Woei! Zweden - Zwitserlandquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Curling, da's pas gaaf!
ja, dat ging idd een stuk snellerquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Goeienavond allemaal vanachter mijn gloedjenieuwe laptop!!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Goeienavond allemaal vanachter mijn gloedjenieuwe laptop!!
De HP die bij de Mediamarkt in de aanbieding wasquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef B.ertha het volgende:
Wat voor eentje?
Is ie er nu nog? Dan ga ik ff kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De HP die bij de Mediamarkt in de aanbieding was
Ik had nu eindelijk een geldig excuus (scriptieschrijven) en het geld (oma's erfenis en no-claim van de verzekering) om er eentje te kopen, woeiiiii![]()
uhh...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geļnteresseerd in anderen
Van gisteren? was mooiquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik er een aflevering Grey's Anatomy op kijken![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom er net mee van de winkel fietsen![]()
Helemaal op de fiets met de doos achterop en zo'n belachelijk grote rugzak erbij
Ik en voetballen gaan toch echt niet goed samen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:09 schreef B.ertha het volgende:
voetbal-prutsers
Zelf spelen is veel leuker
Ik kan het ook niet, maar het is beter dan kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik en voetballen gaan toch echt niet goed samen hoor
Nu op eurosportquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Curling, da's pas gaaf!
omdat het het niet waard is om 2 uur aan te bestedenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wįįrom zou je zo'n film in 30 minuten willen zien
Na 5 minuten kijken had ik al iets van dat stukje slaan we overquote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef Mikkie het volgende:
Dat kun je toch helemaal niet beoordelen als je 'm FFWD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |