggen, ookal zou ze het wel/niet zijn, zo'n contract heeft ze wel met talpa.
Maar die is nooit miljonair geweest. Waarom werd er dan gezegd: Iemand heeft opnieuw 10.000 euro ingelegd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:14 schreef havefun het volgende:
Trouwens ik denk dat ik weet hoe het zit. Die marrokaan komt.
Als Nena of Nicolaas zou komen zou het niet de keuze oud of nieuw zijn, dan zou het gewoon nieuw zijn en zou die hele keuze niet gemaakt kunnen worden. Dat zijn namelijk beide kijkcijfer kanonnen, en als die terug zouden willen laten ze dat echt niet afhangen van zo'n keuze van de bewoners.
Die Marrokaan komt dus terug en de redactie geeft de kijkers weer een leuke discussie over wie het gaat worden.
De redactie bepaald en is uiteraard afhankelijk van wie wil.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:28 schreef the_undertaker het volgende:
Bepalen de bewoners nu wie er komt.. of komt er gewoon wilekeurig een van de oude garde
Oeps.. je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:33 schreef happyme28 het volgende:
AL? ze hadden al aan tafel moeten zitten, het is al over half 10
Volgends mij Zei Palma dat....!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:27 schreef kybe het volgende:
Sylvia is nu echt zielig bezig hoor,Lieke ervan beschuldigen dat ze haar boa over de lamp heeft gelegd![]()
sja als ze nou eens gewoon schoonmaken, maar nee ze bemoeien zich overal meequote:Op dinsdag 3 april 2007 09:35 schreef havefun het volgende:
Irritant lijkt me dat elke dag die klote schoonmakers s'ochtends om je heen.
Maar goed die mensen irriteren zich ook niet meer aan die camera's dus dan wen je daar ook wel aan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
sja als ze nou eens gewoon schoonmaken, maar nee ze bemoeien zich overal mee
Het is wel apart dat de schoonmakers, onderhoudsmensen meer te zeggen hebben dan de Miljonairs...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
sja als ze nou eens gewoon schoonmaken, maar nee ze bemoeien zich overal mee
Ah okay dat had ik niet mee gekregen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef kybe het volgende:
Sylvia vroeg aan Herma en Brenda of zij de boa over haar lamp hadden gehangen.Herma zei:nee,wij waren het niet.
Sylvia zei toen,nou dan weet ik al wie het gedaan heeft zij werkte gisteren wel en vandaag niet.
Misschien nog steeds hyperdepiep van de suikers zoals ze gisteren zei, maar ook omdat er wat staat te gebeuren, dan blijft ze ook zo hyperdepiepquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Amanda met zonnebril op?
Natasia is aan het schreeuwen om te schreeuwen ofzo.. slaat nergens op.
Ja inderdaad Volgens mij vreest ze dat Nena weer terug komt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:44 schreef FSR het volgende:
Natasia is gewoon zenuwachtig voor de nwe bewoner... ze kan niet tegen veranderingen... en daarbij ze is uitgeput en kan de stress niet aan....
Jupz.. en het leuke is.. Bwian en Natasja zullen elkaar helemaal gek maken totdat hij / zij er is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:46 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja inderdaad Volgens mij vreest ze dat Nena weer terug komt.
Ontbindingquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Zdngmw was Huub zijn hoofd in staat van ontbering.![]()
Echt waar?quote:
Misschien mag Nena gewoon niets bevestigen of ontkennen over dingen die nog komen gaan. Ze moet dan slim antwoorden en dan niets loslaten over haar positie.....Wacht! we hebben het over Nena.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:58 schreef Varen het volgende:
Huub zijn garantie is verlopen
Meerderheid van stemmen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:01 schreef FSR het volgende:
Het is toch een unanieme stemming voor een oud Miljonair.. of een meerderheid van stemmen ?
Meerderheid van stemmen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:01 schreef FSR het volgende:
Het is toch een unanieme stemming voor een oud Miljonair.. of een meerderheid van stemmen ?
Op Huub zat tenminste nog garantiequote:
Meerderheid van stemmenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:01 schreef FSR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |