Welke boek hebben jullie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef Houtspeer het volgende:
Je kan ook overdrijven. Er zijn rond de 15 hoofdstukken, 5 pagina's samenvatting per hoofdstuk en dan zijn er rond de 60 bladzijdes samenvatting.. niet 250![]()
Maar het is veel inderdaad! Dus, hoe ga je leren?
Boekje Samengevat doorgenomenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef Houtspeer het volgende:
Je kan ook overdrijven. Er zijn rond de 15 hoofdstukken, 5 pagina's samenvatting per hoofdstuk en dan zijn er rond de 60 bladzijdes samenvatting.. niet 250![]()
de leerstof van het samengevat boekje gaat toch echt tot blz 259quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef Houtspeer het volgende:
wij gebruiken pasteur, maar dat is zo'n k*t methode........ De stof is onduidelijk, er staat veel te veel in wat je niet hoeft te weten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:13 schreef Houtspeer het volgende:
Oh ik ken geen Boekje Samengevat, ik dacht dat je echt de samenvattingen in de bio boeken zelf bedoelde..Ik heb trouwens Biologie voor jou, Malmberg
Hebben jullie in Biologie voor jou nog samenvattingen achterin elke hoofdstuk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:13 schreef Houtspeer het volgende:
Oh ik ken geen Boekje Samengevat, ik dacht dat je echt de samenvattingen in de bio boeken zelf bedoelde..Ik heb trouwens Biologie voor jou, Malmberg
ik heb geen zin in celdeling en dergelijkequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:02 schreef MaxC het volgende:
Ik baal wel dat ordening eruit is, dat is zo'n makkelijk hoofdstuk. Waren voor mij altijd sure-punten
Ik kijk vooral tegen DNA/RNA gezeik op![]()
dat is zo simpel,gewoon een beetje de abc formule invullenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:07 schreef 61neorej het volgende:
Ik vind populatiegenetica echt een kut hoofdstuk.
Mjah gelukkig zitten planten enzo er niet in.
Al die kruisschema's zijn kei irritant.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef zquing het volgende:
[..]
dat is zo simpel,gewoon een beetje de abc formule invullen
't is zoveel, geen zin im alles te leren. Ik ga voor een 6,5jequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Al die kruisschema's zijn kei irritant.
Doe mij maar het hele examen afweer. Makkelijk punten halen.![]()
Populatie genetica is echt zo'n kut onderwerp waar je gewoon een keertje een moment hebt waarbij je het snapt en dan snap je het voor altijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:07 schreef 61neorej het volgende:
Ik vind populatiegenetica echt een kut hoofdstuk.
Mjah gelukkig zitten planten enzo er niet in.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Impulsgeleiding en eiwitsynthese zie ik echt niet zitten. Echt veel te veel leren en letterlijk onthouden. (Al die irritante woorden/namen. )
BioData?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Impulsgeleiding en eiwitsynthese zie ik echt niet zitten. Echt veel te veel leren en letterlijk onthouden. (Al die irritante woorden/namen. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |