Welke boek hebben jullie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef Houtspeer het volgende:
Je kan ook overdrijven. Er zijn rond de 15 hoofdstukken, 5 pagina's samenvatting per hoofdstuk en dan zijn er rond de 60 bladzijdes samenvatting.. niet 250![]()
Maar het is veel inderdaad! Dus, hoe ga je leren?
Boekje Samengevat doorgenomenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef Houtspeer het volgende:
Je kan ook overdrijven. Er zijn rond de 15 hoofdstukken, 5 pagina's samenvatting per hoofdstuk en dan zijn er rond de 60 bladzijdes samenvatting.. niet 250![]()
de leerstof van het samengevat boekje gaat toch echt tot blz 259quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef Houtspeer het volgende:
wij gebruiken pasteur, maar dat is zo'n k*t methode........ De stof is onduidelijk, er staat veel te veel in wat je niet hoeft te weten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:13 schreef Houtspeer het volgende:
Oh ik ken geen Boekje Samengevat, ik dacht dat je echt de samenvattingen in de bio boeken zelf bedoelde..Ik heb trouwens Biologie voor jou, Malmberg
Hebben jullie in Biologie voor jou nog samenvattingen achterin elke hoofdstuk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:13 schreef Houtspeer het volgende:
Oh ik ken geen Boekje Samengevat, ik dacht dat je echt de samenvattingen in de bio boeken zelf bedoelde..Ik heb trouwens Biologie voor jou, Malmberg
ik heb geen zin in celdeling en dergelijkequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:02 schreef MaxC het volgende:
Ik baal wel dat ordening eruit is, dat is zo'n makkelijk hoofdstuk. Waren voor mij altijd sure-punten
Ik kijk vooral tegen DNA/RNA gezeik op![]()
dat is zo simpel,gewoon een beetje de abc formule invullenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:07 schreef 61neorej het volgende:
Ik vind populatiegenetica echt een kut hoofdstuk.
Mjah gelukkig zitten planten enzo er niet in.
Al die kruisschema's zijn kei irritant.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef zquing het volgende:
[..]
dat is zo simpel,gewoon een beetje de abc formule invullen
't is zoveel, geen zin im alles te leren. Ik ga voor een 6,5jequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Al die kruisschema's zijn kei irritant.
Doe mij maar het hele examen afweer. Makkelijk punten halen.![]()
Populatie genetica is echt zo'n kut onderwerp waar je gewoon een keertje een moment hebt waarbij je het snapt en dan snap je het voor altijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:07 schreef 61neorej het volgende:
Ik vind populatiegenetica echt een kut hoofdstuk.
Mjah gelukkig zitten planten enzo er niet in.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Impulsgeleiding en eiwitsynthese zie ik echt niet zitten. Echt veel te veel leren en letterlijk onthouden. (Al die irritante woorden/namen. )
BioData?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Impulsgeleiding en eiwitsynthese zie ik echt niet zitten. Echt veel te veel leren en letterlijk onthouden. (Al die irritante woorden/namen. )
ik zou proberen een BioData te regelen, daar staat echt veel meer in en heb je ook meer aan bij je examenquote:
alles wat in je Binas staat+meer staat in je biodataquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:52 schreef Houtspeer het volgende:
Wij hebben ze allebei, maar mijn leraar vindt dat de Binas beter is. Ik heb eigenlijk nooit de BioData of Binas bij biologie gebruikt.
We mogen het dan toch niet gebruiken. Alleen Binas mag je bij ons op school.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:50 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zou proberen een BioData te regelen, daar staat echt veel meer in en heb je ook meer aan bij je examen
Koop er 1tje voor je examen, ze kunnen je niet verbieden die te gebruikenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:58 schreef Crazykill het volgende:
[..]
We mogen het dan toch niet gebruiken. Alleen Binas mag je bij ons op school.
Staan er ook scheikunde en natuurkunde dingen in BioData dan? Of hebben jullie naast BioData ook Binas?
Interesting, thanks! Zal het eens navragen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:01 schreef zquing het volgende:
[..]
Koop er 1tje voor je examen, ze kunnen je niet verbieden die te gebruiken
veel geluk iiigquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Interesting, thanks! Zal het eens navragen.
Morgen trouwens laatste dossiertoets Bio. Kut hoofdstukken (7) allemaal![]()
Ecologie - Mens en Mileu ( deze twee zijn simpel)
Stofwisseling - Voeding en vertering (deze twee zijnredelijk)
Transport - Gaswisseling en uitscheding (deze twee zijn kut)
Impulsgeleiding (en deze is kut²)
Bij examens is BioData landelijk toegestaan dus ook bij jou moet het mogen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:58 schreef Crazykill het volgende:
[..]
We mogen het dan toch niet gebruiken. Alleen Binas mag je bij ons op school.
Staan er ook scheikunde en natuurkunde dingen in BioData dan? Of hebben jullie naast BioData ook Binas?
impulsgeleiding is inderdaad onprettigquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Interesting, thanks! Zal het eens navragen.
Morgen trouwens laatste dossiertoets Bio. Kut hoofdstukken (7) allemaal![]()
Ecologie - Mens en Mileu ( deze twee zijn simpel)
Stofwisseling - Voeding en vertering (deze twee zijnredelijk)
Transport - Gaswisseling en uitscheding (deze twee zijn kut)
Impulsgeleiding (en deze is kut²)
Dat is inderdaad te hopen voor jullie, ik deed het vorig jaar en dat was een regelrechte ramp.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:54 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
het is te hopen dat het biologie-examen die jaar iets makkelijker wordt dan vorig jaar![]()
Inderdaad, meiose, mitose en die ongein...en natuurlijk die kk plantenkundequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:04 schreef zquing het volgende:
[..]
ik heb geen zin in celdeling en dergelijke
Er staat echt veel meer in de BioData. Ik had ook een Binas(voor natuur- en scheikunde), maar dat heeft veel minder informatie(logisch, want het is niet enkel gericht op biologie), en zijn er minder ondersteundende plaatjes en dergelijke.quote:Op zondag 15 april 2007 10:07 schreef EricT het volgende:
[..]
Inderdaad, meiose, mitose en die ongein...en natuurlijk die kk plantenkunde![]()
Overigens, wij gebruiken geen Biodata maar alleen Binas, staat er veel meer in biodata?
Je hoeft planten niet te lerenquote:Op zondag 15 april 2007 10:07 schreef EricT het volgende:
[..]
Inderdaad, meiose, mitose en die ongein...en natuurlijk die kk plantenkunde![]()
Overigens, wij gebruiken geen Biodata maar alleen Binas, staat er veel meer in biodata? ik lees het al..
Valt planten helemaal af voor CE? Had mn leraar ook wel eerder mogen vertellen/had ik beter eerder naar opzoek kunnen gaanquote:
Ik zou het wel aanraden, vorig jaar was er een vraag waarbij mensen met Biodata duidelijk voordeel hadden (had zelfs Binas). Gewoon even aanschaffen voor de zekerheid.quote:Op zondag 15 april 2007 10:07 schreef EricT het volgende:
[..]
Overigens, wij gebruiken geen Biodata maar alleen Binas, staat er veel meer in biodata? ik lees het al..
Je kan ze natuurlijk ook gewoon beiden mee kunnen nemen, ik zou trouwens niet veel vragen kunnen bedenken waarbij je meer kan vinden met Binas.quote:Op zondag 15 april 2007 13:48 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij maakt Binas en Biodata niet veel uit hoor. Je moet gewoon gebruiken waar je het hele jaar al mee hebt gewerkt. De omschakeling werkt alleen in je nadeel.
Volgens onze leraar is het elk jaar anders, vorig jaar had je geluk met biodata, terwijl op de herkansing je duidelijk voordeel had met Binas.![]()
Nee maar in BINAS staan wel natuurkunde/scheikunde en wiskunde onderwerpen. Laatst had ik op een tentamen Biologie de gasconstante nodig om maar iets te noemen, die wist ik niet meer uit mn hoofd maar als je je BINAS bij de hand hebt is er niets aan de handquote:Op zondag 15 april 2007 16:20 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Je kan ze natuurlijk ook gewoon beiden mee kunnen nemen, ik zou trouwens niet veel vragen kunnen bedenken waarbij je meer kan vinden met Binas.
Wat een onzin, BioData mag overal.quote:Op zondag 15 april 2007 17:10 schreef Crazykill het volgende:
Bij ons is het blijkbaar ook alleen Binas. BioData mag niet
Of het allebei mag weet ik niet. Biodata MOET in ieder geval mogen, want als dat landelijk mag kan jou school daar zover ik weet niet van afwijken.quote:Op zondag 15 april 2007 17:05 schreef Houtspeer het volgende:
Ja planten hoef je niet te leren voor de CE, ErikT.
Voor wat had je de gasconstante eigenlijk nodig?
61neorej, ik mag of een Binas of een BioData meenemen. Jij mag ze allebei? Dat zou dik vals zijn! Een CE is toch nationaal hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |