abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 april 2007 @ 21:34:26 #101
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_48157859
"Chineesje" is zo denigrerend steeds, haar naam [Yang] is toch best simpel?

Wel cool dat ze ja zei, en dat Callie en George niet alweer gescheiden zijn, wat ik verwachtte aan het begin van de aflevering. Mooi dat hij eindelijk Izzie de mond snoert, ik werd er zelf ook al gek van zo onderhand.
Trouwens wel cool dat Addison tijdens de seks met Sloan aan Karev denkt

Het einde met Meredith's ma zag ik wel aankomen, sucky
  Redactie Frontpage maandag 9 april 2007 @ 21:35:48 #102
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_48157910
Yang was zo grappig
Burke stort op de grond, Sheperd stort op de grond

'That ain't good'
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 9 april 2007 @ 21:38:17 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48158048
ik ben niet zo goed in namen
pi_48160325
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef amaranta het volgende:
en chineesje zei ja!
Ze is Koreaans btw
Heeft ze een keer in een aflevering gezegd.
  maandag 9 april 2007 @ 23:09:11 #105
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_48162014
ik heb wel weer dubbel gelegen vanavond....zo erg dat hubbie mee ging kijken

Ben alleen ff voorstukje voor volgende week kwijt, maar das niet erg.....hihi
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  maandag 9 april 2007 @ 23:17:02 #106
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_48162298
Voorstukje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48162756
quote:
Op maandag 9 april 2007 16:50 schreef janimie het volgende:

[..]

als jeje pm functie eens inschakeld kan ik dat wel ff vertellen hoe je dat het beste kan doen
Zou je mij soms ook kunnen pmen...?
Weet niet wat er is foutgegaan, maar kom er net achter dat de recorder niet heeft opgenomen

Edit: whuh, ineens staat ie er samen met een vermiste film wel bij, ff kijken hoor...
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_48164245
Aflevering terecht, maar toch wel erg vaag... Hoop niet dat het kreng vaker dit soort kuren krijgt .
Maar aflevering was top
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_48167227
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:34 schreef Xurk het volgende:
"Chineesje" is zo denigrerend steeds, haar naam [Yang] is toch best simpel?

Wel cool dat ze ja zei, en dat Callie en George niet alweer gescheiden zijn, wat ik verwachtte aan het begin van de aflevering. Mooi dat hij eindelijk Izzie de mond snoert, ik werd er zelf ook al gek van zo onderhand.
Trouwens wel cool dat Addison tijdens de seks met Sloan aan Karev denkt

Het einde met Meredith's ma zag ik wel aankomen, sucky
Hoe weet je dat ze aan karev denkt? Wel een logisch gevolg na die blikken van haar, maar toch. Ik was nogal verbaasd dat ze met Sloan daar lag. Hoe dat nou weer opeens kwam?
  dinsdag 10 april 2007 @ 09:15:33 #110
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_48167469
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 08:57 schreef Pau100 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze aan karev denkt? Wel een logisch gevolg na die blikken van haar, maar toch. Ik was nogal verbaasd dat ze met Sloan daar lag. Hoe dat nou weer opeens kwam?
Ze was gewoon zo horny as hell, dus tsja.....Sloan is er altijd wel voor in natuurlijk.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_48167729
Ik denk wel dat Sloan nu niet meer in aanmerking komt voor Chief of Surgery.

Ik vond 't trouwens ook vreemd dat die kliniek al af is... daar moet toch maanden tussen zitten ?
Alles is nieuw in die kliniek...of was de vorige aflevering een seizoenseinde ?
pi_48168022
Ja dat met die kliniek vond ik ook al vreemd. Ik dacht al dat ik een aflevering gemist had. net als dat opeens George was getrouwd en we niet zagen dat er Ja is gezegd. Ik dacht echt dat ik wat gemist heb. of is dat ook zo??
pi_48168075
Er zat volgens mij wel iets van een vakantie tussen in de serie zelf, want 'the Nazi' zei er iets over dat George weer terug is van vakantie. Plus dat hij natuurlijk naar Vegas moest enzo, kost tijd
Vond deze aflevering best wel weer.. zwaar! Meredith met d'r moeder die op 't eind weer niks herinnerd (dat vond ik dus echt zielig!) en de spanning van dat giftige bloed enzo. Maar hij was wel leuk!!
pi_48168123
Wat een geweldige aflevering weer.. ik heb vaak moeten lachen! Vallen ze op de grond zegt Christina.. That aint good

En de reacties toen ze zeiden dat ze getrouwd waren! En voorstukje voor volgende week ziet er ook goed uit.. ben wel benieuwd hoe ze reageren in zo'n grote ramp!
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:02:57 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48168365
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:31 schreef Smittend het volgende:
Ik denk wel dat Sloan nu niet meer in aanmerking komt voor Chief of Surgery.

Ik vond 't trouwens ook vreemd dat die kliniek al af is... daar moet toch maanden tussen zitten ?
Alles is nieuw in die kliniek...of was de vorige aflevering een seizoenseinde ?
volgens mij is het gewoon een al bestaande vleugel van de kliniek
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:12:22 #116
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_48168576
Bailey zei op een gegeven moment: 8 days and 8 million later and here is the Denny Duqette memorial clinic ofzo iets
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_48168608
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:12 schreef Radobe het volgende:
Bailey zei op een gegeven moment: 8 days and 8 million later and here is the Denny Duqette memorial clinic ofzo iets
Klopt er zat volgens mij 8 dagen tussen de afleveringen!
pi_48169376
Gelukkig dan heb ik verder niks gemist
pi_48172514
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 08:57 schreef Pau100 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze aan karev denkt? Wel een logisch gevolg na die blikken van haar, maar toch. Ik was nogal verbaasd dat ze met Sloan daar lag. Hoe dat nou weer opeens kwam?
Omdat ze niet met haar leerlingen het bed in wil kruipen, maar haar behoeftes toch kwijt moet.

Goede aflevering gisteravond Zielig voor Meredith met haar moeder...
Benieuwd naar de ramp van volgende week.
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:57:11 #120
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_48173587
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 08:57 schreef Pau100 het volgende:
Hoe weet je dat ze aan karev denkt? Wel een logisch gevolg na die blikken van haar, maar toch. Ik was nogal verbaasd dat ze met Sloan daar lag. Hoe dat nou weer opeens kwam?
Nou, terwijl ze bezig waren zeiden ze dit:
Mark: I thought you said you didn't think about me?
Addison: I don't. I'm actively not thinking about you. Right. Now.

Door die blikken verspreid door de aflevering was het niet eens nodig, maar door haar nadruk op twee woorden is het overduidelijk aan wie ze wel dacht
Ik vond ook dat Sloan door de mand viel bij de Chief nu, wat een pussy.
pi_48174293
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:12 schreef Radobe het volgende:
Bailey zei op een gegeven moment: 8 days and 8 million later and here is the Denny Duqette memorial clinic ofzo iets
Owkay..dat had ik dus gemist...bedankt.
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:53:27 #122
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_48177749
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:57 schreef Xurk het volgende:

[..]


Ik vond ook dat Sloan door de mand viel bij de Chief nu, wat een pussy.
Vond ik eerst ook, maar ik heb er eens over nagedacht, en eigenlijk was het heel goed wat hij deed. Hij heeft gelijk, alle artsen waren al vergiftigd en niemand wist nog de gevolgen daarvan. Als hij ook gegaan zou zijn en ook vergiftigd was geweest, zou er geen gezonde arts meer zijn geweest. Nou geneesden de mensen over het algemeen redelijk snel van het virus, maar goed dat wist niemand vantevoren. Voor hetzelfde geld waren de gevolgen erger geweest en was het ziekenhuis overgeleverd aan assistenten en verplegers... That's not good.
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
pi_48177998
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Rosu het volgende:

[..]

Vond ik eerst ook, maar ik heb er eens over nagedacht, en eigenlijk was het heel goed wat hij deed. Hij heeft gelijk, alle artsen waren al vergiftigd en niemand wist nog de gevolgen daarvan. Als hij ook gegaan zou zijn en ook vergiftigd was geweest, zou er geen gezonde arts meer zijn geweest. Nou geneesden de mensen over het algemeen redelijk snel van het virus, maar goed dat wist niemand vantevoren. Voor hetzelfde geld waren de gevolgen erger geweest en was het ziekenhuis overgeleverd aan assistenten en verplegers... That's not good.
Ik geloof niet echt dat zo'n groot ziekenhuis maar 5 artsen heeft...
pi_48178763
De aflevering van volgende week is de eerste van 3 aaneengesloten afleveringen.
  dinsdag 10 april 2007 @ 15:45:21 #125
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_48179688
Vond het weer een leuke aflevering!!!
Volgende week wordt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')