Wij ook.quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef LasTeR het volgende:
Oh lol ik ook. Natuur en Milieu en politiek en ruimte. Ik heb 2 boekjes.
Aangepastquote:Op maandag 2 april 2007 21:14 schreef LasTeR het volgende:
Ik was even van mijn appropool gebracht omdat er alleen wereldwijs stond.
Wat hij zegt.quote:
Had ik 2 weken terug. 6,1quote:Op maandag 2 april 2007 21:17 schreef MrManiak het volgende:
Ik ga Politiek en Ruimte even leren, heb morgen een tentamen over het boekje met maar 2 hoofdstukken.
Huh! Bij ons met de tentamens enzo hebben we nog niet een atlas gebruikt. Wel de oefenopdrachten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:09 schreef Mip1988 het volgende:
ik vond em erg meevallen vorig jaar
drie kwart is gewoon werken met de atlas/inzicht..
oefen daar dus goed op! legenda's lezen, register gebruiken.. dat soort dingen
succes allemaal!
Leren.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
kutleraar, kutvak en dat word een kutexamen. dus tips zijn welkom!
Heb een 6quote:Op maandag 2 april 2007 21:17 schreef MrManiak het volgende:
Ik ga Politiek en Ruimte even leren, heb morgen een tentamen over het boekje met maar 2 hoofdstukken.
Misschien heb je iets aan onderstaande website:quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er iemand die weet waar ik een handig overzicht kan vinden van alle landschappen in Nederland. Het ontstaan hiervan, de kenmerken enz enz.
Dat zou heel erg mooi zijn.
Ik heb het proefwerk al gehadquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:57 schreef Marky- het volgende:
[..]
Misschien heb je iets aan onderstaande website:
http://editie1.terra.wolters.nl/landhavo/index.html
![]()
Let me guess, je deoet VWO.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef Shoegal88 het volgende:
Huh, ik heb drie boekjes:
Actieve Aarde
Politiek en Ruimte
Vervoer en Ruimtelijke Inrichting
Dit is best raar, aangezien we toch echt allemaal hetzelfde examen moeten maken.
:S stoer doen, denk na man nerd... ak is makkelijk, gewoon niet leren zoals ik vorig jaar ook heb gedaan bij alle examensquote:Op maandag 14 mei 2007 18:47 schreef ImTheBase het volgende:
Even een opinie van anderen, als ik na alle schoolexamens gemiddeld een 7,4 sta, hoe schatten jullie dan mijn kans in voor het centraal examen? Ik hoef vaak maar 1 keer aardrijkskunde over te kijken en logisch na te denken en ik haal het.
mensen die al de smileys van fok uit hun hoofd gaan lerenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:55 schreef ImTheBase het volgende:
Mensen die ":S" gebruiken op FOK!.
Ik twijfel gewoon of ik erg veel zal leren voor aardrijkskunde of gewoon alles nog een keer rustig overkijk en de landschappen leer. Wiskunde heeft een hogere prioriteit namelijk.
Vertel vertelquote:Op maandag 14 mei 2007 20:53 schreef LasTeR het volgende:
Wiskunde is easy. Voor AK ga ik alleen de landschappen leren. Maar gelukkig heb ik lekker een mooi uittreksel ervan.
Geeft onsch!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:53 schreef LasTeR het volgende:
Wiskunde is easy. Voor AK ga ik alleen de landschappen leren. Maar gelukkig heb ik lekker een mooi uittreksel ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |