abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2007 @ 21:32:30 #251
154880 Bolter
Awesomeness
pi_48192813
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef Friek_ het volgende:
Praten over politiek. Als er iets pretentieus en wannabe-intellectueel is, dan is het dat wel. Gatverdamme.
Inderdaad, ik wil wel een slim meisje als vriendin maar dat is echt niet omdat ik 't graag met haar over cultuur of politiek wil hebben Het gaat meer om het niveau in de omgang met elkaar. En hoe mensen in het leven staan.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  woensdag 11 april 2007 @ 14:06:06 #252
172358 oddman
Introspecteur
pi_48215068
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:28 schreef dragonkiss het volgende:
Ikzelf heb ook een vriend die intelligenter is dan ik ben. Ikzelf ben niet bepaald dom, VWO niveau, maar ik vind het juist fijn iemand te hebben die slimmer is dan ik. Ik leer daarvan, en het zorgt ervoor dat ik extra gemotiveerd ben om veel te weten en dergelijke. Als hij bijvoorbeeld een goede baan heeft, wil ik dat ook.Het houdt me scherp.

Hij is ook weer intelligent in andere dingen dan mij. Ik ben meer van het emotionele, hij van het praktische, en dat vult elkaar goed aan.Ik moet er ook niet aan denken om een "domme"partner te hebben, hoe stom dit misschien ook klinkt.
Wow. Iemand die zichzelf 'niet intelligent' vindt maar wel goed taalgebruik hanteert! Goed d/t gebruik! Niet intelligent? Ik weet het zo net nog niet. In ieder geval niet arrogant, in tegenstelling tot sommige posters hier (peccavi!).
Ik ben verliefd.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  woensdag 11 april 2007 @ 14:21:56 #253
175766 Vliegerloos
silence is preserving a voice
pi_48215660
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:06 schreef oddman het volgende:

[..]

Wow. Iemand die zichzelf 'niet intelligent' vindt maar wel goed taalgebruik hanteert! Goed d/t gebruik! Niet intelligent? Ik weet het zo net nog niet. In ieder geval niet arrogant, in tegenstelling tot sommige posters hier (peccavi!).
Ik ben verliefd.
Sinds wanneer is "Hij is ook weer intelligent in andere dingen dan mij" goed taalgebruik ?
(Laat staan VWO niveau ?)

-
Outside your window bootleg babies call to you and lie among the mosquitoes
pi_48216168
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Vliegerloos het volgende:

[..]

Sinds wanneer is "Hij is ook weer intelligent in andere dingen dan mij" goed taalgebruik ?

Wat een geborneerd achterhaald standpunt. Sinds de postmodernisten zijn we de overtuiging toegedaan dat er niet een absolute waarheid is.
  donderdag 12 april 2007 @ 17:19:25 #255
172358 oddman
Introspecteur
pi_48260866
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:35 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat een geborneerd achterhaald standpunt. Sinds de postmodernisten zijn we de overtuiging toegedaan dat er niet een absolute waarheid is.
Ach ja. Iedereen zijn eigen waarheid, inderdaad.
Desalniettemin hecht ik meer waarde aan de waarheid waar ik het ook mee eens ben of waar een degelijke redenering aan ten grondslag ligt.
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Vliegerloos het volgende:

[..]

Oeps ... Toch maar geen redacteur worden, dan. Ik houd het wel bij schrijven.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_48271458
Mijn vriend studeert aan de universiteit en ik doe (volgend jaar) weer mbo.
Wij hebben er beide geen probleem mee. Soms gebruikt hij wel eens woorden waar ik even over moet nadenken Of wil hij mij verbeteren als ik volgens hem iets fout doe/zeg.
Maar verder gaat het prima.

Zijn ouders daarintegen vonden het verschil in intelligentie wel erg belangrijk.
Zij vonden dat hij mij niet mocht zien omdat ik van een te laag niveau was en dat toch niet goed kon gaan.
E.
pi_48272797
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Zijn ouders daarintegen vonden het verschil in intelligentie wel erg belangrijk.
Zij vonden dat hij mij niet mocht zien omdat ik van een te laag niveau was en dat toch niet goed kon gaan.
Erg pijnlijk en jammer. Hoe is je relatie met zijn ouders nu? Zijn ze bijgetrokken?
pi_48273042
Ja, met zijn moeder kan ik goed opschieten.
Met zijn vader nog niet zo heel erg. Weet niet of dat aan mij ligt of aan hem
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')