Hopelijk zijn ze LAKS bij de CEVO.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat examen 2006 I is trouwens makkelijk!
Er worden helemaal geen gecompliceerde dingen gevraagd. Geen ingewikkelde berekeningen die je moet doen. Hopen dat dat dit jaar ook zo is.
Verschil tussen verwachte en gerealiseerde cijfersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:52 schreef denthemen het volgende:
weet iemand waar ik het examen kan terug zien? Dan bedoel ik dat invulblad, want volgens mij was bij informatiebron 1 bij overige exploitatiekosten vestigingen 63.579 aangegeven terwijl er op dat invulblad 63.573 stond
Dat is een andere volgens mij, op het invulblad stond het met een 3(tenminste, dat denk ik nog steeds) en op het antwoord blad stond een 9quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:03 schreef kokos het volgende:
[..]
Verschil tussen verwachte en gerealiseerde cijfers
Nu je het zegt, dat staat héél onduidelijk ja, weer een klachtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:32 schreef Catch_me het volgende:
Nee
Gaar trouwens, heel die opgave over die starbucks ofzo verneukt toen je moest rekenen. Er stond iets met rond af op 1000 tallen ofzo, dus ik denk ik rond de laatste 3 getallen op 0 af. Maar nee, die kneuzen bedoelde (x 1000) achter het bedragzet het er dan niet bij zeg
![]()
Al gemeld?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:16 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Ben ik de enige die hier een fout in ziet??
Hier heb ik van half 4 tot half 5 aan gezeten ik snapte het maar niet, toch maar ingevuld was m'n laatste som ik snapte er de kanker niks van!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:16 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Ben ik de enige die hier een fout in ziet??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |