quote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef amaranta het volgende:
Tot nu toe vind ik het nog niet echt spectaculair spannend.....
Niet doen! en ook geen spoilers plaatsen, dan moet ik kijken!quote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik kan er nu al niet meer tegen... Ik ga de 'episode guide' lezen!!![]()
Kan niet, het draait om haar. Maar met dat voorstukje zou je het denken jaquote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef Markeerstift het volgende:
Wauw! ze gaat toch niet dood ?
quote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:
Niet spoileren Jojoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
mijn vriend noemt mij altijd conleche...quote:Op maandag 16 april 2007 21:50 schreef conleche het volgende:
Hč, wat irritant. Ik wil weten hoe het afloopt....Zal ik, zal ik, zal ik..........Nee, ik doe ut niet, maar o, wat heb ik er een zin in....
quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
mijn vriend noemt mij altijd conleche...
en nu noemt hij me frikandeche (omdat hij heeft besloten dat onze ongeboren baby frikandel heet, en ik con leche)
quote:Op maandag 16 april 2007 22:36 schreef meami het volgende:
Ik moet me inhouden niet te gaan downloaden
het komt erop neer dat de ramp een ongeluk met een ferry is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:41 schreef SeaOfLove het volgende:
samenvatting alsjeblieft? heb het gemist vanaaf![]()
Ooooh ik ook!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef drs_Kiwi het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil weten hoe het afloopt!!!
Ik haat die tweedelige afleveringen
Het is een 3deligequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef drs_Kiwi het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil weten hoe het afloopt!!!
Ik haat die tweedelige afleveringen
Ik heb het vage voorgevoel dat ze elkaar kennen, maar dat Alex haar niet herkent vanwege haar abnormaal opgezwollen gezicht.quote:Op maandag 16 april 2007 22:01 schreef emss het volgende:
En Alex en Jane Doe, zie ik daar een verhaallijn???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het zo ziet lijkt het of we bijna Amerika inhalen.. Dus misschien binnenkort weer een break? Hoop het niet!!
Ook al is het seizoen al wel bijna afgelopen..![]()
tnxxx....volgende week zeker weten kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 07:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
het komt erop neer dat de ramp een ongeluk met een ferry is.
De dokters moet gaan helpen en zijn op zichzelf aangewezen.
Izzy moet van een kerel een andere kerel gaan redden die onder een auto ligt.
Meredith wil een meisje helpen maar ziet een kerel met een pin in zn been liggen.
HIj ligt aan de rand van het water. De kerel wil op gegeven moment op staan,
Meredith veriest haar evenwicht en valt in het water. Einde.
29 mei is toch op een dinsdag? GA is op maandagquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef Nesle het volgende:
ik zie nu dat 29 mei gilmore girls weer komt.
dat betekent hopelijk toch niet dat GA weg gaat he
Je kunt altijd nog het US topic gaan lezenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef coltje87 het volgende:
Ik trek dit echt niet hoor, een week wachten.. Dat kleine meisje haalde echt het bloed onder m'n nagels vandaan. Ben echt benieuwd hoe het af gaat lopen.
Het ziekenhuis heet toch ook iets met Grey erin, of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef janimie het volgende:
het ljkt me sterk dat Meredith Grey sterft, de serie heeft Grey's Anatomy
ik ben nog steeds in de war met maandagquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
29 mei is toch op een dinsdag? GA is op maandag
GG is ook zeer leuk
neequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat had je gepost dan? Downloadadvies zeker..
Nee joh, dat is toch niet leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Numbie het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog het US topic gaan lezen![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:44 schreef Apfel het volgende:
Vanaf volgende week
Yang's anatomy
o'Malley's anatomy
Stevens anatomy
Karev's anatomy
![]()
Tip: Doe dan ook meteen de volgende (het zijn nl. 3 afleveringen!)quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:55 schreef meami het volgende:
Ik geef mezelf permissie om de volgende aflevering te downloaden. Volgende week zit ik in Engeland dus dan moet ik em toch missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |