Dan ga ik even zo even de biologieboeken doorlezen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Geen idee... Je krijgt van alles wel wat...
Weet je hoeveel alles isquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Geen idee... Je krijgt van alles wel wat...
Niks speciaals, gewoon genoeg algemene kennis hebben. Als je de afgelopen jaren gewoon goed mee hebt gedaan/alles bijgehouden hebt lukt het makkelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:09 schreef Sjizzel het volgende:
welke thema's zijn trouwens belangrijk voor het examen?
* meldtquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:56 schreef Juzme het volgende:
Ik heb alles op bioplek.org nog maar even doorgelezen, helpt echt wel even als geheugen steuntje.. Wie heeft er eigenlijk examens gemaakt?
Hm, in de zin van: je kunt beter examens maken of in de zin van: je kunt beter leren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:16 schreef Houtspeer het volgende:
1 examen maken is volgens mij net zo goed als 4 uurtje uit je boek leren.
Als een examen 3 uur duurt, dan kan je beter Examens makenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:21 schreef Juzme het volgende:
[..]
Hm, in de zin van: je kunt beter examens maken of in de zin van: je kunt beter leren?
Jep, en belangrijk ook.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef Houtspeer het volgende:
Hardy Weinberg? Is dat vwo?
Kruistabellen zal je hoogstwaarschijnlijk niet krijgen; Hardy Weinberg welquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:25 schreef Juzme het volgende:
Ah ja, ik heb nog geen examens gemaakt, maar alles even snel herhaald, ik denk dat dat wel voldoende isEn dat rekenen met Hardy Weinberg en kruistabellen nog even oefenen..
Maar dat moeten we toch ook leren voor het examen? Heb je een biosamengevat? Daar staan wel een paar korte vragen in over dat Hardy Weinberg, kun je het toch nog even snel leren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:29 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb genetica niet geleerd, dus die vragen sla ik even over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |