naja kijk,die hebben we ook meestal maar op die grote zat een bonnetje voor korting bij de apenheul. En op de kleine niet. blijkt achteraf dat je ook de streepjescode van de kleine kunt gebruiken.quote:
Wat jij zegt klopt gewoon!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:57 schreef Rottdog het volgende:
Wat een foto's kwamen er voorbij zeg![]()
Allemaal kjoetties, stoere mannen, lekkere meiden![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 18:43 schreef Belana het volgende:
Stormhij lijkt evengoed inmiddels ook enorm op jou Sugar
Die rimpels heeft Dean ook, het eerste wat ik zag toen hij geboren werd en op mijn buik werd gelegd was een heul grote fronsrimpel vlak boven zijn wenkbrauwquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
ViviHet is een heel serieus ventje en volgens mij heeft hij nu al "denkrimpels" in zijn voorhoofd.
Zijn ogen waren heel donker, wel blauw, maar echt niet zoals Milo ze heeft hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat heeft Dean mooie haartjes en die laatste foto is zo ontzettend liefIk zie dat hij bruine ogen heeft. Hoe waren die bij zijn geboorte? En als ze eerst blauw waren, wanneer veranderde dat dan?
kan je niet vroeg genoeg mee beginnen hequote:Op dinsdag 10 april 2007 12:58 schreef snoopy het volgende:
Amber al in jong oranje?
ehh viev.. hij ís nog heel kleinquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef pinquit het volgende:
ooh waauw Milo, wat leuk om jou eens te zien! en wat ben je prachtig zeg!!wat een mooie kerel slaapmeis!!
![]()
![]()
en deanik vind jou zo stoer en mooi
![]()
[..]
ehh viev.. hij ís nog heel klein![]()
![]()
Die heeft ze van de melkboer, vrees ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:42 schreef Vivi het volgende:
Wat een mooie oogjes met die donkerblauwe rand erom heen
Leuk si ie hequote:En wat een grappige box!
Ik probeer hem altijd zo leeg mogelijk te laten zodat ze nog wat te rollen heeft, maar ze kan inmiddels met haar arm buiten de box hengelen in de speelgoedmand.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:05 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
het is dus heel normaal dat de box overvol ligt zie ik![]()
(dat knisper hema boek met badeendje en kikker etc is leuk he !! )
zie: De historie en handige linkjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef Scofield het volgende:
hoe laad je de foto's in als je zelf wat wil posten?
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Evenstar wat attent dat je op iedereen reageert! Dat gaat mij nooit lukken hoor
Dat dacht ik net ook!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Evenstar wat attent dat je op iedereen reageert! Dat gaat mij nooit lukken hoor
Mika is leukquote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef Bass-Miss het volgende:
Hehe, ik begin Mika steeds leuker te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |