Ik heb even voor je gekickt.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Fender FM65R gitaarversterkert
spam
Graag gedaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat was na 30 sec ook echt nodig![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je goedheid raakt me diep in m'n hart
Misschien dat me dat deels gaat lukken voor de dinsdagquote:Op woensdag 4 april 2007 08:25 schreef Deansensitized het volgende:
Spanjaarden
![]()
Ook werken ipv gitaren. Maar morgen tot en met maandag vrij en geen zak te doen, alleen maar gitaren![]()
In dat geval, 1 euro...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[TK] Korg Pandora px4d
Morgen om 20:00 gaat hij naar de hoogste bieder
Tsss, ik heb nog een Champion 110 te koop, veel beter...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Fender FM65R gitaarversterkert
spam
¤ 3,01 !quote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef Dribbel_ het volgende:
3 !
ach ja... alles beter dan een zoom GFX-707 ;-)quote:Op woensdag 4 april 2007 11:20 schreef Deansensitized het volgende:
Multi-effects![]()
Hebben ze hele mooie opbergbakken voor gevonden:
[afbeelding]
¤ 4,01quote:
¤ 5,01quote:Op woensdag 4 april 2007 12:00 schreef Deansensitized het volgende:
¤ 5,00
Brian rijk...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
Kan ie eindelijk eens naar de kapper![]()
cola tegen het schermquote:Op woensdag 4 april 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
Kan ie eindelijk eens naar de kapper
En terecht...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
vrijdag en zaterdag allebei 8 uur werken voor 15 euro per uurik ga rijk worden
een watquote:Op woensdag 4 april 2007 12:31 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb trouwens een L'arrivee'tje Wat een toffe dingen zijn dat zeg.
Ook naar de kapperquote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Je gaat jezelf verhuren aan vieze oude mannetjes voor 15 euro per uur?!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor werk?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah, mr. dribbel is ook Martijn. Ik dacht al wat moet ik met die western (leuk gitaartje btw, kosten?).quote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
Martijn, L'arrivee:
Het is niet die op de foto die iemand anders had gepost, ik zal hem eens zelf posten! En ik heb hem in Amerika gekocht voor 1300 dollarquote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ah, mr. dribbel is ook Martijn. Ik dacht al wat moet ik met die western (leuk gitaartje btw, kosten?).
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je gaat jezelf verhuren aan vieze oude mannetjes voor 15 euro per uur?!![]()
![]()
enqueteren in de stadquote:
be benieuwdquote:Op woensdag 4 april 2007 13:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Het is niet die op de foto die iemand anders had gepost, ik zal hem eens zelf posten! En ik heb hem in Amerika gekocht voor 1300 dollar(kostte eigenlijk 1600 maar mijn vader had grote vuisten)
Idd een flink kapitaal, kan Brian 86.66x van naar de kapperquote:Op woensdag 4 april 2007 13:26 schreef -Dries- het volgende:
Het is niet die op de foto die iemand anders had gepost, ik zal hem eens zelf posten! En ik heb hem in Amerika gekocht voor 1300 dollar(kostte eigenlijk 1600 maar mijn vader had grote vuisten)
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Idd een flink kapitaal, kan Brian 86.66x van naar de kapper
Ik reken wel vaak in bier en bieravonden. Misschien word ik wel zuiniger als ik ook de gitaarspullen als ijkpunt gebruik.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik reken ook vaak in gitaarspullen
"wat kost dat kaartje 40 eurodan is verdomme een half boss pedaaltje"
Inderdaad, afgeragte oude goedkope gitaartjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:30 schreef Cynic het volgende:
Dat vind ik niet echt "folk" trouwens, zo'n dure gitaar![]()
Die tijd heb ik allang doorlopen en ben er nu wel weer klaar meequote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Inderdaad, afgeragte oude goedkope gitaartjes.![]()
Bier pakken frituur aanzetten en met een lekker frikandel je handen klaar makenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef Lakai het volgende:
hoe warmen jullie jullie vingers op??
ik heb nou kei koude vingers en dn kan ik echt niet spelen....
en als het niet lukt dna houd ik op
een vriendin...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef Lakai het volgende:
ringvinger en middelvinger op 8, 9 op G-snaar zetten en ingedrukt houden en 7-10-7-10-7-10 spelen op D, met wijsvinger en pink. Voor je ringvinger plaats je je pink op de G-snaar... enzovoorts. Goeie onafhankelijkheidsoefening voor je vingers!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef Lakai het volgende:
en als het niet lukt dna houd ik op![]()
dat stuk begrijp ik niet helemaalquote:Voor je ringvinger plaats je je pink op de G-snaar... enzovoorts
Zelfde positie, alleen switch je de inactieve vinger naar de g-snaar en de actieve naar de d. Duidelijker kunnen we het niet maken.quote:
met een eventide h8000.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:30 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Lurker/Gitarist meldt zich!
Ik zit met een vraagje. Hieronder heb ik de solo van The Night Watch van King Crimson staan. Geniet er eerst maar eventjes van en beantwoordt dan de volgende vraag: Met wat voor soort effecten krijgt Robert Fripp zulke snerpende klanken uit zijn Les Paul-achtige gitaar?
King Crimson - The Night Watch gitaar solo
(Let ook even op de laatste regel voor de solo: "and guitar lessons for the wife")
damn dat zijn 14.000 halve bosspedaaltjesquote:Op woensdag 4 april 2007 17:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
met een eventide h8000.
[afbeelding]
prijskaartje is wel relevant..........kleine 7000 euro
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
damn dat zijn 14.000 halve bosspedaaltjes
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:57 schreef Aresdreams het volgende:
dribbel denkt aan single effect boss pedaaltjes door de helft als prijsberekening
Het geluidsfragment komt uit 1973... (toen waren er nog geen euro's)quote:Op woensdag 4 april 2007 17:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
met een eventide h8000.
[afbeelding]
prijskaartje is wel relevant..........kleine 7000 euro
Geen idee......een soort van octavertje ofzo? ik weet igg dat hij nu veel eventide heeftquote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Het geluidsfragment komt uit 1973... (toen waren er nog geen euro's)
Dus de vraag blijft: Welk analoog apparaat zou dat kenmerkende Fripp-geluid veroorzaakt hebben?
wow, ergggg goed, alleen onbetaalbaarquote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
geluidsdemootje van die kast............echt WTF:
http://ftp.missingtoast.com/edemo/h8kdemo.mp3
godsjezusgristusquote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
niks mis mee.quote:
hoewel de spider het goeie van allerlei amps in 1 heeft + leuke effecten.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
niks mis mee.
natuurlijk zijn échte amps veeel beter. uiteraard, maar spiders zijn niet slecht ofzo.
Impressivequote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
Kom je ons ook aanschouwen over 2 weken in Jansbrugquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef SNArky het volgende:
[..]
Impressive![]()
Waar heb je die demo vandaan?
Welke datum?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom je ons ook aanschouwen over 2 weken in Jansbrug?
van de eventide websitequote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef SNArky het volgende:
[..]
Impressive![]()
Waar heb je die demo vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |