Je kan altijd nog achter de kasse bij de DIRKquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef Chanty het volgende:
Ik heb goed nieuws voor jullie
Ik ga jullie niet telefonisch lastig vallen![]()
Leek wel vrijdag de 13e vandaag
Eerst liep ik ...
(zielig verhaal)
... hebben me doen besluiten dat ik toch iets ga zoeken dat meer in mijn straatje past
Nee de trein reed nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Een jong meisje met een Duits/ limburgs accent wat in een over volle trein der tong piercing vast probeert te prutsen =![]()
met zo een lelijk clownspakje aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je kan altijd nog achter de kasse bij de DIRK![]()
![]()
leef met je mee hoor
![]()
*insert knuffelsmyliequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef Chanty het volgende:
Ik heb goed nieuws voor jullie
Ik ga jullie niet telefonisch lastig vallen![]()
Leek wel vrijdag de 13e vandaag
Eerst liep ik een half uur te zoeken om naar de plek van bestemming te komen, klote Amsterdam
Bellen ging redelijk, erg zenuwachtig maar met wat begeleiding zagen ze er wel brood in. Alleen had ik volgens hun een accent. Nu weet ik dat ik, vooral als ik zenuwachtig ben, wat meer met een Duits/ limburgs accent ga praten, probleem is dat ik het zelf niet hoor, hetzij ik hoor een opname terug. Dus nogal moeilijk om aan te pakken.
En vervolgens ging alles mis wat je nog maar kon bedenken. Kon de weg naar de dichtsbijzijnde metro niet vinden en toen ik eindelijk en metro had en op t treinstation aan kwam had alles weer eens dik vertraging. En die ene trein die kwam puilde uit. Vertraging liep dermate op dat ik squash kon vergeten, en toen ging ook nog mijn tongpiercing ineens los en moest ik die weer vastprutsen.
Die klote verbinding, lange reistijd, accent plus vrij lage verdienste en het feit dat bellen niet mijn meest favo bezigheid is, hebben me doen besluiten dat ik toch iets ga zoeken dat meer in mijn straatje past
Wasch sagen zie?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee de trein reed nietgewoon in een lege stationshal gedaan
en dat accent is maar heeeeeeeel licht, bij bepaalde woorden wat sterker en vooral als ik zenuwachtig ben duidelijk aanwezig omdat ik dan de neiging heb duidelijker te gaan praten![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef Chanty het volgende:
Die klote verbinding, lange reistijd, accent plus vrij lage verdienste en het feit dat bellen niet mijn meest favo bezigheid is, hebben me doen besluiten dat ik toch iets ga zoeken dat meer in mijn straatje past
Dat zegt iedereen dus, ik praat mezelf alleen steeds omlaag door te zeggen dat ik nou niet echt iets speciaals op alle andere sollicitanten te bieden hebquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wasch sagen zie?
Maar met een diploma en een beetje zelfverzekerdheid kom je een heel eind.
tis niet alsof dat het enige baantje is in de wereld. Dus gewoon wat brieven schrijven zou ik zeggen
niet telefonisch neequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verstandig![]()
* PdeHoog veegt het angstzweet van zijn voorhoofd
Zo...die kan me iig niet meer telefonisch lastig vallen
* PdeHoog duikt erboven opquote:
Fysiek magquote:
hasstenal gesjreve?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:24 schreef Chanty het volgende:
ik heb een diploma hedus moet gewoon eens lef hebben en wat open sollicitaties de deur uit doen
Niet dat ik veel ervaring heb met soliciteren maar je komt een heel eind met een beetje bluffen en jezelf bijna de hemel in prijzen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen dus, ik praat mezelf alleen steeds omlaag door te zeggen dat ik nou niet echt iets speciaals op alle andere sollicitanten te bieden heb![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog duikt erboven op
Zo....iedereen is plat
ik ben dus niet zo'n blufferquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet dat ik veel ervaring heb met soliciteren maar je komt een heel eind met een beetje bluffen en jezelf bijna de hemel in prijzen.
Mijn huidige baan heb ik ook gekregen doordat ik het intranet "gehacked" had![]()
da's Russisch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hasstenal gesjreve?
Sorry, ben erg slecht in het laten liggen van kansen voor open doel.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
over knuffelen gesproken, dit is wel mijn favo YouTube filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4
![]()
Lievvv filmpjequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
![]()
En das een mooi moment om af te sluiten....quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
![]()
welterustenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef An24 het volgende:
[..]
En das een mooi moment om af te sluiten....![]()
Slaap lekkers luitjes![]()
die ben ik ook niet machtig gelukkigquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Ook mijn excuses voor het niet machtig zijn van de Limbabwese pen
Goed plan, lekker over knuffels dromenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef An24 het volgende:
[..]
En das een mooi moment om af te sluiten....![]()
Slaap lekkers luitjes![]()
Trustequote:
omgquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:33 schreef R34L-SIcK het volgende:
Agossie Chanty
Heul dat gedoe en dan voor niets.
Nou, ik ga jou even een hart onder de riem steken.
Je ziet er heerlijk uit in bikini en m'n XP start op met je buikdansclip
Combineer die twee en dan heb ik een baantje voor jou !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Jeujtje, een meisje met tongpiercing is een beetje zielig en vraagt om een groepsknuffel en de SC heeft het ineens enorm drukquote:
Kijk het wordt echt gezellig nuquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Jeujtje, een meisje met tongpiercing is een beetje zielig en vraagt om een groepsknuffel en de SC heeft het ineens enorm druk
* WurM doet mee met de groepsknuffel, extra dicht bij Chanty
nee dat niet, maar t is wel de eerste keer dat ik het werkelijk lasquote:
Joe kwetst mie vielingsquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee dat niet, maar t is wel de eerste keer dat ik het werkelijk lasen het dus nog es over moest lezen
* Gremen hugged meequote:Op dinsdag 3 april 2007 22:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk het wordt echt gezellig nuWie wil nog meer?
dramakingquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Joe kwetst mie vielings![]()
Doe ik allees eraan om jou mij lievv te vinden, doe je me dit aan![]()
![]()
![]()
![]()
Prupke leeft wel met me mee he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |