quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mijn leraar is zo relaxt hé.
Weetje wat 'ie heeft gedaan;
Van alle stukjes "In het kort" en alle uitleg+wiskunde blokjes 1 groot pakket papier gemaakt.
Dus ik heb nu al die genoemde dingen in 1 stapel papier+nietjezitten
En hij zegt als je dat leert+kent dan haal je makkelijk een voldoende!
edit: Maar dus ook echt van alle, dus ook die van vorig jaar, die boekjes die je niet meer hebt
quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat zijn ongeveer 40 pagina's met elke kant bedrukt
Bekijk het maar
Dus mocht je interesse hebben, zeg het even hier, PM me, of stuur even een mail naar sandere @ gmail . comquote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef no1uknow het volgende:
Alhoewel, mijn pa werkt bij een DTP bedrijf.
Hij zou dat opzich wel kunnen doen
Maar dan moet er wel een vergoeding tegenover staan.
Niet voor mij om winst te maken, maar dat werk wat m'n pa dan moet doen.
Dus als er iemand serieus geïnteresseerd is, kan ik wel even bij m'n pa regelen wat de prijs is enzo
Mijn leraar is zo relaxt hé.quote:Op maandag 2 april 2007 21:08 schreef MrManiak het volgende:
Index.
Plz plz plz plz plz gimme some info/help etc! Heb het zeker nodig
Teringquote:Op maandag 2 april 2007 21:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Percent hier.
Economie![]()
Sta een 8,3 gemiddeld. Nog 1 pw te gaan en dan examens. Eitje.
Jij gaat nú beginnen met scannenquote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mijn leraar is zo relaxt hé.
Weetje wat 'ie heeft gedaan;
Van alle stukjes "In het kort" en alle uitleg+wiskunde blokjes 1 groot pakket papier gemaakt.
Dus ik heb nu al die genoemde dingen in 1 stapel papier+nietjezitten
En hij zegt als je dat leert+kent dan haal je makkelijk een voldoende!
edit: Maar dus ook echt van alle, dus ook die van vorig jaar, die boekjes die je niet meer hebt
Katernen?quote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef LasTeR het volgende:
Hebben jullie ook voor dit vak van die katernen? Ik heb een stuk of 6 gebonden papierboekjes haha.
Nee dat heb ik niet.quote:Op maandag 2 april 2007 21:23 schreef LasTeR het volgende:
Lesbrieven. Verdeeld in 6 kopjes namelijk;
Arbeidsmarkt
Internationale Handel
Consument en Producent
Inkomen
Europese Integratie
Economische Groei
Dat zijn de betogen neem ik aan? Dat is namelijk een examenvraag. Om een betoog te schrijven.quote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet.
Vertel is wat daar in moet staan?
Lesbrieven?
Ik heb nu wel dat ik als examentrainingen brieven moet schrijven naar fictieve mensen en dan dingen uit moet gaan leggen, bijvoorbeeld waarom het wel handig is om een pensioending te nemen ivm vergrijzing enz. enz.
Aha op die manier.quote:Op maandag 2 april 2007 21:27 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat zijn de betogen neem ik aan? Dat is namelijk een examenvraag. Om een betoog te schrijven.
Nee alle leerstof van vorig jaar en dit jaar is gedaan door die 6 boekjes. Zo'n 6 á 700 bladzijdes.
*heeft interesse*quote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef no1uknow het volgende:
Alhoewel, mijn pa werkt bij een DTP bedrijf.
Hij zou dat opzich wel kunnen doen
Maar dan moet er wel een vergoeding tegenover staan.
Niet voor mij om winst te maken, maar dat werk wat m'n pa dan moet doen.
Dus als er iemand serieus geïnteresseerd is, kan ik wel even bij m'n pa regelen wat de prijs is enzo
Van ThiemeMeulenHoff.quote:Op maandag 2 april 2007 21:32 schreef LasTeR het volgende:
Van welke uitgever is dat?
Ik zal even wat foto's maken, dan krijg je een indrukquote:
Zie PI.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:18 schreef Messenga het volgende:
Leuke is dat je vanaf dit jaar bij elk vak een woordenboek Nederlands mag gebruiken. Ken je een woord ff niet, zoek je het op.
Prisma wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zie PI.
edit: Consumentenprijsindex(cijfer) staat er dan jammer genoeg weer niet in
Even een dikker woordenboek regelen
Heb nu een "Ster woordenboek Nederlands"
Zal het zo onder 't eten even vragenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef MrManiak het volgende:
Wohow, lekker werkje en erg handig / tof!
Hoeveel vraag jij/ jouw vader er voor?![]()
Wat niet weet...quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, daar zal de uitgever blij mee zijn, als je dat gaat doorverkopen.
Ja.quote:
Ach, datgene wat ik heb, heb ik ook in mijn bezit (gehad) in de vorm van boekjes.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, daar zal de uitgever blij mee zijn, als je dat gaat doorverkopen.
Verder stelt het eindexamen eco1,2 niet veel voor.
Joepie, ben nieuwsgierigquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja.
Hij kan dat niet zo 1 2 3 uit z'n hoofd (ze doen echt van alles en dan ook nog aantallen enzo) dus hij maakt morgen op z'n werk even een offerte![]()
Voeg me anders even toe op MSN:quote:
Vertel het eens? Moet je iets van het hart?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef MrManiak het volgende:
Zo!!!
Iemand online nu? plz plz plz plz plz!
How ja gister dagje ziek op bed gelegen en vandaag gewerktquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:06 schreef MrManiak het volgende:
Vraagje, hoe is het met het Eco boekwerk?
En en en en en?quote:Op zondag 8 april 2007 00:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
How ja gister dagje ziek op bed gelegen en vandaag gewerkt
Ik ga na pasen, dus dinsdag m'n pa dat ding laten kopiëren, en dan moet ik jou/jullie maar even op MSN spreken over adres/geld gedoe etc.
Ga ik maandag of dinsdag ff uitzoeken hoeveel de verzendkosten zijn
Allemaal?quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:04 schreef Zuen het volgende:
Weet iemand welke lesbrieven je moet leren voor Economie 1 Havo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |