Ik zie daar niet Helena Bonham-Carter in. Ik zie nu wel het gestreepte gevangeniskloffie en het nummerbordje (was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bellatrix Lestrange als ze net uit Azkaban komt.
Haha, ik zag de foto nu pas, maar je hebt helemaal gelijk! Vooral die blik in zijn ogen: "ik ben moe...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:13 schreef Silaz het volgende:
[afbeelding]
haha, ik vind Perkamentus wel een beetje op King Theodon van lotr lijken... ( nog voordat hij weer de normale word zegmaar)
Ik heb het boek de laatste tijd ook niet meer gelezen, maar dat hoeft ook niet, want ik ken het bijna uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het boek al heel lang niet gelezen en ik denk dat ik dat maar zo houDe trailer is geweldig. Hopelijk veel Snape-screentime
Amg Gothic die 2dequote:Op donderdag 26 april 2007 10:06 schreef IedeK. het volgende:
Moet je hier eens kijken: http://www.emma-watson-fans.net
Collin Creevy in CoS:
[afbeelding]
Die acteur nu:
[afbeelding]
O en hier nog één van Neville:
[afbeelding]
![]()
Zou een goede zijn voor de 'zoek de verschillen' belspelletjes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef Wouser het volgende:
[..]
Amg Gothic die 2dedamn die is wel veel veranderd
Moet je dit topic dan maar eens bekijken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:37 schreef Cootz het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen de films allemaal nog een keertje aan het kijken... zo kom je écht weer helemaal in de stemming... Hermione/Emma gaat er wel op vooruit door de jaren heen trouwens![]()
![]()
In de 1e film:quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef Silaz het volgende:
Hmm ik moet zeggen dat Ginny er ook niet lelijker op wordt..
Met het tempo waarmee de films uitkomen hoef je daar in ieder geval niet bang voor te zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:09 schreef Ecthelion het volgende:
Zit idd vooruitgang inHoewel ze nog steeds best jong is. Ik hoop dat ze zich tussen de 5e en 6e film nog flink ontwikkeld, want het zou echt not done zijn als Harry met een "klein" kind zoent...
Grow, Ginny, grow!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef Silaz het volgende:
nouja, deel 6 komt volgend jaar al..
Release date(s) 21 November, 2008
Minstens tot 75C?quote:
LOL!quote:
Die reacties hoor ik wel meer, maar ik vind het nog wel mee vallen. Het is in ieder gevak beter dan dit:quote:
Heel mooi ja. (hotlinkplaatjequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:27 schreef Ecthelion het volgende:
Het beste kapsel (ook naar beschrijvingen van het boek) vind ik in de 3e film:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |