abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:50:34 #176
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47953633
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Of Zeefuik
Maar goed, je bent het dus met me eens dat Klaas Jan Huntelaar niet opgeleid is door PSV?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:50:38 #177
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47953637
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Of Zeefuik
Leek me een best aardige speler.
Secrets never die. Only people.
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:51:51 #178
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47953661
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al geloof ik niet dat PSV deze voorsprong nog uit handen geeft, volgend jaar zijn wij weer aan de beurt.
Ik geloof er het hele seizoen al in en heb de afgelopen weken geen redenen gehad om hier aan de aan twijfelen .
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:52:17 #179
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47953677
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:50 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Leek me een best aardige speler.
Zeker ja, fysiek ook al ijzersterk voor een jongen van 16.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 april 2007 @ 09:52:25 #180
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_47953679
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hij was 14 toen hij bij jullie weggestuurd werd inderdaad.
Van daaruit naar Omniworld en daar "opgepikt" door PSV.

Als Zeefuik net zo'n talent wordt als Huntelaar (die uit de jeugdopleiding van PSV komt) vind ik het best
Het schijnt dat-ie in de belangstelling van LFC staat ...

(niet dat ik het zou doen - je kan voor je carriere imho beter in het eerste van PSV spelen dan bij de reserves van LFC - die krijgen weinig tijd in het eerste)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 april 2007 @ 09:53:10 #181
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_47953697
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:48 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Schijnt ook gelijk in de belangstelling van Liverpool te staan.
dus ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:53:58 #182
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47953710
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef Doc het volgende:

[..]

Het schijnt dat-ie in de belangstelling van LFC staat ...
Weet het, hij kost nu relatief weinig tot niks maar als ik Zeefuik was zou ik het niet doen, zeker niet nu hij zijn debuut al gemaakt heeft.
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:56:34 #183
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47953776
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:51 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Ik geloof er het hele seizoen al in en heb de afgelopen weken geen redenen gehad om hier aan de aan twijfelen .
Iedere keer als ik serieus weer een beetje geloof kreeg in de landstitel, verspeelden we de wedstrijden daarop handenvol punten. Rond de winterstop stonden we tien punten achter, dat brachten we terug tot drie, maar twee weken later was het verschil weer elf punten. Ook al lopen we nu weer hard in, ik bekijk het van wedstrijd tot wedstrijd. Pas als we gelijk staan met PSV of ze zelfs voorbij zijn, geloof ik in de titel!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:59:10 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_47953851
Wat Montana zegt ja .

Alles leuk en aardig, maar we missen Stam nu ook weer. Ik zeg niet dat het niet meer kan, maar om er nu vanuit te gaan gaat me tever.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:06:38 #185
80382 manny
30 is best veel
pi_47954045
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Wat Montana zegt ja .

Alles leuk en aardig, maar we missen Stam nu ook weer. Ik zeg niet dat het niet meer kan, maar om er nu vanuit te gaan gaat me tever.
sterker nog: als PSV verliest van NEC dan ligt de druk weer bij Ajax, en dan zie ik ze zo weer een pot verliezen of bloedeloos gelijk spelen... het zijn nog steeds dezelfde spelers en dezelfde trainer..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:07:46 #186
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_47954070
Drop en drover
Houd van een lijntje.
pi_47954407
quote:
Cohen reserveert Leidseplein voor 29 april

Het gaat weer ergens over; de strijd om het landskampioenschap wordt nog wat! PSV laat steeds meer steken vallen, AZ, Ajax en FC Twente blijven winnen en met nog vier wedstrijden te gaan, kan er nog van alles gebeuren. Staat Ajax op 29 april weer op het Leidseplein? Job Cohen mag die datum alvast vastleggen voor een hele roerige Koninginnenacht!

“In het eens zo machtige en onneembare bastion van Guus Hiddink komen wekelijks meer scheuren. Ronald Koeman oogt als een hopeloos fragiele kapitein, die zich realiseert dat hij op het punt staat van het voetstuk te vallen, waar hij helemaal nooit op geplaatst had mogen worden.

In Eindhoven was men zo zeker van de titel, dat Koeman zichzelf tot troonopvolger van Guus Hiddink had gekroond. Maar na het gelijkspel tegen NAC en de winst van Ajax op Heracles Almelo staat de titel nu toch echt op de tocht. Koeman’s PSV gaat mank aan een veel te kleine selectie en dat heeft met de huidige blessuregolf de nodige stress in het elftal doen sluipen. Voeg daarbij de twee wedstrijden uit en thuis tegen Liverpool, die voor nog eens extra inspanningen gaan zorgen en het uiteindelijke verwerken van een meedogenloze uitschakeling die onvermijdelijk zal zijn, en het pleit lijkt beslecht voor PSV dit seizoen: lege handen resten. In Eindhoven is gegokt met Koeman en verloren, zo zal binnen een paar weken blijken!

Ajax lacht in zijn vuistje. Men stond op een schier onmogelijk in te halen achterstand en plots lonkt de titel. Of Job Cohen staat te juichen om de ploeg te onthalen op het Leidseplein betwijfel ik, maar als men deze titel pakt, dan is de rest slechts bijzaak.

Plaatsing voor de Champions League is financieel van levensbelang voor de Amsterdammers. De cijfers kleuren momenteel louter rood en dat is mede te wijten aan de Europese wanprestaties eerder dit seizoen. Maar de rode cijfers bij Ajax zijn ook terug te voeren op het meer dan middelmatige aan- en verkoopbeleid van de laatste seizoenen.

Niet alleen wat transfers betreft heb ik zo mijn twijfels over de huidige technische leiding van Martin van Geel. Steeds vaker plaats ik vraagtekens bij de jeugdopleiding, waar verschillende trainers niet eens weten waar ze aan toe zijn, omdat het wachten is op een nieuw hoofd opleidingen. De huidige baas van De Toekomst, John van der Brom, toch al geen man van kwaliteit, steekt geen poot meer uit en zo wankelt het ooit zo geprezen opleidingsinstituut stuurloos verder.

Terug naar de landelijke competitie, dat eindelijk eens een slot krijgt, waarvan men jaren vervreemd is geweest. AZ, PSV en Ajax maken aanspraak op het kampioenschap en FC Twente staat ook nog in de buurt, hoewel ik die niet direct zie meestrijden om de titel. Ik laat het aan alle dagbladen over om spelanalyses aan u te presenteren, maar ik had toch gehoopt, dat Ajax veel meer doelpunten zou hebben gemaakt tegen Heracles om ook meteen het doelsaldo in Amsterdams voordeel om te buigen. Dat dit niet is gebeurd is slordig, zonder meer, zoals het spel dat ook was, volgens de dagbladjournalisten.

Volgend seizoen zal ADO Den Haag helaas, ik hou een beetje van de ploeg uit onze residentie, in zijn nieuwe stadion geen Ajax meer ontvangen. De brandblussers van het gelijknamige merk waren al niet welkom, zo werd afgelopen week bekend, maar de degradatie is nu toch echt onvermijdelijk. Dus ontvangt ADO volgend seizoen TOP Oss en Veendam in het nieuwe stadion. Jammer, maar wel terecht in het licht van het heel zwakke seizoen. In het voetbal bestaan geen geheimen. Ben je goed, dan eindig je bovenaan, heb je te weinig kwaliteit over 34 wedstrijden, dan ben je gezien.

Het voetbal deze week bevestigde me, dat Oranje er nog steeds niet toe doet, maar dat in de nationale competitie de spanning geheel terug is. Bovenaan ontketent zich een ongekende strijd en onderaan, moeten nog steeds een paar clubs vechten om lijfsbehoud. Voetbal zoals het behoort te zijn: het gaat weer ergens om!

Daarmee is de voetballiefhebber de ware winnaar van dit weekend. Het gaat tenslotte om het hoogst haalbare in onze competitie en tot de slotdag zal de spanning ongekend zijn. Wie wordt landskampioen van het seizoen 2006/2007? Waren vorig seizoen de play-offs de slagroom op de taart, dit jaar is het de strijd om het landskampioenschap zelf. En of er weer een kers op zal komen, dat moeten we dan nog maar even afwachten. Die slagroom van nu smaakt al lekker genoeg!

Ik wens u weer veel succes met uw lievelingsclub. Tot volgende week!”

Peter van de Rijt
Zelf nog niet gelezen, doe ik zo.. Eerst pauze!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:24:59 #188
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47954539
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:53 schreef PyTh het volgende:

[..]

Weet het, hij kost nu relatief weinig tot niks maar als ik Zeefuik was zou ik het niet doen, zeker niet nu hij zijn debuut al gemaakt heeft.
Als jonge speler moet je veel minuten maken, anders sta je stil in je ontwikkeling. Zo'n talent als Género Zeefuik moet maar eens goed kijken naar een speler als Salomon Kalou, die door CFC wordt kapotgemaakt, aangezien hij veel te weinig speelt. Maar goed, die Zeefuik werd dus op zijn veertiende bij Ajax weggestuurd en kwam daarna nog uit voor Omniworld, zie jij hem ook als een door PSV opgeleide speler?
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:28:29 #189
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47954620
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, die Zeefuik werd dus op zijn veertiende bij Ajax weggestuurd en kwam daarna nog uit voor Omniworld, zie jij hem ook als een door PSV opgeleide speler?
Nee
pi_47954723
Er moest vast geen reet te doen zijn op het PSV forum dat jij voornamelijk hier zit of niet
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:35:15 #191
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47954796
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nee
Klaas Jan Huntelaar wel?
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:36:56 #192
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47954836
Met koninginnenacht reserveren lijkt me niet zo verstandig .
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:38:32 #193
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47954880
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klaas Jan Huntelaar wel?
Eerder dan Zeefuik in ieder geval
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:41:22 #194
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47954941
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Eerder dan Zeefuik in ieder geval
Dat is waar, maar nog altijd geen door PSV opgeleide speler.
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:36 schreef PizzaSalami het volgende:
Met koninginnenacht reserveren lijkt me niet zo verstandig .
Huldiging komt sowieso niet op Leidseplein, ook al is de horeca er niet op tegen, de lokale driehoek schijnt dat al te hebben beslist. Dus ik ben bang dat het op P2 zal gebeuren.
pi_47954970
Is die Zeefuik wel in Nederland geboren?
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:44:02 #196
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47955005
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Zeefuik wel in Nederland geboren?
Nee in de Noordzee meen ik.
pi_47955052
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nee in de Noordzee meen ik.

Niet zo flauw.

Jullie hadden beter gister kunnen spelen
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:48:20 #198
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47955110
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Niet zo flauw.

Jullie hadden beter gister kunnen spelen
Ben flauw vandaag.

Hopelijk valt er nog wat te beleven am stade vandaag.
De wedstrijd heb ik niet zo bijster veel vertrouwen in.
pi_47955467
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ben flauw vandaag.

Hopelijk valt er nog wat te beleven am stade vandaag.
De wedstrijd heb ik niet zo bijster veel vertrouwen in.
Mag het hopen voor je
pi_47955522
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hij was 14 toen hij bij jullie weggestuurd werd inderdaad.
Van daaruit naar Omniworld en daar "opgepikt" door PSV.

Als Zeefuik net zo'n talent wordt als Huntelaar (die uit de jeugdopleiding van PSV komt) vind ik het best

Ik denk dat jullie het Vrijdag de 13e thuis tegen NAC nog aardig lastig gaan krijgen gezien het feit dat NAC nog speelt voor een plekje bij 6 t/m 9 en redelijk goed in vorm is
Nee, Ajax gaat echt niet meer lopen kloten imo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')