Douche zequote:
quote:Op maandag 2 april 2007 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag dat dat goed bevalt... * MPG wilt best een MAC, maar die krengen zijn duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Nog 19... moet te doen zijn....quote:Op maandag 2 april 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga pitten als deze vol is en m'n tvptje in de nieuwe staat
Tenzij dat echt nog lang gaat duren uiterard...
denk het dus ook......quote:Op maandag 2 april 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog 19... moet te doen zijn....
Zul je zien dat JJ weer een kans mist om een nieuwe te openen
Idd, dat is nog wel te overzienquote:Op maandag 2 april 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog 19... moet te doen zijn....
Zul je zien dat JJ weer een kans mist om een nieuwe te openen
Tot zoquote:
als we daarop een half uur moeten wachten lmfd van niet nee.quote:Op maandag 2 april 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zullen we nr 51 gewoon door JJ laten openen???
Puick Plan... wij wachten wel ffquote:Op maandag 2 april 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Als ze op tijd isquote:Op maandag 2 april 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja da's ook weer zo. Dan hebben we maar ff geen SC.quote:
Als ze er nog isquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
We kunnen toch wel wachten??
gewoon je berichten steeds editten
Ow ik post wel gewoon doorquote:Op maandag 2 april 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
We kunnen toch wel wachten??
gewoon je berichten steeds editten
Ze kan het nu doen, nog 1 post....quote:Op maandag 2 april 2007 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Denk niet dat ze in 3 minuten kan douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |