Megaupload is echt een drama, kun je ze niet uploaden op Rapidshare?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef Gigolo_Joe het volgende:
Docent Ak van mij heeft de landschappen ingedeeld bij kenmerken. Best handig en overzichtelijk!
2 bestanden = 2 a4
http://www.megaupload.com/?d=E2AZGOTE
http://www.megaupload.com/?d=49EH1D2N
Valt wel mee als je het op ware grootte bekijkt.quote:
Doe ik ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Valt wel mee als je het op ware grootte bekijkt.![]()
Jup.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:01 schreef MrManiak het volgende:
DGK: Je bent een held!![]()
Trouwens, vraagje;
Politiek en Ruimte H1, paragraaf 1.2.
Mag je de IT-Gedragsruimte gewoon bij de persoonlijke gedragsruimte rekenen? Stel, ik koop iets via eBay in Duitsland, iedere maand. Loopt mijn persoonlijke gedragsruimte nou ook t/m Duitsland?
Als ik een DVD uit Japan importeer, reikt mijn persoonlijke gedragsruimte dan de halve wereld over?quote:
Dankquote:
Je gebruiksruimte is zo groot als jij em zelf maakt. Er zit alleen een verschil tussen fisische gebruiksruimte( dus waar je bent) en de gebruiksruimte die je op andere manieren gebruikt. Hoe dan ook, wanneer jij er gebruik van maakt, is het persoonlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik een DVD uit Japan importeer, reikt mijn gebruiksruimte gewoon de halve wereld over?![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:10 schreef kokos het volgende:
Wat moet ik leren per onderwerp (domein)
Domein A Vaardigheden en werkwijzen
Domein B Migratie en vervoer
Domein C Politiek en ruimte
Domein D Natuur en milieu
Domein E Regionale beeldvorming
Domein F Eigen regio
bron:L www.watmoetikleren.nl
moet je alle leren of alleenC en D
Jaquote:Op maandag 28 mei 2007 16:18 schreef Messenga het volgende:
Just to be sure, bij de 'Eigen Omgeving' kaarten in de GBA, staan getaolllen als 1,2 , 2,3 , 1,7 etc. Dat zijn hoogtecijfers t.o.v. het NAP, toch?
3 voor 2, what the fock dude, je hebt Engels vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:57 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ga vandaag (dus dinsdag) maar eens beginnen aan aardrijkskunde, moet toch wel in een avondje te doen zijn? Ik sta een 7,4 gemiddeld en ik kan het altijd nog wegstrepen als ik lager dan een 3,6 haal.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:21 schreef MrManiak het volgende:
Bluegh, helemaal geen zin...
Wat ik vond via google:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:20 schreef Spoorbiels het volgende:
ff een vraagje: wat word er nou precies bedoelt met een open of gesloten landschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |