Verhip er zitten veel Danny's hierquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen Danny
Danny is rood hier op fok!
Zegt een mede Danny
En nu komt het moment surpreme !!!!!!!!!!!!!
Heineken!!!!!
Ik hou van jouquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef BuisGruis het volgende:
Mag ik ook geweldig zijn als ik m'n eerste postje doe?![]()
Ja dan ben je ubergeweldigquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef BuisGruis het volgende:
Mag ik ook geweldig zijn als ik m'n eerste postje doe?![]()
dit was oook mijn eerste post hier!!?!quote:
het eerst uur op FOK! is altijd emotioneelquote:
je moet in meerdere topics fatsoenlijk postenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:54 schreef BuisGruis het volgende:
Ben ik nu ingeburgerd?
Of moet ik eerst allemaal jullie voeten onderkotsen op rituele wijze?![]()
hehheheheeheheee!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef BuisGruis het volgende:
Valt dat op een donderdag, want dan moet ik m'n geiten melken in dit gat![]()
Hee! Dat gespot met Drenthe niet in dit topicquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
hehheheheeheheee!!
Ik ben boer Hans en ik kom uut Dreanthe en ik houw van Discóoo..
Ik ben boerin PluisigNijntje en ik kom uut Overijssel en ik houw van Metall,,quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hee! Dat gespot met Drenthe niet in dit topic![]()
herhaling is leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:05 schreef BuisGruis het volgende:
Ik ben Boer BuisGruis en ik uut een Gat und doar proaten we ploat
't Spijt me!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
herhaling is leuk.
te vaak niet.
Jaaaaquote:Op woensdag 4 april 2007 10:55 schreef danny91184 het volgende:
Maar uiteindelijk is Ladidadida het geweldigste vanwege het fixen van haar computer![]()
![]()
![]()
neej ik had de hele dag vrijgenomen, moest om 10 uur bij tandarts zijn, geen zin om heen en weer te reizenquote:
Ohoh, en, gaatjes beugel boren ellende?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
neej ik had de hele dag vrijgenomen, moest om 10 uur bij tandarts zijn, geen zin om heen en weer te reizen
dus ik had vrij genomen, scheelt mijn baas ook weer tandarts uren (ik ben zo loyale werknemert)
Ja, je weet maar nooitquote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef KritischeMassa het volgende:
beugel?? bwehehehehe neu ook niet boren dat was twee weken terug, ik moest nu naar de mondhygieniste tandsteen gedoe
Ben nu weer ogenverblindend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |