Sorryquote:Op zondag 20 mei 2007 20:26 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Nou ben ik in de war![]()
(laat het even door pa uitzoeken)
Huh??quote:Op zondag 20 mei 2007 18:50 schreef MrManiak het volgende:
Wig = ((loonkosten - nettoloon) : (loonkosten)) x100%
Ik vond deze zelf wel best verhelderend.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef Lisette18 het volgende:
iemand ff duidelijke uitleg over indexcijfers... en ric=nic gedeeld door pic
Als je naar de grafiek kijkt, zie je dat er in 1998 het indexcijfer 175 staat. Naast de grafiek zie je staan dat de index in 1982 op 100 stond.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:30 schreef Bobsch het volgende:
Kan iemand me even met deze vraag helpen, snap hem niet echt![]()
Vraag 15
Antwoord op 15
Hoe komen ze bij deze berekening; welke formule hoort erbij?![]()
Jij weet vast goed alles hehquote:Op zondag 20 mei 2007 23:43 schreef LasTeR het volgende:
Kom maar op met dat examen!Ik ga ff een goed cijfer scoren zodat ik wéér als eerste weg kan.
Die krijg je gegeven op het examenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:56 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Jij weet vast goed alles heh![]()
Vertel mij eens.. bij dat Box 1, die schijven.. Moet je daar de percentages uit je hoofd wetenof krijg je die bij de vraag gegeven
?
Je bent liefquote:
parallellisatie = Als een benzinestation naast benzine, ook nog snoep en tijdschriften gaat verkopen (branchevervaging)quote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef Schimpie het volgende:
Kan iemand misschien een voorbeeld geven van Parallellisatie, intergratie en differentiatie?
Slaap jij al danquote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef LasTeR het volgende:
Heej gaan jullie eens slapen!! Je moet wel fris zijn voor morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |