Snap het ook niet.quote:
Heb het opgezocht, mag inderdaad niet beiden. Maar enkel biodata zou moeten mogen..quote:Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Of het allebei mag weet ik niet. Biodata MOET in ieder geval mogen, want als dat landelijk mag kan jou school daar zover ik weet niet van afwijken.
quote:Informatieboek biologie
Als informatieboek biologie zijn door de CEVO goedgekeurd:
Binas 5e druk óf
Biodata, 1e of 2e druk.
Dit hulpmiddel is bij havo en vwo nodig. Er wordt geen informatiebijlage meer bij de opgaven verstrekt. Er is maar één informatieboek per kandidaat toegestaan (dus bij biologie havo of vwo niet twee drukken of Biodata plus BINAS).
Hmmz beide mag idd niet.quote:Op zondag 15 april 2007 17:15 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Snap het ook niet.
Leraar kwam met de volgende uitleg. Volgens het examenregelement mag een school Biodata of Binas kiezen. Onze school heeft voor Binas gekozen dus mogen wij geen BioData.
Maar dan lees ik dat mensen hier weer BioData én Binas mogen gebruiken.![]()
Die van vorig jaar suckte hard!!! Ik stond echt met mijn mond vol tanden. Gelukkig was de norm 2.0!! (toch?)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:05 schreef Nuna het volgende:
Vorig jaar had ik BioData meegenomen. Prima te doen! Alleen vorig jaar was het trouwens erg veel, om echt dingen op te gaan zoeken had ik geen tijd voor.
Succes iig.
Oh, ik vond hem wel meevallenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Die van vorig jaar suckte hard!!! Ik stond echt met mijn mond vol tanden. Gelukkig was de norm 2.0!! (toch?)
Net niet gehaald op 2 tiende..
Vorig jaar was er anders een vraag die wel in Biodata stond maar niet in Binas.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef Bravebart het volgende:
Het hoort niet uit te maken of je een Biodata of Binas meeneemt, ook al staat er meer in de Biodata. Ze zijn verplicht alle benodigde gegevens die wel in de Biodata staan maar niet in de Binas, bij het examen erbij te zetten
Klopt, hoorde niet te mogenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er anders een vraag die wel in Biodata stond maar niet in Binas.
Dat is het beste jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:15 schreef MaxC het volgende:
Dat jaar ervoor was er iets dat wel in Binas stond maar niet in Biodata.
Dus je moet gewoon gebruiken wat je gewend bent
Allebei mag absoluut niet. je mag er maar 1 van de 2 gebruiken. en het is idd zo dat dat landelijk is vastgelegd en je school mag er niet van afwijken. maar misschien moet de binas/biodata geleverd zijn door de school en mag je deze niet gebruiken als ze van jezelf zijn. in dat geval moet jou school deze beschikbaar stellen. zeker als je er van tevoren om vraagt.quote:Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Of het allebei mag weet ik niet. Biodata MOET in ieder geval mogen, want als dat landelijk mag kan jou school daar zover ik weet niet van afwijken.
Maar sommige dingen die je geacht bent om te weten hoeven ze er niet bij te zetten. en die kun je soms wel opzoeken in 1 van de boeken. Kan handig zijn als je iets vergeten bent te leren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef Bravebart het volgende:
Het hoort niet uit te maken of je een Biodata of Binas meeneemt, ook al staat er meer in de Biodata. Ze zijn verplicht alle benodigde gegevens die wel in de Biodata staan maar niet in de Binas, bij het examen erbij te zetten
Bij ons mocht je niet eens je eigen Binas/Biodata gebruiken, om fraude te voorkomen. Dit gold voor alle vakken trouwens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Allebei mag absoluut niet. je mag er maar 1 van de 2 gebruiken. en het is idd zo dat dat landelijk is vastgelegd en je school mag er niet van afwijken. maar misschien moet de binas/biodata geleverd zijn door de school en mag je deze niet gebruiken als ze van jezelf zijn. in dat geval moet jou school deze beschikbaar stellen. zeker als je er van tevoren om vraagt.
Dat klopt ja, maar dat is niet de zaak van de mensen die het examen makenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:06 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Maar sommige dingen die je geacht bent om te weten hoeven ze er niet bij te zetten. en die kun je soms wel opzoeken in 1 van de boeken. Kan handig zijn als je iets vergeten bent te leren.
Tjah... Ik leer gewoon alles dan maar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef Lakai het volgende:
Dit valt weg:
Structuren Van Populatie
Structuren Van Organismen
Metabolisme Van Planten
Maar hoe weet ik nou wat dit precies inhoud....
Want hierdoor vallen niet complete onderwerpen weg....
ik vind dat altijd zo onduidelijk aangegeven....
Doe dat maar niet, rijken, naamgeving aan soorten en geslachten vallen voor 100% af, plantenkunde voor 90%quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef Marurk het volgende:
[..]
Tjah... Ik leer gewoon alles dan maar.De kennis heb je toch wel nodig voor zowat elk onderdeel...
Dus ook met wat een stamper is en wat een helmdraad, en hoe ze elkaar of ongeslachtelijk voortplanten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:44 schreef EricT het volgende:
[..]
Doe dat maar niet, rijken, naamgeving aan soorten en geslachten vallen voor 100% af, plantenkunde voor 90%![]()
Misschien kan ik wel beter niets meer doorkijken en gewoon tig examens oefenen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:44 schreef EricT het volgende:
[..]
Doe dat maar niet, rijken, naamgeving aan soorten en geslachten vallen voor 100% af, plantenkunde voor 90%
Helmdraad gedoe hoeft niet, ongeslachtelijk voortplanten niet, worteldruk niet, cappilaire werking niet, boomringen weet ik niet..vast ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:32 schreef Lakai het volgende:
[..]
Dus ook met wat een stamper is en wat een helmdraad, en hoe ze elkaar of ongeslachtelijk voortplanten?
en met boomringen?
en bijvoorbeeld de fotosynthese?
eigenlijk wel, maar dan moet je al die opgaven makenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:23 schreef Lakai het volgende:
Heeft het eigenlijk ook wel zin om in het samengevat boekje te lezen?
kun je niet net zo goed meteen examenopdrachten maken en aan de hand daarvan kijken wat je weet en wat niet....
ja dat was bij mij sowieso de planning.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:26 schreef zquing het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar dan moet je al die opgaven maken![]()
Dan lees je het boekje te snel doorquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:00 schreef Lakai het volgende:
[..]
ja dat was bij mij sowieso de planning.....
maar bij dat samengevat boekje heb ik bij alles zo van oh ja dit oh ja dat
pas bij de vragen weet ik het niet![]()
Woensdag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:04 schreef Nuna het volgende:
Wanneer is eigenlijk het examen dit jaar?
Oh, dat is die van mijn jaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:28 schreef MaxC het volgende:
Net 2006-I gemaakt en een 6,6![]()
Dit jaar zal hij wel een stuk makkelijker worden, als ik gezakte mensen erzo over hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |