abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2007 @ 10:25:52 #151
154880 Bolter
Awesomeness
pi_47995923
Het hangt er ook wel een beetje vanaf wat voor soort intelligentie je zoekt. Mijn ex was niet echt heel dom, universitaire opleiding enz. Maar haar interesses waren dusdanig beperkt dat er gewoon bijna niet mee viel te praten na de "verliefdheidsperiode". Films, bandjes, politiek, nieuws enz allemaal niet aan haar besteed. Op het moment dat je wel gewoon met dat meisje van je kan praten lijkt er mij niets aan de hand. Al hangt 't ook wel een beetje af van welke fase in je leven je je nu bevindt, als zijn praktisch klaar is met haar opleiding en jij gaat promoveren of zo tja...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  woensdag 4 april 2007 @ 10:28:08 #152
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_47995997
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

een bovengemiddelde intelligentie

tijdens mijn werk als assistent aan de unief heb ik het tegendeel moeten vaststellen... de meeste studenten beschikken zelfs niet over een elementair gezond boerenverstand.

zet een universitaire studie toch niet zo op een voetstukje, het stelt tegenwoordig niets meer voor. Het is pas op de werkvloer dat je de intelligente en boeiendste mensen eruit kan halen, en dat blijken meer dan eens NIET de universitair geschoolden te zijn ...
Maak van je eigen referentiekader geen absoluut feit.
Een universitaire studie vereist bepaalde capaciteiten, welke ook daadwerkelijk gemeten kunnen worden.
Dat academici niet altijd de meest sociaal intelligente mensen blijken, doet daar niets aan af.
Ik ken ook genoeg zwakzinnigen, havisten en vmbo-ers die alles behalve boeiend zijn.

Ik denk dat jij het verstandelijk vermogen en karakteristieke eigenschappen een beetje door elkaar haalt.
  woensdag 4 april 2007 @ 10:31:40 #153
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_47996120
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Maak van je eigen referentiekader geen absoluut feit.
Een universitaire studie vereist bepaalde capaciteiten, welke ook daadwerkelijk gemeten kunnen worden.
Dat academici niet altijd de meest sociaal intelligente mensen blijken, doet daar niets aan af.
Ik ken ook genoeg zwakzinnigen, havisten en vmbo-ers die alles behalve boeiend zijn.

Ik denk dat jij het verstandelijk vermogen en karakteristieke eigenschappen een beetje door elkaar haalt.
Toch verbaas ik me over de intelligentie van de gemiddelde universitair geschoolde stagiaire die ik hier binnen krijg. Algemene kennis is bijna nul, eigen initiatief en oplossend vermogen eveneens, inzicht is ook ver te zoeken. Ik sta soms verbaasd van de ronduit domme fouten die ze maken
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 4 april 2007 @ 10:33:48 #154
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_47996189
Academici zijn dan ook gewoon mensen, die ook stomme dingen doen.
Misschien verwacht je teveel van ze.
  woensdag 4 april 2007 @ 10:33:52 #155
154880 Bolter
Awesomeness
pi_47996191
Weet niet precies wat jij doet, maar je hebt universiteiten én je hebt universiteiten
pi_47996322
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:58 schreef Diederik_Duck het volgende:

Dat is gemakkelijk geredeneerd, maar een universitaire studie is voor zeker 90% van de bevolking (veel) te hoog gegrepen. Niets voorstellen lijkt me dan ook een onjuiste term.
maar ligt dat aan hun intelligentie, misschien hebben ze geen ZIN om te studeren ? zijn ze te lui, interesseert het hen niet ... willen ze liever reizen als ze 18 jaar zijn, of andere dingen doen...

want één ding weet ik wel zeker, het zijn de harde werkers die hun diploma halen! motivatie is belangrijker dan intelligentie als het op het behalen van een diploma komt ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  woensdag 4 april 2007 @ 10:38:25 #157
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_47996346
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:33 schreef SHE het volgende:
Academici zijn dan ook gewoon mensen, die ook stomme dingen doen.
Misschien verwacht je teveel van ze.
Ik verwacht dat ze normaal functioneren, niet dat ze geen fouten maken

Echt, een universitair geschoold meisje dat niet eens de naam van onze directeur weet en die nog nooit van Drees gehoord heeft, vlijtig op zoek gaat naar een digitale stift en ook niks door heeft als ze het hele kantoor door gestuurd wordt en de hoofdgast niet herkent Ow, en dan ook nog onderzoeksjournalist willen worden
pi_47996424
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:31 schreef Ripley het volgende:

[..]

Toch verbaas ik me over de intelligentie van de gemiddelde universitair geschoolde stagiaire die ik hier binnen krijg. Algemene kennis is bijna nul, eigen initiatief en oplossend vermogen eveneens, inzicht is ook ver te zoeken. Ik sta soms verbaasd van de ronduit domme fouten die ze maken
Het is dan ook niet geheel een onbekend fenomeen dat theoretici (wat academici in essentie zijn) moeite hebben met de praktijk. Ik merk het zelf ook dagelijks. Ik ben een doorgewinterde theoreticus. Ik geef niets om de praktijk, maar ik moet mij wel in de praktijk redden en dat is niet eenvoudig. Dat levert voortdurend interne conflicten op in mijzelf en daarmee gaat dan veel spanning, stress en irritatie gepaard.
pi_47996514
quote:

ik ook, ik heb teksten verbeterd van studenten van een echt schabouwelijk niveau, te triest voor woorden, ... en als je ze dan een onvoldoende wilt geven, ligt dat dan toch weer moeilijk met de prof, blablabla

uiteraard zitten er slimme mense op de unief, maar ook echte sukkeltjes, met inzicht 0, die er door geraken met de hulp van repetitorenkantoren waar alles wordt voorgekauwd, enzovoort ...

ik weet wel zeker dat sommige bouwvakkers slimmer zijn dan zo'n sukkeltjes.
pi_47996664
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik ook, ik heb teksten verbeterd van studenten van een echt schabouwelijk niveau, te triest voor woorden, ... en als je ze dan een onvoldoende wilt geven, ligt dat dan toch weer moeilijk met de prof, blablabla

uiteraard zitten er slimme mense op de unief, maar ook echte sukkeltjes, met inzicht 0, die er door geraken met de hulp van repetitorenkantoren waar alles wordt voorgekauwd, enzovoort ...

Voor wat betreft de taalkunde heb je inderdaad gelijk. Veel van mijn medestudenten beheersten de Nederlandse taal op het armzaligste niveau. Echt om te huilen was dat. Ik weet nog goed dat ik een essay moest schrijven en dat ik vervolgens bij de betreffende docent op bezoek ging om de beoordeling te bespreken. Het eerste wat hij tegen mij zei was: "allereerst mag je weten dat ik erg blij ben dat sommige studenten wel weten hoe ze moeten schrijven, klasse!"
  woensdag 4 april 2007 @ 10:47:47 #161
154880 Bolter
Awesomeness
pi_47996680
quote:

[..]

pi_47996761
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:47 schreef Bolter het volgende:

grappig hoor ,

mag ik dan melden dat D_D ergens bevestigd met een d heeft geschreven, waar het een t moest zijn " de uitzondering die de regel bevestigd". Ik ben er toen niet op ingegaan, maar als het spel zo gespeeld wordt, doe ik mee!

bovendien ben ik franstalig opgevoed, en franstalig geschoold tot mijn 20ste, en vind ik mijn nederlands meer dan behoorlijk?
  woensdag 4 april 2007 @ 10:52:58 #163
154880 Bolter
Awesomeness
pi_47996841
Sorry, flauw Maar goed, altijd mooi mensen die pochen met hun spelling / grammatica die dan een fout maken. Was té makkelijk. Game on!
  woensdag 4 april 2007 @ 10:55:34 #164
172358 oddman
Introspecteur
pi_47996904
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:58 schreef Diederik_Duck het volgende:

Tuurlijk, zeker de uitzondering die de regel bevestigt.
In het kader van de zelfverheerlijking en het copuleren met vliesvleugeligen: ik heb uw tikfout verbeterd.
quote:

[..]

Aye. Het universitaire niveau is niet meer wat het geweest is. Behoudens serieuze begripsproblemen kan iedereen met een gemiddelde of hogere intelligentie, mits voldoende gemotiveerd, de universiteit succesvol afronden.

En universiteit is nooit vervanging voor gezond verstand.

Desalniettemin is er zeker een correlatie tussen opleidingsniveau en intelligentie, maar ze zijn zeker niet mutually exclusive. Helaas.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_47997056
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:55 schreef oddman het volgende:

Aye. Het universitaire niveau is niet meer wat het geweest is. Behoudens serieuze begripsproblemen kan iedereen met een een lagere, gemiddelde of hogere intelligentie, mits voldoende gemotiveerd, de universiteit succesvol afronden.

En universiteit is nooit vervanging voor gezond verstand.

Desalniettemin is er zeker een correlatie tussen opleidingsniveau en intelligentie, maar ze zijn zeker niet mutually exclusive. Helaas.
amen
pi_47997087
quote:

[..]

Volgens de Van Dale:

in-tel-li-gen-tie
1-verstandelijk vermogen

Intelligentie gaat veel verder dan alleen taalkennis en goed kunnen spellen. Je haalt dat nu aan als voorbeeld maar ook mensen die dyslectisch zijn kunnen heel intelligent zijn.

En zoals eerder al aangehaald: als de universiteit zo'n makkie zou zijn zou iedere boeren knakker er een studie kunnen afronden. Zo simpel om te zeggen net als "Als ik het zou willen en er moeite voor zou doen zou ik gemakkelijk HBO / Uni / enz. kunnen doen"
Just because you can doesn't mean you should
pi_47997107
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:50 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

grappig hoor ,

mag ik dan melden dat D_D ergens bevestigd met een d heeft geschreven, waar het een t moest zijn " de uitzondering die de regel bevestigd". Ik ben er toen niet op ingegaan, maar als het spel zo gespeeld wordt, doe ik mee!

bovendien ben ik franstalig opgevoed, en franstalig geschoold tot mijn 20ste, en vind ik mijn nederlands meer dan behoorlijk?
Dat is scilicet mevrouwtje, het was een ultrakorte zin waar eigenlijk had moeten staan: dat is dan zeker de uitzondering die de regel bevestigd heeft. Participium derhalve, en dat schrijf je met een d.
  woensdag 4 april 2007 @ 11:02:39 #168
154880 Bolter
Awesomeness
pi_47997132
Er is wel degelijk een verschil tussen de verschillende opleidingen zolang dit niet wordt meegenomen klopt die beredenering inderdaad wel.
pi_47997208
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:02 schreef Bolter het volgende:
Er is wel degelijk een verschil tussen de verschillende opleidingen zolang dit niet wordt meegenomen klopt die beredenering inderdaad wel.
dat is ook waar ...

ik spreek me alleen uit over humane wetenschappen !! ... Niet over de exacte ... daar heb jevolgens mij echt wel wat meer hersencellen voor nodig ...
pi_47997622
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef MissLeDuq het volgende:

Volgens de Van Dale:

in-tel-li-gen-tie
1-verstandelijk vermogen

Intelligentie gaat veel verder dan alleen taalkennis en goed kunnen spellen. Je haalt dat nu aan als voorbeeld maar ook mensen die dyslectisch zijn kunnen heel intelligent zijn.

En zoals eerder al aangehaald: als de universiteit zo'n makkie zou zijn zou iedere boeren knakker er een studie kunnen afronden. Zo simpel om te zeggen net als "Als ik het zou willen en er moeite voor zou doen zou ik gemakkelijk HBO / Uni / enz. kunnen doen"
waar heb ik het over taalkennis ? Ik heb het over teksten met schabouwelijke kinderlijke inhoud! Je houdt het soms niet voor mogelijk wat voor lef sommige studenten hebben om zo'n ondingen in te dienen bij een prof.
pi_47997649
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef MissLeDuq het volgende:

het is nochtans zo
pi_47997744
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:02 schreef Diederik_Duck het volgende:

Dat is scilicet mevrouwtje, het was een ultrakorte zin waar eigenlijk had moeten staan: dat is dan zeker de uitzondering die de regel bevestigd heeft. Participium derhalve, en dat schrijf je met een d.
je mag er een boek over schrijven schat, maar er moest een T staan in de zin zoals je hem daar hebt geschreven.
pi_47997795
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

maar ligt dat aan hun intelligentie, misschien hebben ze geen ZIN om te studeren ? zijn ze te lui, interesseert het hen niet ... willen ze liever reizen als ze 18 jaar zijn, of andere dingen doen...
Dat zal best voorkomen.
quote:
want één ding weet ik wel zeker, het zijn de harde werkers die hun diploma halen! motivatie is belangrijker dan intelligentie als het op het behalen van een diploma komt ...
Dit is een denkfout. Ja, je hebt motivatie nodig om je diploma te halen. Nee, dat alleen is niet voldoende. Je moet een bepaalde basisintelligentie hebben om een universitaire titel te kunnen halen. Dát komt eerst, zonder dat ´talent´ op intellectueel gebied zul je geen bul halen, hoe hard je ook werkt.
pi_47997977
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

Dit is een denkfout. Ja, je hebt motivatie nodig om je diploma te halen. Nee, dat alleen is niet voldoende. Je moet een bepaalde basisintelligentie hebben om een universitaire titel te kunnen halen. Dát komt eerst, zonder dat ´talent´ op intellectueel gebied zul je geen bul halen, hoe hard je ook werkt.
ik wou dat jij eens een jaar examens en seminaries van een aula vol rechtenstudenten mocht verbeteren.

Ik denk dat je je mening over hun intelligentie dringend zou herzien
  woensdag 4 april 2007 @ 11:30:35 #175
172358 oddman
Introspecteur
pi_47998057
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:02 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens. Het spreekwoord is 'de uitzondering die de regel bevestigt', doodordinair 3e persoon enkelvoud tegenwoordige tijd, 'de uitzondering' als onderwerp. Persoonsvorm +t, derhalve 'bevestigt'
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  woensdag 4 april 2007 @ 11:31:14 #176
172358 oddman
Introspecteur
pi_47998079
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:28 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik wou dat jij eens een jaar examens en seminaries van een aula vol rechtenstudenten mocht verbeteren.

Probeer het nog eens met een echte studie.

Je weet wel, iets exacts en zo.

EDIT
Bij nader lezen kom ik er achter dat je dit zelf ook inziet. Mooi!

Ik hoop overigens dat jullie het allebei met me eens kunnen zijn dat er een correlatie is, d.w.z. dat over het algemeen (i.e. gemiddeld, over het geheel gemeten) universitair geschoolden intelligenter zullen zijn dan niet-universitair geschoolden.
- Bertrand Russell
pi_47998145
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:31 schreef oddman het volgende:

Probeer het nog eens met een echte studie.

Je weet wel, iets exacts en zo.
da's wel waar . de humane wetenschappen nemen zichzelf niet serieus, zeker niet op universitair niveau. Ze zullen nog een serieuze inhaalbeweging moeten doen om op hetzelfde niveau te doceren als bij de exacte wetenschappen
  woensdag 4 april 2007 @ 11:34:40 #178
172358 oddman
Introspecteur
pi_47998177
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:33 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

da's wel waar . de humane wetenschappen nemen zichzelf niet serieus, zeker niet op universitair niveau. Ze zullen nog een serieuze inhaalbeweging moeten doen om op hetzelfde niveau te doceren als bij de exacte wetenschappen
Niet serieus, maar wel veel te serieus. Claimen dat ze een wetenschap zijn, pf. Niets empirisch aan, helaas.
- Bertrand Russell
pi_47998246
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:31 schreef oddman het volgende:

Ik hoop overigens dat jullie het allebei met me eens kunnen zijn dat er een correlatie is, d.w.z. dat over het algemeen (i.e. gemiddeld, over het geheel gemeten) universitair geschoolden intelligenter zullen zijn dan niet-universitair geschoolden.
ja, er is een correlatie, maar om alle arbeiders over dezelfde kam te scheren als dom, en zich zoals DD zich af te vragen hoe je kan samenzijn met een bouwvakker, NEEN!! niet akkoord!
  woensdag 4 april 2007 @ 11:44:36 #180
172358 oddman
Introspecteur
pi_47998534
Ach ja. Mijn vriendin was tot voor kort postbode .

Maar in het geval van hernieuwde zoektocht geef ik mezelf toch meer kans in de ongeving van de universiteit dan bij een bouwput. Of liever, kapperszaak of schoonheidssalon.
- Bertrand Russell
pi_47999711
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:28 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Hoho, ik zeg nergens dat het niveau (rechten)studenten hoog is gerelateerd aan mijn eigen vermogens, alleen dat het wél hoog is gerelateerd aan de gemiddelde Nederlandse vermogens.
pi_47999772
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:30 schreef oddman het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens. Het spreekwoord is 'de uitzondering die de regel bevestigt', doodordinair 3e persoon enkelvoud tegenwoordige tijd, 'de uitzondering' als onderwerp. Persoonsvorm +t, derhalve 'bevestigt'
Prima hoor, maar ik heb wel afdoende gemotiveerd m.i. dat de alternatieve spelling i.c. verdedigd kon worden.
pi_47999888
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:36 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, er is een correlatie, maar om alle arbeiders over dezelfde kam te scheren als dom,
Heb ik dat ergens gezegd? Volgens mij niet hoor, ik heb alleen gezegd dat het percentage dommen onder bouwvakkers (veel) hoger ligt.
quote:
en zich zoals DD zich af te vragen hoe je kan samenzijn met een bouwvakker, NEEN!! niet akkoord!
Ach, ieder zo zijn eigen voorkeuren.
pi_48000295
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:38 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik verwacht dat ze normaal functioneren, niet dat ze geen fouten maken

Echt, een universitair geschoold meisje dat niet eens de naam van onze directeur weet en die nog nooit van Drees gehoord heeft, vlijtig op zoek gaat naar een digitale stift en ook niks door heeft als ze het hele kantoor door gestuurd wordt en de hoofdgast niet herkent Ow, en dan ook nog onderzoeksjournalist willen worden
Die dingen die je hier noemt hebben niet zoveel met intelligentie te maken, maar meer met feitjes. Misschien weet dat meisje wel alles van de toneelstukken van Tsjechov. Ben jij dom omdat je waarschijnlijk nooit iets van Tsjechov gelezen hebt?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_48000549
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:37 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Die dingen die je hier noemt hebben niet zoveel met intelligentie te maken, maar meer met feitjes. Misschien weet dat meisje wel alles van de toneelstukken van Tsjechov. Ben jij dom omdat je waarschijnlijk nooit iets van Tsjechov gelezen hebt?
Precies, dit gaat over algemene ontwikkeling. Overigens denk ik niet dat er veel bouwvakkers zijn die de verzamelde werken van Tsjechov tot zich hebben genomen.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:06:00 #186
172358 oddman
Introspecteur
pi_48001199
Minder dan universitair geschoolden in ieder geval.
- Bertrand Russell
  woensdag 4 april 2007 @ 13:14:19 #187
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_48001514
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:37 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik dat wel.

En algemene kennis mag je toch wel verwachten van iemand die op een universiteit zit? Oplossend vermogen?
pi_48001882
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik dat wel.

En algemene kennis mag je toch wel verwachten van iemand die op een universiteit zit?
Dat mag je verwachten, maar het heeft weinig met je verstandelijke vermogens te maken. Overigens is de algemene ontwikkeling onder hoger opgeleiden natuurlijk wel hoger dan onder lager opgeleiden.
quote:
Oplossend vermogen?
Dát is nu iets wat je echt mag verwachten.
pi_48001936
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik dat wel.

En algemene kennis mag je toch wel verwachten van iemand die op een universiteit zit? Oplossend vermogen?
Algemene kennis hebben is iets anders dan het bezitten van oplossend vermogen. En wat ik met bovenstaande wilde zeggen is dat mensen nu eenmaal op andere terreinen algemeen ontwikkeld kunnen zijn dan jij.
Ik weet bijvoorbeeld vreselijk veel over schoenen , impressionistische kunst, het verschil tussen Dorische en Ionische zuilen, de beste hanghouding aan de bar, en de fiscale consequenties van het uitoefenen van een wilsrecht ten opzichte van aanmerkelijk belangaandelen.
Ik weet daarentegen niks van computerspelletjes, de Formule 1, de zoektoch naar het Higgsdeelte, of hoe jouw directeur heet.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 4 april 2007 @ 13:26:53 #190
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_48001987
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:25 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Algemene kennis hebben is iets anders dan het bezitten van oplossend vermogen. En wat ik met bovenstaande wilde zeggen is dat mensen nu eenmaal op andere terreinen algemeen ontwikkeld kunnen zijn dan jij.
Ik weet bijvoorbeeld vreselijk veel over schoenen , impressionistische kunst, het verschil tussen Dorische en Ionische zuilen, de beste hanghouding aan de bar, en de fiscale consequenties van het uitoefenen van een wilsrecht ten opzichte van aanmerkelijk belangaandelen.
Ik weet daarentegen niks van computerspelletjes, de Formule 1, de zoektoch naar het Higgsdeelte, of hoe jouw directeur heet.
Maar jij werkt dan ook niet bij mij in het bedrijf en wilt geen onderzoeksjournalist worden. Denk ik
pi_48002158
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

Precies, dit gaat over algemene ontwikkeling. Overigens denk ik niet dat er veel bouwvakkers zijn die de verzamelde werken van Tsjechov tot zich hebben genomen.
ik begrijp nog steeds niet waarom je dat denkt , heb je eigenlijk ooit al met bouwvakkers gesproken ?
pi_48002330
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:31 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik begrijp nog steeds niet waarom je dat denkt ,
Dat is een feit van algemene bekendheid.
quote:
heb je eigenlijk ooit al met bouwvakkers gesproken ?
Jazeker, en het zijn veelal prima kerels, maar ik ben niet echt onder de indruk geraakt van hun intellectuele capaciteiten.
pi_48002424
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

Jazeker, en het zijn veelal prima kerels, maar ik ben niet echt onder de indruk geraakt van hun intellectuele capaciteiten.
ik ben ook niet onder de indruk geraakt van jouw intellectuele capaciteiten hoor, integendeel , een ook niet van die van de rechtenstudent

welke studie doe jij eigenlijk, of heb jij gevolgd ?
  woensdag 4 april 2007 @ 13:46:33 #194
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_48002702
quote:

[..]

Waar zijn je hoofdletters?
,... <- Dit noem je normaal taalgebruik? Of wordt dit verbeterd?
unief?
inzicht 0
repetitorenkantoren (helder taalgebruik)
zo'n sukkeltjes?

Ik vind het best als je mensen loopt af te zeiken, maar probeer dan wel je eigen "niveau" te handhaven!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_48002801
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik ben ook niet onder de indruk geraakt van jouw intellectuele capaciteiten hoor, integendeel , een ook niet van die van de rechtenstudent

welke studie doe jij eigenlijk, of heb jij gevolgd ?
Sorry, ik ben bouwvakker.
pi_48002867
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:46 schreef Jumparound het volgende:

unief?
inzicht 0
zo'n sukkeltjes?

Ik vind het best als je mensen loopt af te zeiken, maar probeer dan wel je eigen "niveau" te handhaven!
ik ben hier ook geen hoogjuridisch artikel aan het schrijven, hé, op een forum typ ik zoals ik wil

en ik belgie spreekt men van een repetitorenkantoor, mooier kan het niet.

en hoe, ik zeik mensen af, ik heb ZELF rechten gedaan
pi_48002909
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:49 schreef Diederik_Duck het volgende:

Sorry, ik ben bouwvakker.
durf je het niet zeggen, wedden dat je één of andere humane wetenschap doet

dan weet ik genoeg want ja, ik hou namelijk ook van veralgemeneningen, zoals jij doet met bouwvakkers.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:59:21 #198
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_48003123
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik ben hier ook geen hoogjuridisch artikel aan het schrijven, hé, op een forum typ ik zoals ik wil

en ik belgie spreekt men van een repetitorenkantoor, mooier kan het niet.

en hoe, ik zeik mensen af, ik heb ZELF rechten gedaan
Zeuren bij de "prof" als andere mensen het niet goed doen. Maar zelf bepaalde criteria stellen aan wanneer het dan wel toegestaan zou zijn om het toch wel te mogen.

Klopt, je klinkt inderdaad als een zeurderige rechtenstudent!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 4 april 2007 @ 13:59:54 #199
172358 oddman
Introspecteur
pi_48003136
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:46 schreef Jumparound het volgende:

[..]

unief?
inzicht 0
zo'n sukkeltjes?

Kwestie van stijl.
Het is je eigen keus hoe je op een forum over wil komen.
Sommigen chaotisch, anderen als zeikerds .
- Bertrand Russell
pi_48003198
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:59 schreef Jumparound het volgende:

Zeuren bij de "prof" als andere mensen het niet goed doen. Maar zelf bepaalde criteria stellen aan wanneer het dan wel toegestaan zou zijn om het toch wel te mogen.

Klopt, je klinkt inderdaad als een zeurderige rechtenstudent!
ik moest die werken en examens toch quoteren , ik vond het toen inderdaad redelijk schrijnend dat studenten die er niets van hadden gebakken er voor de lieve vrede toch door werden gelaten, al had ik zelf een negatief advies gegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')