zo voelt het bij mij ook. Ik ben bang dat het er erg om gaat spannen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:33 schreef JumperJack het volgende:
hm, als de normering net als de laatste 5 jaar voor latijn 1.0 of hoger is, dan haal ik het net... nouja, ik denk dan maar een beetje klagen... het zou wel vrij kut zijn als ik het net op één of twee tienden niet haal...![]()
ik wist niet dat we tekst 2 ook moesten lerenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:42 schreef yootje het volgende:
Wel lang, maar goed te doenheb goede hoop op een 4 (6 op mn eindlijst) en een 6 zit er misschien in (7 op eindlijst). had hem veel moeilijker verwacht! Wel jammer dat ik wat puntjes heb laten liggen, ik wist niks over Antenor, was een nama vergeten en als ik nog even had doorgelezen kon ik die afbeeldingen ook ebschrijven. Maar ja, je kunt niet alles hebben
Ja ik bedoelde die tweede tekst met Vulcanusquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:45 schreef 61neorej het volgende:
Tekst 2 hoefde toch ook niet? was gewoon een Nederlandse tekst.
Of bedoel je tekst 3? Die had ik wel geleerd maar kreeg hem niet in mijn hoofd, heb die ook totaal verknalt
Ja, dat was wel kut, de 2 teksten die aan bod kwamen had ik juist niet zo goed geleerd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:43 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik wist niet dat we tekst 2 ook moesten leren
Dat moet wel iets betekenen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef DANILXL het volgende:
ja die heb ik allemaal fout.
Update 219 klachten zijn er pas binnen
Hoeveel mensen doen er eigenlijk Latijn examen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef DANILXL het volgende:
ja die heb ik allemaal fout.
Update 219 klachten zijn er pas binnen
Waarom dan toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef JopJuh het volgende:
Ik moet nog iets grappigs kwijt, bij dat plaatje had ik Hector en Achilles![]()
Aangezien WB12 'maar' 800 klachten heeft, en B1 zo'n 1000quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef yootje het volgende:
Is relatief veel hoor, nu al.
Ik had geen ideeeeeeeeeeeeeee dus dacht ik maar aan die man tegen man gevechten van voor de inval van Trojequote:
Ik kwam bijna een half uur te laat, dacht dat het examen pas om half 2 wasquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef 61neorej het volgende:
Wat was dit kut zeg.
Veel te lang. En waarom doen ze een kwart van het examen over de allerlaatste kuttekst.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef JopJuh het volgende:
Ik had Hortus en Aeneas, ik wist niet meer hoe de beste man heette. Ik ben het nu alweer vergeten en ik wil het niet meer weten ook!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef JopJuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |