Het zijn hartjes, half wit, half rood. Hij is wel schattig idd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ohh die is wel heel schattig! Wat is dat voor print? Bloemetjes?
Welk bedoel je?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:25 schreef Syrena het volgende:
Ahhh ik zie dat ze dat lekkere fleecevest weer hebbenIk woon er compleet in, maar ik ben echt een vestenmens
Ik heb hem binnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:17 schreef Lollifant het volgende:
Ik doe ook weer mee.
Ik heb deze jurk trouwens toch maar teruggebracht naar de winkel:
[afbeelding]
Ik vond hem heel leuk, maar hij was toch iets te kort en ik leek er zwanger in.
Ik heb even gekeken, ik heb gewoon een reply gedaan op de laatste orderbevestiging die ik heb gekregen. Ik stuurde m'n klacht om 10:03 uur en had al antwoord om 10.09 uurquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:15 schreef Roeji het volgende:
Ik weet niet wat jij in jouw mail had gezet Syrena, maar ik heb nog geen antwoord (gisteren verstuurd) terwijl jij aan gaf in no-time antwoord te hebben gehad. Had je ze soms bedreigt?![]()
Ik ga morgen maar bellen als ik dan nog geen antwoord heb gehad. Ze hadden overigens ook weer spontaan mijn gratis jurkje verwijdert uit de bestelling. En de beloofde korting op mn bikini staat er nog steeds niet bij.![]()
Wat vergeten ben erin te zetten is waarom ze ineens weer verzendkosten erbij tellen de laatste keer dat ik wat bij een openstaande bestelling voegdequote:Beste Klantenservice,
Ik heb begin januari dingen besteld die begin maart geleverd zouden worden. Later daar nog bestellingen aan toegevoegd.
Alle spullen zijn op voorraad (voor zo ver ik dat kan zien). Ik heb al mijn voorgaande leveringen netjes betaald, de spullen die ik daarvan heb geretourneerd zijn al lang en breed weer bij jullie terug.
WAAROM wordt mijn bestelling steeds weer opnieuw naar achter geschoven??? Dit weekend stond alles op begin april en nu inens is het weer half april?! Ik begin het langzamerhand een beetje vreemd te vinden, waarom duurt het zo lang??
Met vriendelijke groet,
XXX
Ah zo, ik heb een mail via de site gestuurd. Dat duurde de vorige keer ook al zolang.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, ik heb gewoon een reply gedaan op de laatste orderbevestiging die ik heb gekregen. Ik stuurde m'n klacht om 10:03 uur en had al antwoord om 10.09 uurZeker net iemand z'n pc aangezet?!
Dit was m'n tekst:
[..]
Wat vergeten ben erin te zetten is waarom ze ineens weer verzendkosten erbij tellen de laatste keer dat ik wat bij een openstaande bestelling voegde![]()
Ik heb ook weleens een mail via die site gestuurd. 2x zelfs en allebei de keren geen antwoord gekregenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ah zo, ik heb een mail via de site gestuurd. Dat duurde de vorige keer ook al zolang.
Nou ja ik wacht nog even af. Eind deze week geen reactie dan reply ik ook op mn bevestigingsmail.
thanx iig.
Ik hoop voor je een flesopener, of ik ben een van de weinige die tussen het zwemmen door geen blik bonen in tomatensaus opentrektquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:37 schreef Bhuddy het volgende:
Thanks! Je broertje heeft toch ook al dezelfde jas als ik?Er zit trouwens een blikopener aan de short, erg grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |