Voor alle mensen met Economie 1 en/of 2 in hun examens!
Ik ben benieuwd wat voor methode jullie allemaal gebruiken.
Ik zelf werk met de methode. Index
Voor de mensen die ook met Index werken:
http://www.index-online.nl/Daar staan alle begrippen op een rijtje (moet je even kijken bij boekje Globaal) en kan je ook online oefenen
![]()
.
Vragen? Stel maar
![]()
Tips/Informatie? Geef maar
![]()
Voor de mensen die werken met de methode Index:
Lees even deze quotes door.
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef no1uknow het volgende:[..]
Mijn leraar is zo relaxt hé.
Weetje wat 'ie heeft gedaan;
Van alle stukjes "In het kort" en alle uitleg+wiskunde blokjes 1 groot pakket papier gemaakt.
Dus ik heb nu al die genoemde dingen in 1 stapel papier+nietje
![]()
zitten
![]()
En hij zegt als je dat leert+kent dan haal je makkelijk een voldoende
![]()
!
edit: Maar dus ook echt van alle, dus ook die van vorig jaar, die boekjes die je niet meer hebt
![]()
quote:
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef no1uknow het volgende:[..]
Dat zijn ongeveer 40 pagina's met elke kant bedrukt
![]()
Bekijk het maar
![]()
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef no1uknow het volgende:Alhoewel, mijn pa werkt bij een DTP bedrijf.
Hij zou dat opzich wel kunnen doen
![]()
Maar dan moet er wel een vergoeding tegenover staan.
Niet voor mij om winst te maken, maar dat werk wat m'n pa dan moet doen.
Dus als er iemand serieus geïnteresseerd is, kan ik wel even bij m'n pa regelen wat de prijs is enzo
![]()
Dus mocht je interesse hebben, zeg het even hier, PM me, of stuur even een mail naar sandere @ gmail . com
De foto's!
![]()
Indruk van hoe groot het is
![]()
![]()
Voorbeeld van de stukken In Het Kort. Zo als je deze ziet zitten ALLE! In Het Kort's van ALLE! hoofdstukken van ALLE! boekjes van de afgelopen 2 jaar erin.
![]()
Dit staat op de achterkant van ELKE! In Het Kort. De begrippenlijst van het hoofdstuk waar de In Het Kort over ging.
![]()
Voorbeeld van een wiskunde blok zoals ze in dat papier staan. ELK! wiskundeblok dat in de boekjes van de afgelopen 2 jaar staat zit erbij.
![]()
Nog een voorbeeld van de wiskundeblokken.
![]()
Even patsen
![]()
![]()
Voorbeeld van de uitlegblokken zoals ze in dat papier staan. ELK! uitlegblok van de boekjes van de afgelopen 2 jaar staan erin.
![]()
Ook ALLE! woordenwebs (de opdrachten uit Herhaling en Verdieping) EN! ALLE! woordenwebs die tussen de theorie staan zitten erin.
![]()
Nog een voorbeeld van hoe het eruit ziet.
sorry voor de lage kwaliteit foto's, zijn gemaakt met brakke telefooncamera[ Bericht 17% gewijzigd door no1uknow op 02-04-2007 22:19:42 ]