Had je anders verwacht?quote:Op maandag 2 april 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Brian speelt dus een spel en stemt Jaap niet weg. Goh wat verrassend.
Hoe verklaar jij dan dat:quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
We kijken naar een lege villa waar 7 bedachte figuren in geprojecteerd worden.
Misschien moeten ze kiezen wie de nieuwe hoofd huishouding wordt: Lieke of Yvonne?quote:Op maandag 2 april 2007 21:15 schreef anno-i-mus het volgende:
misschien een nieuwe plasmaboy ?
Huh???? Ik vond het feest juist geweldigquote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat veel mensen teleurgesteld zijn en afgehaakt zijn na het 'feest' van zaterdag.... de streams haperen geen enkele keer...
Neeeeee, dat geloof ik gewoon niet.quote:Op maandag 2 april 2007 21:17 schreef Mikaro het volgende:
Was dit het? nee toch...
Had je de laatste drie woorden van mijn bericht gemist?quote:
Als het Nicolaas niet is dan graag Nenaquote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef pronkjewail het volgende:
Ik gok op Nathanael of Nena... Ik hoop echt op Nena. Kan me niet voorstellen dat Brian ervoor stemt om een oudgediende terug te krijgen, als de kans aanwezig is dat het om Nena gaat.
Ik heb een extra reden om te blijven. Niet omdat jij misschien afhaakt maar omdat ik het zo leuk zou vinden als Nicolaas terugkomtquote:Op maandag 2 april 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Het is NicolaasVast en zeker. Ik denk nu sterk opnieuw aan afhaken.
Ze verpakken het wel aardig door de bewoners de keus te gevenquote:Op maandag 2 april 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Het is NicolaasVast en zeker. Ik denk nu sterk opnieuw aan afhaken.
Wat meer oorlog is wat mij betreft wel welkom.quote:Op maandag 2 april 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Huub / Nicolaas absoluut niet gaat werken. Dat wordt oorlog.
Mee eens. Een gedisqualificeerde terug halen is gekkenwerk. Dan ben je echt bezig met een wanhoopsprong.quote:Op maandag 2 april 2007 21:23 schreef Tomahawk39 het volgende:
nou voor mij is nu echt afgelopen alle geloofwaardigheid is foetsie
Hoezo?quote:Op maandag 2 april 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Nicolaas.![]()
Nena![]()
Het lijkt erop dat de bewoners een oud miljonair willen.
Een poll op FOK plaatsen wie "we" willen heeft weinig zin, dat wordt toch verprust.
Mee eens, logisch geredeneerd.quote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef Mika25 het volgende:
Lijstje:
- Moussayr (sp?) zeer onwaarschijnlijk, die leverd geen kijkcijfers op
- Angelique, overbodig want ze hebben Sylvia al
- Nicolaas
- Stephan, heeft zich weg laten stemmen
- Eveline, had heimwee
- Nathanael
- Bart, 100% zeker niet
- Nena
Het is juist wel een gedisqualificeerde, anders zouden ze geen stemming van de bewoners nodig hebben. Dit is de enige methode om een gedisqualificeerde terug te brengen. En toevallig zijn de enige 3 personen die terug zouden willen komen, juist die personen die gedisqualificeerd zijn...quote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef happyme28 het volgende:
Ik geloof nooit dat het een gedisqualificeerde is, maar als het wel zo is, gaat DGK bij mij op een laag pitje want dat is het beetje geloofwaardigheid ook weg.
Tuurlijk niet. Ze hebben de eerste keer 10.000 ingelegd en dan nu weer. Dat ze die 10.000 terug hebben gekregen doet niets af van het feit dat ze het wel eerst hebben ingelegd toch?quote:Op maandag 2 april 2007 21:25 schreef Miraaa het volgende:
Wederom 10 duizend euro ingelegt ( zei hij )
Dus Stephan valt af........angelique valt af.......![]()
dat lijkt mij ook niet, nee.quote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef happyme28 het volgende:
Ik geloof nooit dat het een gedisqualificeerde is, maar als het wel zo is, gaat DGK bij mij op een laag pitje want dat is het beetje geloofwaardigheid ook weg.
Die Moussayr heeft geen 10 duizend ingelegt die hij kwijt is geraaktquote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef Mika25 het volgende:
Lijstje:
- Moussayr (sp?) zeer onwaarschijnlijk, die leverd geen kijkcijfers op
- Angelique, overbodig want ze hebben Sylvia al
- Nicolaas
- Stephan, heeft zich weg laten stemmen
- Eveline, had heimwee
- Nathanael
- Bart, 100% zeker niet
- Nena
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |