Dat doe je normaal ook alquote:Op maandag 2 april 2007 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
2 maanden zuipen neuken en uitslapen.
Wanneer studeer jij eens af?quote:Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef Bananenman het volgende:
Studeren![]()
Ik zou een jaar gaan feesten als ik jullie was.
Ik had niet veel gemist hoorde ikquote:Op maandag 2 april 2007 22:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat is vrij kut.
Dat is een studie, geen opleiding.quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef Cerubo het volgende:
Welke opleiding ga je doen na je eindexamen? Of misschien pak je een jaartje vrij en ga je lekker de wereld rondreizen?
Na mijn eindexamen ga ik Nederlands Recht doen aan de Universiteit van Tilburg. En jullie?
Zal niet meevallenquote:Op maandag 2 april 2007 23:49 schreef saaw het volgende:
HKU hoge school voor de kunsten utrecht opleiding Image & Media technology
als ik wordt toegelaten, that is
en zo ja, dan ook als ik niet slaag
shut upquote:
Dat is ook mode ofzo, hoe kom je erbijquote:
Tof, kan je net zo goed blijven voor de WK voetbal.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is ook mode ofzo, hoe kom je erbij
Ik ga naar Zuid Afrika
Mode? Nee toch. Ik ben al jaren gek van (bijna) alles dat uit Japan komt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is ook mode ofzo, hoe kom je erbij
Ik ga naar Zuid Afrika
Oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:47 schreef Miasan het volgende:
[..]
Mode? Nee toch. Ik ben al jaren gek van (bijna) alles dat uit Japan komt.
Ik zou het combineren.quote:Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef Bananenman het volgende:
Ik zou een jaar gaan feesten als ik jullie was.
Same here, alleen op TU Eindhovenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:29 schreef lj_lightning het volgende:
Werktuigbouwkunde op de HAN (Arnhem)![]()
Idem. Misschien kom ik je nog eens tegen.quote:
Was ik eerst wel van plan maar toch maar niet.quote:
Ok, ieder zijn dingquote:Op donderdag 5 april 2007 17:45 schreef klausch het volgende:
[..]
Was ik eerst wel van plan maar toch maar niet.
Geniet 4 jaar van je studiefinanciering en studentenleven
En net over de grens gaan wonenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef Vector_SLD het volgende:
Duits met journalistiek
Is elektrotechniek in delft dan een lotingstudie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:23 schreef zquing het volgende:
Elektrotechniek in delft en waarschijnlijk schrijf ik me ook in voor"Talen en culturen van Japan" in leiden
Leuk! Ik ben daarvoor wezen meelopen was echt leuk maar ik ga naar Delft want dat is dichter bijquote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Market_Garden het volgende:
Toegepaste wiskunde in Twente.
En zin dat ik er in heb, die studeertijd!
nu al zeker dat je daar wordt ingeloot?quote:Op maandag 9 april 2007 21:59 schreef 7.Leonardo het volgende:
Geneeskunde @ VU
Hoor ik niet vaak, geneeskunde in de VU.. veel slechte dingen over gehoordquote:Op maandag 9 april 2007 21:59 schreef 7.Leonardo het volgende:
Geneeskunde @ VU
Ik woon met het OV nog een half uur van Arnhem af, dus dat is minstens twee uur reizen met het OV. Wat voor mij de doorslag gaf is dat daar de economische kant er ook in zit. De campus en de hele sfeer daar spreekt me sowieso veel meer aan dan het westen, de keuze voor Enschede was voor mij snel gemaaktquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:33 schreef -jos- het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben daarvoor wezen meelopen was echt leuk maar ik ga naar Delft want dat is dichter bij
waarom Geschiedenis? Het is wel leuk, maar kan je er later ook nog wat mee?quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:09 schreef Nosh het volgende:
Geschiedenis, UU.
Wat zit je nou steeds te zeiken man, wtfquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef zquing het volgende:
[..]
waarom Geschiedenis? Het is wel leuk, maar kan je er later ook nog wat mee?
Omdat ik geschiedenis bijzonder tof vind. En ja, je kan er later ook nog wat mee. Het is geen beroepgeorienteerde studie, maar je krijgt er wel een flinke sloot aan vaardigheden en algemene kennis mee, waar veel werkgevers om zitten te springen. Echt. Heus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef zquing het volgende:
[..]
En gelijk heb je! Misschien kan je dan moderator worden van HOC i.p.v. van R&Pquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat ik geschiedenis bijzonder tof vind. En ja, je kan er later ook nog wat mee. Het is geen beroepgeorienteerde studie, maar je krijgt er wel een flinke sloot aan vaardigheden en algemene kennis mee, waar veel werkgevers om zitten te springen. Echt. Heus.
De VU wordt steeds populairder wat betreft Geneeskunde. Het oude curriculum was goed opgebouwd. Weet niet wat de ervaringen zijn over het nieuwe curriculum.quote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hoor ik niet vaak, geneeskunde in de VU.. veel slechte dingen over gehoord
Ja, daar kan je later wat mee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Geloof me, doe het niet....ga naar eindhoven ofzo.... veel leukerquote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Market_Garden het volgende:
Toegepaste wiskunde in Twente.
En zin dat ik er in heb, die studeertijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |