Jonge, van die dinge ga je toch stijgeren!quote:Op maandag 2 april 2007 18:58 schreef imported_sphinx het volgende:
dubbelkut ftw!
Een mooi voorbeeld van onbekend/onbemind:quote:
Jazz is mmmm....quote:Op maandag 2 april 2007 19:03 schreef Gitarist het volgende:
Publiek gezocht:
Vrijdagavond 20 april, jazzavond in Uithoorn.
Er komen vier bands spelen (waaronder de band waar ik in speel) en de avond wordt afgesloten met een jazz-jamsessie.
dude, wat voor n00b boek is dat.quote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef renz0r het volgende:
Volgens mij is het voor mezelf wel duidelijk, hier ff verhaaltje uit t boek:
Tot nu toe hebben we alleen nog de eerste 4 vakken van de toets bespeeld, dit is de eerste positie (de wijsvinger bevindt zich hier in het eerste vak). Om hogere tonen dan de GIS (snaar 1 van 4) te spelen moeten we een positie veranderen. Wanneer we alle vingers één vak verder op de toets plaatsen, zodat de wijsvinger zich in het 2de vak bevindt, spelen we in de 2de postitie. De wijsvinger bepaalt dus in welke positie we ons bevinden
1ste postitie is dus fret 1 tot 4
2de postitie is dus 2 tot 5
3de positie is dus 3 tot 6
enz
Maar de losse snaren worden op de toets gespeeld, die vat ik even niet...
ik ook niet.quote:Op maandag 2 april 2007 19:16 schreef renz0r het volgende:
Ik heb gitaarles, donderdag weer. Dit moet ik volgende les kunnen (opgekregen en zelf uitvinden)...Alleen snap er de tering niet van
Een voorbeeld van een hele luie straatmuzikant gitaarleraar!quote:Op maandag 2 april 2007 19:16 schreef renz0r het volgende:
Ik heb gitaarles, donderdag weer. Dit moet ik volgende les kunnen (opgekregen en zelf uitvinden)...Alleen snap er de tering niet van
lul, waarom wakker je het gevoel dat ik net weggestopt hebt nou weer aan?quote:Op maandag 2 april 2007 19:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld van onbekend/onbemind:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een H.S. Anderson doublecut. Mijn broer heeft er een liggen, fantastisch ding, minstens zo goed als zijn Gibson LP Junior, maar dan handgebouwd...![]()
Nice, I like!![]()
lalala, geld?quote:Op maandag 2 april 2007 19:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een voorbeeld van een hele luie straatmuzikant gitaarleraar!
Jij de lalala, hij het geld, blijkbaar!quote:
ik heb geen idee. misschien pullofs of hammerons weetikveel?quote:Op maandag 2 april 2007 19:31 schreef renz0r het volgende:
Hoe worden de open snaren ( a d g b e ) gespeeld in een 2de positie? In de normale positie sla je dan de losse snaar aan, alleen nu niet...
Er staat dat ze niet worden aangeslagen, maar op de toets gegrepen...wat bedoelen ze daarmee?
Waar die belachelijke Gmailinbox niet goed voor is: Echte foto's gevondenquote:Op maandag 2 april 2007 19:26 schreef punkjunk het volgende:
[..]
lul, waarom wakker je het gevoel dat ik net weggestopt hebt nou weer aan?![]()
ach wat, wegstoppen van gevoelens is niet goed!![]()
er staan toch plaatjse bij!quote:Op maandag 2 april 2007 19:31 schreef renz0r het volgende:
Hoe worden de open snaren ( a d g b e ) gespeeld in een 2de positie? In de normale positie sla je dan de losse snaar aan, alleen nu niet...
Er staat dat ze niet worden aangeslagen, maar op de toets gegrepen...wat bedoelen ze daarmee?
jammer dat ze geen p90's heeft. Volgens mij speelde die vent van Uk Subs in 1982 wel op zo een trouwens, alleen had die alleen maar een brug element.quote:Op maandag 2 april 2007 19:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waar die belachelijke Gmailinbox niet goed voor is: Echte foto's gevonden
[afbeelding]
In plaats van in de 0 positie (losse snaren zoals je al zei) moet je nu kijken vanaf de 2de positie. Het '0-punt' is dus verschoven....quote:Op maandag 2 april 2007 19:31 schreef renz0r het volgende:
Yep, die heeft ie eruit gesloopt, speelde voor p90's op zijn gibson. Dit was een budget alternatief op een gewone LP...quote:Op maandag 2 april 2007 19:52 schreef punkjunk het volgende:
[..]
jammer dat ze geen p90's heeft. Volgens mij speelde die vent van Uk Subs in 1982 wel op zo een trouwens, alleen had die alleen maar een brug element.
gooi die spaanse gitaar weg en koop een gibson double cut en een jcm800! nummers bedenken en spele met je band!quote:Op maandag 2 april 2007 20:08 schreef renz0r het volgende:
Ben er al uit, plaatjes zijn nu duidelijk voor mij
Is fucking moeilijk...Tenminste als je nog nooit in 2de positie heb gespeeld en je krijgt een liedje van 8 regels met alleen maar noten van halve tel met verschillende tonen en herstellingstekens
of.. een goeie gitaar en versterker!quote:Op maandag 2 april 2007 20:38 schreef punkjunk het volgende:
[..]
gooi die spaanse gitaar weg en koop een gibson double cut en een jcm800! nummers bedenken en spele met je band!![]()
heule goeie moet je waarschijnlijk Elixirs hebben. en anders gewoon Ernie Balls. (mits stalen snaren)quote:Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef -Dries- het volgende:
Oke dames, ik zoek (hele) goede snaren voor een akoestische gitaar? Iemand een merk?
quote:Op maandag 2 april 2007 20:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
of.. een willekeurige pruts gitaar en versterker!![]()
loop je nu te beweren dat de eerder door jouw genoemde objecten de enige goede zijn?quote:Op maandag 2 april 2007 21:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
sorry, wat moet je daar nou weer mee?![]()
telecasters en double cuts (eventueel lp juniors) thats it!quote:Op maandag 2 april 2007 21:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
loop je nu te beweren dat de eerder door jouw genoemde objecten de enige goede zijn?
sterf![]()
Als ik ie ook nog vibreerd heb je er dubbel zoveel plezier van!quote:Op maandag 2 april 2007 21:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
Even link leggen: Topic nummer 121, das het zelfde nummer als me gitaarmicrofoon!
[afbeelding]
Als ik ooit een bruine microfoon zie, weet ik dat ie van jou is.quote:Op maandag 2 april 2007 21:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als ik ie ook nog vibreerd heb je er dubbel zoveel plezier van!![]()
Oke, mij werd altijd D'arrio's (ofzo) aangeraden, maar die jij noemt zijn beter?quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
heule goeie moet je waarschijnlijk Elixirs hebben. en anders gewoon Ernie Balls. (mits stalen snaren)
Maar Elixirs zijn tof omdat ze speciale coating hebben en honderd jaar goed blijven, alleen je betaalt er ook wat meer voor.
ik schijt niet met me kutquote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Als ik ooit een bruine microfoon zie, weet ik dat ie van jou is.
D'addario wil, afhankelijk van de zuurgraad van je zweet, nog wel eens rap roesten. Zelf niet zulke problemen mee trouwens.quote:Op maandag 2 april 2007 21:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oke, mij werd altijd D'arrio's (ofzo) aangeraden, maar die jij noemt zijn beter?
je bent ineens vrouwlijk? ik dacht dat je van het andere geslacht was, mede doordat je profiel dat ook aangeeft.quote:
'd Addario's gaan zoals al gezegd nogal eens roesten, en dan klinken en spelen ze niet al te fijn meer. en doordat Elixirs een speciale coating hebben gebeurt dat niet, voelen ze veel fijner aan en gaan ze langer mee.quote:Op maandag 2 april 2007 21:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oke, mij werd altijd D'arrio's (ofzo) aangeraden, maar die jij noemt zijn beter?
Nou ja, niet na een paar daagjes spelen, maar met een paar maandjes wil je het verschil tussen nieuwe en bespeelde snaren echt wel horen. Of ik koop te slechte snaren natuurlijkquote:Op maandag 2 april 2007 21:46 schreef Cynic het volgende:
En ik geloof er helemaal niks van dat het echt zóveel verschil maakt voor je geluid en de bespeelbaarheid van je gitaar (tenzij je echt hele slechte snaren hebt). Zit allemaal tussen de oren.
Ja dat wel, maar ik bedoel tussen een nieuw pakje Ernie Ball of D'addarioquote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, niet na een paar daagjes spelen, maar met een paar maandjes wil je het verschil tussen nieuwe en bespeelde snaren echt wel horen. Of ik koop te slechte snaren natuurlijk.
Zoals de meeste gitaristen hier drie toonsafstanden omlaag stemmen met zo dun mogelijke snaartjes als maar mogelijk is zonder dat het echt over je fretboard rammelt en daar nog een goede distortion overheen kan ik me daar van alles bij voorstellen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik bedoel tussen een nieuw pakje Ernie Ball of D'addario
nee verdomme man, nautuurlijk ben ik een kerel!quote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je bent ineens vrouwlijk? ik dacht dat je van het andere geslacht was, mede doordat je profiel dat ook aangeeft.
Bij mij niet, weet je zeker dat het niet aan je techniek ligt?quote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef punkjunk het volgende:
Ik dacht ook nooit verschil te horen tussen darddario en ernie balls, maar vorig topic poste ik al dat de ernie balls wel de karakterestieke twang in me tele beter laten horen![]()
Ehm, techniek qua wat? Aanslaan ofzo?quote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij mij niet, weet je zeker dat het niet aan je techniek ligt?
Deze? Ik moet zeggen dat ik een singlecut mooier vind bij een LP..quote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef Neidropje het volgende:
[afbeelding]
ook een DC (slecht plaatje, in het echt veel mooier), staat er nu 1 op mp
dat lijkt me niet zo'n goed idee.......van een windje kan ie al kapot gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 21:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als ik ie ook nog vibreerd heb je er dubbel zoveel plezier van!![]()
prachtige gitaar, in het blauw is hij nog mooier! (wel met chromen hardware) komt er ook ngo wel een keer. Ben eerst nog op zoek naar een blonde strat:)quote:Op maandag 2 april 2007 22:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Deze? Ik moet zeggen dat ik een singlecut mooier vind bij een LP..
[afbeelding]
te akoestisch.quote:Op maandag 2 april 2007 22:48 schreef mrkanarie het volgende:
Voor de geļnteresseerden, ik kwam dit net tegen: http://www.acousticstrings.nl/
Dan heb ik vast niks beters te doenquote:Op maandag 2 april 2007 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Net mail gehad, we zijn door de selectie heen om mee te mogen doen aan bandcontest hier in Delft
Dus als je de 19e niks te doen hebt en in de buurt bent moet je maar komen kijken![]()
![]()
je mag filmen met basi z'n camquote:Op maandag 2 april 2007 23:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dan heb ik vast niks beters te doen![]()
Kut ik hoor allang op bed, morgen werken
'd Addarios voor mij! Klinken veel lekkerder man! Raggen!quote:Op maandag 2 april 2007 21:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
voor 9 euro dingetje fastfret kopen, en ze roesten niet meer en het verzorgd je fretboard ook nog eens en het speelt soepeler, geld meer dan waardquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
'd Addarios voor mij! Klinken veel lekkerder man! Raggen!
Gain vol open, distortion op driekwart, volume op 11, powerchord pakken en los!
Roesten eerder ja, maar gewoon doekje eroverheen en wat eerder vervangen. Boeiend, setjes zijn niet zo duur
Ben dan ook vrij trots op onze drummer en gitarist, loop dit overal als een gek te postenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vTyjB01A6PA&mode=related&search=
danm strak gespeeld
kijk ook ander video's
vetquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:19 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ben dan ook vrij trots op onze drummer en gitarist, loop dit overal als een gek te posten
Klik op mijn naam (dutchy666) voor het hele optreden
Damn idd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
danm strak gespeeld
kijk ook ander video's
gewoon ff oefenen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Damn idd.Kan ik met mijn 1,5 jaar gitaarspel nog langer niet...
Tof!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
danm strak gespeeld
kijk ook ander video's
En je glijdt uit over je snarenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
voor 9 euro dingetje fastfret kopen, en ze roesten niet meer en het verzorgd je fretboard ook nog eens en het speelt soepeler, geld meer dan waard
Daar heb ik wel eens last van gehad... (best vaak eigenlijk..)quote:Op maandag 2 april 2007 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
D'addario wil, afhankelijk van de zuurgraad van je zweet, nog wel eens rap roesten. Zelf niet zulke problemen mee trouwens.
Ooit Fender snaren geprobeerd?quote:Op maandag 2 april 2007 21:46 schreef Cynic het volgende:
Als je na het spelen met een doek je snaren afwrijft gaan ze volgens mij al een stuk langer mee. Dat doe ik zelf overigens nie, ik vergeet het altijd. Snaren zijn wat mij betreft toch dingen die je eens in de zoveel tijd hoort te vervangen. En ik geloof er helemaal niks van dat het echt zóveel verschil maakt voor je geluid en de bespeelbaarheid van je gitaar (tenzij je echt hele slechte snaren hebt). Zit allemaal tussen de oren.
'd Addario's roesten gewoon.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens last van gehad... (best vaak eigenlijk..)
waarom heb ik nou geen last gehad van roestende snaren?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
'd Addario's roesten gewoon.
ze roesten recht onder je tengels weg, dat doen ze!
omdat je goude snaren hebtquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef punkjunk het volgende:
[..]
waarom heb ik nou geen last gehad van roestende snaren?
Je moet je handen misschien eens wat vaker wassen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat is neit deathmetalishquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je moet je handen misschien eens wat vaker wassen?
en me gitaar ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Da's wel behoorlijk "Bad News"quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:54 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=B5cpEJ_bzIQ
tjek mij de nieuwe steve vai zijn
echt mooi of bijzonder vind ik het trouwens nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:02 schreef Jorikjet het volgende:
zie SRV trouwens eens zuinig op zijn gitaar zijn
http://www.youtube.com/watch?v=6dSR0Cq228k
Das wel wat beter jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:40 schreef Jorikjet het volgende:
vreemd, me vader vraagt serieus of ik me versterker harder kan zetten
Waarom vraag je dat in een gitaristentopic?quote:
Moeten we ook nog commentaar geven op je quasi-serieuze poging daarna?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:54 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=B5cpEJ_bzIQ
tjek mij de nieuwe steve vai zijn
Jij luistert zeker alleen naar metal of punk ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat in een gitaristentopic?
Iets op tegenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jij luistert zeker alleen naar metal of punk ofzo
neen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Moeten we ook nog commentaar geven op je quasi-serieuze poging daarna?
Ja, en speel in een punkmetal bandquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jij luistert zeker alleen naar metal of punk ofzo
en jij speelt zeker ook akoestisch dus?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef -Dries- het volgende:
Duidelijk alleen deathmetal gasten hier
Nee kijk, in folk/country muziek zijn gitaar en harmonica (bijna) onafscheidelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=m5R4UPhphSM
http://www.youtube.com/watch?v=Eh44QPT1mPE
Tjakka, dit is muziek
omdat de gitarist dan zo'n harmonica voor zn harses hangt en harmonicaat terwijl ie gitaarspeelt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef Deansensitized het volgende:
Je let niet eens op man
Ik vind het ook een supergaaf instrument, maar waarom kom je daarmee aanzetten in een gitaristen topic?
Drums gaan ook goed samen met gitaren, maar daar stellen we hier ook geen vragen over toch?
Of ben ik nou gek?
Ik dacht meer mensen hier wel folk muziek speelden, en dus zo ook harmonica speelden, dus vandaar gaf ik ff een linkje naar me topicquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef Deansensitized het volgende:
Je let niet eens op man
Ik vind het ook een supergaaf instrument, maar waarom kom je daarmee aanzetten in een gitaristen topic?
Drums gaan ook goed samen met gitaren, maar daar stellen we hier ook geen vragen over toch?
Of ben ik nou gek?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en jij speelt zeker ook akoestisch dus?
dan ben je alvast in de minderheid hiero.
Je weet niet eens wie Neil Young is? Geintje zeker he..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ach ik kan die muziek wel waarderen
Een straatkrant erbij en het uiterlijke plaatje is compleetlijkt op een fucking hippyjunk die gozer
zoals o pde hoek bij de supermarkt
Ik weet wie Neil Young is ja, maar dat veranderd niks aan mijn postquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef -Dries- het volgende:
Je weet niet eens wie Neil Young is? Geintje zeker he..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef imported_sphinx het volgende:
jeweetwel, Neil Young.. die hippiejunk.
Blokfluiten is voor basisschoolmeisjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:03 schreef ibaneX het volgende:
Thin wistlehttp://www.youtube.com/watch?v=nGteinY_pZA&mode=related&search=
Heb dr vandaag ook een gekocht in Eb
Tin Whistle is zeventien miljoen keer coolerder.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Blokfluiten is voor basisschoolmeisjes
[/spoiler] vet nummer ditmooie combinatie als je het goed kan [/spoiler]
Ieuw, dat zijn vieze mensen met lang haarquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Tin Whistle is zeventien miljoen keer coolerder.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:31 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, zoiets als dat van Brian.
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=31kdfa_iCis&mode=related&search=quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:30 schreef prupke het volgende:
jimmy hendrix maar dan zonder gitaar
ik vind het bizar
http://www.youtube.com/watch?v=S0PuIsK2ySk
quote:
Is dat niet die gast van Police Acadamy?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:30 schreef prupke het volgende:
jimmy hendrix maar dan zonder gitaar
ik vind het bizar
http://www.youtube.com/watch?v=S0PuIsK2ySk
yep michael winslow iddquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Is dat niet die gast van Police Acadamy?
Moet dat nou.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef prupke het volgende:
en dit nummer blijf ik gewoon verdomde mooi vinden ...zowel klasiek of met guitaar
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8
Gadverdamme. En ik kijk 'm ook nogquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef prupke het volgende:
en dit nummer blijf ik gewoon verdomde mooi vinden ...zowel klasiek of met guitaar
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8
Ow niks tegen jou, maar iedereen is dat filmpje helemaal zat omdat je em overal tegenkomt, en bijna elk nieuw persoon komt weer aan hier met dat filmpjequote:Op woensdag 4 april 2007 00:37 schreef prupke het volgende:
sorry?
Ik bied 5quote:Op woensdag 4 april 2007 01:14 schreef Zyggie het volgende:
Hm ik heb de DVD's van Pulse in mijn bezit, maar ik heb ze nog nooit bekeken.![]()
Als jij nou ff snel m'n versterker verkoopt dan heb ik het geld bij elkaar voor m'n nieuwe bakquote:Op woensdag 4 april 2007 01:18 schreef Sloggi het volgende:
Kijk 'm dan. Of verkoop 'm aan mij. Scheelt me weer 15 euro.
Ah, een medestander. Ik wilde eigenlijk Fat Old Sun posten, maar de filmpjes met enigzins fatsoenlijke beeldkwaliteit misten de soloquote:Op woensdag 4 april 2007 01:21 schreef Zyggie het volgende:
Ik kies voor de optie kijken.Ben zelf trouwens een groot PF-fan, dat je het weet.
![]()
Je woont in Fucking Delft, rothond. Je hebt vast ov, dus als je 'm komt brengen koop ik 'm.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij nou ff snel m'n versterker verkoopt dan heb ik het geld bij elkaar voor m'n nieuwe bak![]()
Waar woon je ergensquote:Op woensdag 4 april 2007 01:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je woont in Fucking Delft, rothond. Je hebt vast ov, dus als je 'm komt brengen koop ik 'm.
Dan breng ik em tot nijmegen voor jequote:Op woensdag 4 april 2007 01:29 schreef Sloggi het volgende:
21:34 i Delft 2 Rotterdam Centraal Intercity 1981 NS
22:20 i Breda 3
22:40 Breda 3 Hertogenbosch ('s) Intercity 3684 NS
23:43 i Nijmegen 3b
00:07 Nijmegen Venlo Stoptrein 0 Veolia
00:42 i Venray
Is maar 3 uur.
Nee niet echt hequote:Op woensdag 4 april 2007 01:34 schreef Sloggi het volgende:
Wehehe. Test ik 'm midden op het station.
Ik zou het graag doen maar erg praktisch is het niet.
bleghquote:Op woensdag 4 april 2007 01:41 schreef Sloggi het volgende:
Dus je zal iemand anders moeten vinden om je Fendertje aan te slijten.
Als ik 'm ergens zie staan zal ik 'm zeker testenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
blegh![]()
Mja hij hoeft niet per se weg maarja als je nog interesse hebt en em ergens anders kan testen![]()
Ah MIDCONTOUR.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:45 schreef Sloggi het volgende:
http://www.fender.com/products/search.php?partno=2316000000
65 watt transistor, komt met gemak boven drumstel uit fm65rquote:Op woensdag 4 april 2007 01:44 schreef Zyggie het volgende:
Wat voor versterker is het eigenlijk? Een goedkope zeker? Klein oefenfendertje?
Hoeveel vraagt u?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
65 watt transistor, komt met gemak boven drumstel uit fm65r
Ok. Geen interesse.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
230 nieuw voor 150 mag je em meenemen
Ik heb even voor je gekickt.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Fender FM65R gitaarversterkert
spam
Graag gedaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat was na 30 sec ook echt nodig![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je goedheid raakt me diep in m'n hart
Misschien dat me dat deels gaat lukken voor de dinsdagquote:Op woensdag 4 april 2007 08:25 schreef Deansensitized het volgende:
Spanjaarden
![]()
Ook werken ipv gitaren. Maar morgen tot en met maandag vrij en geen zak te doen, alleen maar gitaren![]()
In dat geval, 1 euro...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[TK] Korg Pandora px4d
Morgen om 20:00 gaat hij naar de hoogste bieder
Tsss, ik heb nog een Champion 110 te koop, veel beter...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Fender FM65R gitaarversterkert
spam
¤ 3,01 !quote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef Dribbel_ het volgende:
3 !
ach ja... alles beter dan een zoom GFX-707 ;-)quote:Op woensdag 4 april 2007 11:20 schreef Deansensitized het volgende:
Multi-effects![]()
Hebben ze hele mooie opbergbakken voor gevonden:
[afbeelding]
¤ 4,01quote:
¤ 5,01quote:Op woensdag 4 april 2007 12:00 schreef Deansensitized het volgende:
¤ 5,00
Brian rijk...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
Kan ie eindelijk eens naar de kapper![]()
cola tegen het schermquote:Op woensdag 4 april 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
Kan ie eindelijk eens naar de kapper
En terecht...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
vrijdag en zaterdag allebei 8 uur werken voor 15 euro per uurik ga rijk worden
een watquote:Op woensdag 4 april 2007 12:31 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb trouwens een L'arrivee'tje Wat een toffe dingen zijn dat zeg.
Ook naar de kapperquote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Je gaat jezelf verhuren aan vieze oude mannetjes voor 15 euro per uur?!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor werk?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah, mr. dribbel is ook Martijn. Ik dacht al wat moet ik met die western (leuk gitaartje btw, kosten?).quote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
Martijn, L'arrivee:
Het is niet die op de foto die iemand anders had gepost, ik zal hem eens zelf posten! En ik heb hem in Amerika gekocht voor 1300 dollarquote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ah, mr. dribbel is ook Martijn. Ik dacht al wat moet ik met die western (leuk gitaartje btw, kosten?).
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je gaat jezelf verhuren aan vieze oude mannetjes voor 15 euro per uur?!![]()
![]()
enqueteren in de stadquote:
be benieuwdquote:Op woensdag 4 april 2007 13:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Het is niet die op de foto die iemand anders had gepost, ik zal hem eens zelf posten! En ik heb hem in Amerika gekocht voor 1300 dollar(kostte eigenlijk 1600 maar mijn vader had grote vuisten)
Idd een flink kapitaal, kan Brian 86.66x van naar de kapperquote:Op woensdag 4 april 2007 13:26 schreef -Dries- het volgende:
Het is niet die op de foto die iemand anders had gepost, ik zal hem eens zelf posten! En ik heb hem in Amerika gekocht voor 1300 dollar(kostte eigenlijk 1600 maar mijn vader had grote vuisten)
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Idd een flink kapitaal, kan Brian 86.66x van naar de kapper
Ik reken wel vaak in bier en bieravonden. Misschien word ik wel zuiniger als ik ook de gitaarspullen als ijkpunt gebruik.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik reken ook vaak in gitaarspullen
"wat kost dat kaartje 40 eurodan is verdomme een half boss pedaaltje"
Inderdaad, afgeragte oude goedkope gitaartjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:30 schreef Cynic het volgende:
Dat vind ik niet echt "folk" trouwens, zo'n dure gitaar![]()
Die tijd heb ik allang doorlopen en ben er nu wel weer klaar meequote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Inderdaad, afgeragte oude goedkope gitaartjes.![]()
Bier pakken frituur aanzetten en met een lekker frikandel je handen klaar makenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef Lakai het volgende:
hoe warmen jullie jullie vingers op??
ik heb nou kei koude vingers en dn kan ik echt niet spelen....
en als het niet lukt dna houd ik op
een vriendin...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef Lakai het volgende:
ringvinger en middelvinger op 8, 9 op G-snaar zetten en ingedrukt houden en 7-10-7-10-7-10 spelen op D, met wijsvinger en pink. Voor je ringvinger plaats je je pink op de G-snaar... enzovoorts. Goeie onafhankelijkheidsoefening voor je vingers!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef Lakai het volgende:
en als het niet lukt dna houd ik op![]()
dat stuk begrijp ik niet helemaalquote:Voor je ringvinger plaats je je pink op de G-snaar... enzovoorts
Zelfde positie, alleen switch je de inactieve vinger naar de g-snaar en de actieve naar de d. Duidelijker kunnen we het niet maken.quote:
met een eventide h8000.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:30 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Lurker/Gitarist meldt zich!
Ik zit met een vraagje. Hieronder heb ik de solo van The Night Watch van King Crimson staan. Geniet er eerst maar eventjes van en beantwoordt dan de volgende vraag: Met wat voor soort effecten krijgt Robert Fripp zulke snerpende klanken uit zijn Les Paul-achtige gitaar?
King Crimson - The Night Watch gitaar solo
(Let ook even op de laatste regel voor de solo: "and guitar lessons for the wife")
damn dat zijn 14.000 halve bosspedaaltjesquote:Op woensdag 4 april 2007 17:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
met een eventide h8000.
[afbeelding]
prijskaartje is wel relevant..........kleine 7000 euro
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
damn dat zijn 14.000 halve bosspedaaltjes
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:57 schreef Aresdreams het volgende:
dribbel denkt aan single effect boss pedaaltjes door de helft als prijsberekening
Het geluidsfragment komt uit 1973... (toen waren er nog geen euro's)quote:Op woensdag 4 april 2007 17:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
met een eventide h8000.
[afbeelding]
prijskaartje is wel relevant..........kleine 7000 euro
Geen idee......een soort van octavertje ofzo? ik weet igg dat hij nu veel eventide heeftquote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Het geluidsfragment komt uit 1973... (toen waren er nog geen euro's)
Dus de vraag blijft: Welk analoog apparaat zou dat kenmerkende Fripp-geluid veroorzaakt hebben?
wow, ergggg goed, alleen onbetaalbaarquote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
geluidsdemootje van die kast............echt WTF:
http://ftp.missingtoast.com/edemo/h8kdemo.mp3
godsjezusgristusquote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
niks mis mee.quote:
hoewel de spider het goeie van allerlei amps in 1 heeft + leuke effecten.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
niks mis mee.
natuurlijk zijn échte amps veeel beter. uiteraard, maar spiders zijn niet slecht ofzo.
Impressivequote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
Kom je ons ook aanschouwen over 2 weken in Jansbrugquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef SNArky het volgende:
[..]
Impressive![]()
Waar heb je die demo vandaan?
Welke datum?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom je ons ook aanschouwen over 2 weken in Jansbrug?
van de eventide websitequote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef SNArky het volgende:
[..]
Impressive![]()
Waar heb je die demo vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |