Zijn er dan al examens van geweest? Zoja, waar vind ik die ergensquote:Op maandag 2 april 2007 21:19 schreef Gershom het volgende:
Gewoon oude examens leren, dat helpt echt! En voor de rest, gewoon zorgen dat je de verbanden goed doorhebt denk ik. Echte oefenopgave's heb ik nog niet gevonden, want ik ben pas vandaag begonnen met het doorlezen van het boekjeHihi, morgen toets
Gewoon lesjes volgen en bundeltje lezen en dan moet het wel lukkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:05 schreef Vector_SLD het volgende:
Wij moesten vorig jaar (in klas 5 dus) het herexamen maken over Volksopvoeding via het onderwijs in Nederland. Ik had een 7.5 6.7
8.2, weging 33%.quote:Op maandag 2 april 2007 22:23 schreef Casparovvv het volgende:
Nederlands-Indie is niet moeilijk. Heb er vandaag mijn schoolexamen van gemaakt en het ging me goed af! Ik heb de stof voor mijn doen zeer goed in m'n kop zitten.
Niet in dit topic hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef andre347 het volgende:
oei, nog 2 jaar en dan kom ik terug in dit topicje
Als je d'r dit jaar nog niets aan gedaan hebt is het aardig wat ja.quote:Op maandag 23 april 2007 18:01 schreef Stupiditeit het volgende:
Oh, is het veel om te leren? Moet nog beginnen. 3 dagen is toch wel voldoende, lijkt me?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |