Dat kun je wel zeggen jaquote:
Nu kan RTL het uitzenden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja.
Maar hoezo is die wedstrijd verplaatst dan? debiel die het heeft bedacht
Maar ja, dat voordeel hielp tegen Ajax ook niet echt. Nou sla ik Ajax (op het moment) wel hoger aan dan Twente, maar Twente speelt ook gewoon goed. Probleem met PSV is nu dat de verdediging nu verzwakt is. Normaal was die prima op orde en had je vaak genoeg aan 1 goal van Farfan om de wedstrijd te winnen. Nu scoren tegenstanders tegen PSV en moet PSV komen. De aanval was al niet het strijdplan van PSV en nu ze moeten komen is de aanval ook nog eens verzwakt. Ik zie Twente wel scoren en dan zal PSV er ook minimaal 1 moeten inleggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:30 schreef Nega het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, het staat hier steeds anders, het is PSV- Twente, en niet andersom. Dus hierbij is PSV natuurlijk wel in het voordeel.
Rtl7quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja.
Maar hoezo is die wedstrijd verplaatst dan? debiel die het heeft bedacht
Omdat Ajax 1x per jaar op de vrijdag moet, echt veel andere mogelijkheden waren er niet meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Pakken ze toch lekker een andere wedstrijd om uit te zenden. Waarom persé deze
34 mogelijkhedenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat Ajax 1x per jaar op de vrijdag moet, echt veel andere mogelijkheden waren er niet meer![]()
Pauper Admirals enzo![]()
Ja kloptquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij hebt ook genoeg mogelijkheden om naar Ajax te gaan![]()
Ik wist dat alquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft PSV met Género Zeefuik eindelijk eens een jong talent, blijkt hij uit de jeugdopleiding van Ajax te komen! Of was dit al bij iedereen bekend?
Hij was 14 toen hij bij jullie weggestuurd werd inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft PSV met Género Zeefuik eindelijk eens een jong talent, blijkt hij uit de jeugdopleiding van Ajax te komen! Of was dit al bij iedereen bekend?
Voor een gelijkspel tegen PSV hoef je niet redelijk goed in vorm te zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij was 14 toen hij bij jullie weggestuurd werd inderdaad.
Van daaruit naar Omniworld en daar "opgepikt" door PSV.
Als Zeefuik net zo'n talent wordt als Huntelaar (die uit de jeugdopleiding van PSV komt) vind ik het best
Ik denk dat jullie het Vrijdag de 13e thuis tegen NAC nog aardig lastig gaan krijgen gezien het feit dat NAC nog speelt voor een plekje bij 6 t/m 9 en redelijk goed in vorm is
Als een speler bij een club de C, B en A-jeugd doorloopt vind ik wel dat je kan zeggen dat hij uit de jeugdopleiding komt of denk je daar anders over?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is opgeleid door De Graafschap en op jonge leeftijd bij PSV terechtgekomen, maar dat maakt hem nog geen speler uit de jeugdopleiding van PSV.
In de zomer van 2000, kort voor zijn zeventiende verjaardag, maakt KJH de overstap van De Graafschap naar PSV. Een leeftijd waarop je voor het overgrote deel al gevormd bent, sommige spelers (Clarence Seedorf bijvoorbeeld) hebben op die leeftijd zelfs hun debuut al gemaakt in de eredivisie. Klaas Jan Huntelaar kwam bij PSV meteen in de A1, de C- en B-jeugd heeft hij niet bij jullie doorlopen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als een speler bij een club de C, B en A-jeugd doorloopt vind ik wel dat je kan zeggen dat hij uit de jeugdopleiding komt of denk je daar anders over?
C, B en A jeugd zijn de belangrijkste in de ontwikkeling van een spelen imo.
Schijnt ook gelijk in de belangstelling van Liverpool te staan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
Zou mooi zijn als we thuis tegen Sparta kampioen worden!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Doe dan maar gelijk een verlies tegen NEC dan zijn we klaar.
Of Zeefuikquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de zomer van 2000, kort voor zijn zeventiende verjaardag, maakt KJH de overstap van De Graafschap naar PSV. Een leeftijd waarop je voor het overgrote deel al gevormd bent, sommige spelers (Clarence Seedorf bijvoorbeeld) hebben op die leeftijd zelfs hun debuut al gemaakt in de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |