Zelfde hierquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef 61neorej het volgende:
Die bucolica en Georgica wist ik niet meer precies welke was, had ik opgezocht, stond gewoon in woordenboek.
Zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef JopJuh het volgende:
Ik moet nog iets grappigs kwijt, bij dat plaatje had ik Hector en Achilles![]()
Ja dat had ik ook, ik heb het maar op Aeneas en Catullus ofzo gehoudenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef yootje het volgende:
[..]
Ik had Hortus en Aeneas, ik wist niet meer hoe de beste man heette. Ik ben het nu alweer vergeten en ik wil het niet meer weten ook!
Van dat soort dingen baal ik echt
Ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef JopJuh het volgende:
Hm ja ik had dus de latijnse namen (rura en pluraofzo-nog-iets) met daarachter Bucolica en Georgica, dat moeten ze maar goed tellenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef 61neorej het volgende:
Die bucolica en Georgica wist ik niet meer precies welke was, had ik opgezocht, stond gewoon in woordenboek.
haha, dat dacht ik ook totdat iemand dinsdag zei dat het niet `s middags wasquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef freiss het volgende:
Ik was overigens 37 minuten te laat, ik dacht dat het 's middags was
Ik mocht wel meedoen
Bij Remco in lokaal Bquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Waar was jij btw, dat stoorde me in mijn Latijn en dus ga ik nu een klacht indienen![]()
En ik maar denken dat ik de grootste sukkel van Nederland ben..quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef freiss het volgende:
Ik was overigens 37 minuten te laat, ik dacht dat het 's middags was
Ik mocht wel meedoen
Als jij rond de 4 haalt hoop ik eigenlijk wel op hetzelfde cijfer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Zelfde hieren je had al dezelfde domme fout , ik hoop voor je niet hetzelfde cijfer ( rond de 4 )
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Als jij rond de 4 haalt hoop ik eigenlijk wel op hetzelfde cijfer.
ik ook...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef JopJuh het volgende:
Zullen we klagen dat je dat echt niet kon weten aangezien Hector en Achilles ook samen gevochten hebben in de oorlog.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ik vond het nog knap van mezelf dat ik wist dat ik in ieder geval nog wist dat het hector was![]()
Ja maar niet in Aeneas want die begon pas daarna met vertellen ? Anders vind ik het een goed ideequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:40 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Zullen we klagen dat je dat echt niet kon weten aangezien Hector en Achilles ook samen gevochten hebben in de oorlog.
Hmmja das waar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ja maar niet in Aeneas want die begon pas daarna met vertellen ? Anders vind ik het een goed idee![]()
Ik ook.. Zo domquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef JopJuh het volgende:
Ik ben blij dat ik die stukjes Nederlandse tekst ook nog ff heb doorgelezen. Ook die vraag van Juno waarom ze zou stoppenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef freiss het volgende:
Ik vond het al zo'n niet waarheidsgetrouw plaatje, want Hector gaat dood door een speer in z'n hals, en niet een zwaard in zijn boerst
Daarom was het Hector ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef freiss het volgende:
Ik vond het al zo'n niet waarheidsgetrouw plaatje, want Hector gaat dood door een speer in z'n hals, en niet een zwaard in zijn boerst
ja ik had opgezocht wat die woorden betekenden. Zo wist ik welk boek bij welk plaatje hoordequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef 61neorej het volgende:
Lol ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef JopJuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |