Inderdaad, ik wil wel een slim meisje als vriendin maar dat is echt niet omdat ik 't graag met haar over cultuur of politiek wil hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef Friek_ het volgende:
Praten over politiek.Als er iets pretentieus en wannabe-intellectueel is, dan is het dat wel. Gatverdamme.
Wow. Iemand die zichzelf 'niet intelligent' vindt maar wel goed taalgebruik hanteert! Goed d/t gebruik! Niet intelligent? Ik weet het zo net nog niet. In ieder geval niet arrogant, in tegenstelling tot sommige posters hier (peccavi!).quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:28 schreef dragonkiss het volgende:
Ikzelf heb ook een vriend die intelligenter is dan ik ben. Ikzelf ben niet bepaald dom, VWO niveau, maar ik vind het juist fijn iemand te hebben die slimmer is dan ik. Ik leer daarvan, en het zorgt ervoor dat ik extra gemotiveerd ben om veel te weten en dergelijke. Als hij bijvoorbeeld een goede baan heeft, wil ik dat ook.Het houdt me scherp.
Hij is ook weer intelligent in andere dingen dan mij. Ik ben meer van het emotionele, hij van het praktische, en dat vult elkaar goed aan.Ik moet er ook niet aan denken om een "domme"partner te hebben, hoe stom dit misschien ook klinkt.
Sinds wanneer is "Hij is ook weer intelligent in andere dingen dan mij" goed taalgebruik ?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:06 schreef oddman het volgende:
[..]
Wow. Iemand die zichzelf 'niet intelligent' vindt maar wel goed taalgebruik hanteert! Goed d/t gebruik! Niet intelligent? Ik weet het zo net nog niet. In ieder geval niet arrogant, in tegenstelling tot sommige posters hier (peccavi!).
Ik ben verliefd.
Wat een geborneerd achterhaald standpunt. Sinds de postmodernisten zijn we de overtuiging toegedaan dat er niet een absolute waarheid is.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Vliegerloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "Hij is ook weer intelligent in andere dingen dan mij" goed taalgebruik ?
(Laat staan VWO niveau ?)
Ach ja. Iedereen zijn eigen waarheid, inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat een geborneerd achterhaald standpunt. Sinds de postmodernisten zijn we de overtuiging toegedaan dat er niet een absolute waarheid is.
Oepsquote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Vliegerloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "Hij is ook weer intelligent in andere dingen dan mij" goed taalgebruik ?
(Laat staan VWO niveau ?)
Erg pijnlijk en jammer. Hoe is je relatie met zijn ouders nu? Zijn ze bijgetrokken?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Zijn ouders daarintegen vonden het verschil in intelligentie wel erg belangrijk.
Zij vonden dat hij mij niet mocht zien omdat ik van een te laag niveau was en dat toch niet goed kon gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |