Opzich handig alleen zijn daar teksten in het latijn die nu gewoon in samenvatting gegeven waren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:50 schreef JopJuh het volgende:
Misschien wel handig, 1996 1 en 2
http://www.digischool.nl/kt/ce-archf/index-ce.htm
Welke wou je maken dan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
In grote lijnen ken ik het wel nu. Vanmiddag nog maar ff een oud examentje maken.
Gedeeltelijk maar hoor, delen kun je welquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:03 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Welke wou je maken dan.
Die uit 96 is de enige met het zelfde onderwerp, maar daar zijn andere pasages in het latijn dan nu.
In grote lijnen ken ik het ook wel, maar zodra er lange zinnen komen weet ik bij god niet meer wat er staat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
In grote lijnen ken ik het wel nu. Vanmiddag nog maar ff een oud examentje maken.
Ik niet... vertaling is kut.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
WoeiHet gaat lekker vandaag.
Had nog niet veel gedaan, maar was om half elf begonnen en heb in krap 3 uur de helft van het boek doorgewerktZometeen nog even doortrekken en vooral vanavond de laatste dingetjes doen. Ben eigenlijk ook wel blij dat de helft van je cijfer de vertaling is.
![]()
96 ja. Maar het blijkt dat de helft van die vragen al bij een SE van ons is gebruikt. Dus dat ging ook niet op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:03 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Welke wou je maken dan.
Die uit 96 is de enige met het zelfde onderwerp, maar daar zijn andere pasages in het latijn dan nu.
Ik ben bij H5quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:59 schreef adt het volgende:
Vragen zijn ook kut
Ben nu bij het stukje 'onweer', zal ik het halen?
Voor een 5quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:23 schreef Jooztk het volgende:
Ik geef 't zo op en ik betwijfel of ik een 4.6 3.9 kan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |