Maar dan speelt er weer een gothic meequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:08 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Hij lijkt er idd verdomd veel op... Jammer dat ze niet gewoon een Creevey van hebben gemaakt (Colin of Dennis).
Nee, juist nietquote:
Jah, inderdaad. Ik herkende Ginny amper. Maar het is idd mooie poster.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:20 schreef Cootz het volgende:
Ja... de andere foto's staan toch dichterbij de film-karakters... Qua kleding idd, maar ook wel qua uitdrukking... Ron is veel te stoer, Hermione veel te mooi en Harry veel te hip... Mooie poster, dat wel...
De wizardrobes horen meer bij het verhaal vind ik, geeft er net weer een ander tintje aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:21 schreef Purky het volgende:
Wat is er zo raar aan die kleren dan? Het past toch bij het karakter? Het zijn niet extreem mode-achtige kledingstukken ofzo..
Oow jij dacht dat het een soort poncho was?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef wonderer het volgende:
Maar zelfs daar gaat een gewoon schooluniform onder schuil. Dat heb ik uit de boeken nooit opgemaakt...
Nee, meer een monnikspij maar dan zonder muts. Zoiets wat Mickey Mouse aanheeft in Fantasia of zo. Anders kun je ook iemand niet ondersteboven hangen zodat het gewaad over zijn hoofd valt een spillebeentjes en een afgeragde onderbroek zietquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow jij dacht dat het een soort poncho was?
Misschien hield Snape gewoon niet zo van broekenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, meer een monnikspij maar dan zonder muts. Zoiets wat Mickey Mouse aanheeft in Fantasia of zo. Anders kun je ook iemand niet ondersteboven hangen zodat het gewaad over zijn hoofd valt een spillebeentjes en een afgeragde onderbroek ziet
Ik hoor 't hem al bijna zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:46 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Misschien hield Snape gewoon niet zo van broekenVond hij dat te Muggle-achtig. Je baalt dan wel als je daar ondersteboven aan hangt: "Waarom had ik niet gewoon vanochtend een broek aan kunnen doen...
"
Bijna, want hij had zeep in z'n mond dus er kwamen alleen bellen uit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik hoor 't hem al bijna zeggen.
Dat kwam later pas. (Volgens mij wordt ie eerst naar beneden gedaan, dan zegt ie dat ie geen hulp nodig had, en toen kwam de zeep.)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:29 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Bijna, want hij had zeep in z'n mond dus er kwamen alleen bellen uit.
Ik ben het boek nu aan het lezen, ik ben benieuwd naar heeel veeel scenes!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:56 schreef wonderer het volgende:
't Is dat ik deel vijf niet heb, anders zou ik het nog even nalezen
Ben benieuwd naar die scene in de film!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |