quote:
Dat is dus ook de reden dat Suus wel een pony heeft. Ze houdt namelijk totaal niet van speldjes of andere frutsels. Met veel moeite krijg ik er af en toe 2 staartjes in, maar mijn PietjeBel heeft de boel het liefste gewoon simpel los hangen. En dan is het laten groeien niet echt praktisch.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:46 schreef bixister het volgende:
ik ben nog steeds niet weg van zulke pony's, vandaar dat we 'm bij anna nu toch maar bij laten groeien. maar echt praktisch is deze fase niet met dat haar in d'r ogen...
ter illustratie en ontpoic:![]()
[afbeelding]
Hij ligt nu al 10 minuten heeeeeel hard te huilen...want hij wil niet meer slapen de laatste week, maar overal bij zitten met zijn neusje..en ik mag van mezelf nog niet gaan troosten (want dan gaat ie weer heel hard liggen grinniken, het kleine monster)quote:Op woensdag 4 april 2007 21:00 schreef Vicky het volgende:
Dean,Zucht, wat een mooi ventje zeg!!
hoe bedoel je rammelen.....
Mwoh, ik wil het nog ff aankijken maar waarschijnlijk hou ik hemquote:Op woensdag 4 april 2007 23:37 schreef BettyR het volgende:
Vivi wat een mooi mannetje heb je!Dean
![]()
Mag ik um?
Mocht het anders worden, dan weet je me te vindenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwoh, ik wil het nog ff aankijken maar waarschijnlijk hou ik hem
Hoe kom je erbij.. Amber is altijd lief en nooit ondeugendquote:Op donderdag 5 april 2007 12:51 schreef LadyS het volgende:
ooo, ambertje
En toch nog steeds een ondeugende blikVolgens mij is het echt een kleine sodemietertje
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:58 schreef Vivi het volgende:
Over "leuke" kapsels gesproken..Bob de Rooij anyone?
[afbeelding]
Mááám, die m'n haar es goed?
[afbeelding]
Ff die haartjes naar achteren heur
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:03 schreef E.T. het volgende:
Moeders trots samen in een bed
[afbeelding]
Ja écht hoor Bix, een heerlijk koppelquote:Op donderdag 5 april 2007 15:40 schreef bixister het volgende:ja he saffier!
wanneer komt er weer een tobi(j)asje in beeld?
Aww, wat een lekker klein knuffeltje is het ineens weer zoquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:06 schreef bixister het volgende:
wat ben jij ineens dark vivi!
jansepans, lekker ding!
dj storm in actie!
dat ziet er al heel echt uit conekiller_jr!
tobias ziet er op sommige foto's al zo heel groot uit en dan op andere (maar komt ook omdat ie daar wat ziekjes is denk ik) ineens weer zo klein.
hier trouwens ook een ziek jongetje dat dan ineens weer héél klein is/lijkt.
[afbeelding]
Ow. Enig idee tot welke leeftijd?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:49 schreef Vivi het volgende:
Ik las laatst een artikel dat babyzwemmen dus erg slechts schijnt te zijn voor de (onvolgroeide) longetjes van baby's.
Die chloordampen dus.
Ik kijk even of ik het artikel terug kan vinden, momentje.quote:
Ik kijk even of ik het artikel terug kan vinden, momentje.quote:
Tnx!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kijk even of ik het artikel terug kan vinden, momentje.
Ah, hier
http://www.rtl.nl/(/actue(...)emmen_gevaarlijk.xml
Leuk!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:16 schreef cattie het volgende:
Voor het eerst met mama op de fiets!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:27 schreef Vivi het volgende:
Mijn mannetje had een mindere happy bui
papier hier..
[afbeelding]
Ff bij mama op schoot dan maar..boohooh
[afbeelding]
En Simon!quote: