Ik schreef nog dat ik blij was dat hij geblesseerd raakte, maar echte medestanders waren er toen niet.quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef twi het volgende:
Overigens, ik wil jullie er nog even aan herinneren dat Leonardo nog steeds bij ons onder contract staat. Ik herinnerde me 't gisteren toevallig, ik was 'm al compleet vergeten
ik schat de kansen 50:50quote:Op maandag 2 april 2007 23:18 schreef Sethje het volgende:
We worden kampioen
quote:Blessure Jaap Stam toch ernstiger dan verwacht
2/4/2007 18:40
Ajax moet het in de apotheose van de competitie zonder aanvoerder Jaap Stam stellen. De hamstringblessure blijkt ernstiger dan werd aangenomen. Eerder was Ajax-trainer Henk ten Cate nog optimistisch over de aard van de blessure.
Jaap Stam ondervindt het hele seizoen al hinder van hamstringproblemen. Zondag viel hij kort voor het eind van de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo opnieuw uit met dezelfde kwetsuur.
Het is niet uitgesloten dat Stam de resterende duels van de reguliere competitie nu aan zich voorbij moet laten gaan. Een forse tegenvaller, omdat Ajax het ook al zonder de geblesseerde Zdenek Grygera moet stellen.
www.vi.nl
Denk dat iedereen je dankbaar is als dat brok ongeluk in puin ligtquote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als psv 1x verliest en Ajax wint niet alles dan ga ik persoonlijk de ArenA afbreken![]()
Ik zeg 2e, alles wat ik zeg komt de laatste tijd niet uit wat betreft Ajax dus lets hopequote:Op maandag 2 april 2007 23:18 schreef Sethje het volgende:
We worden kampioen
Bedankt, nu worden we 3dequote:Op maandag 2 april 2007 23:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg 2e, alles wat ik zeg komt de laatste tijd niet uit wat betreft Ajax dus lets hope![]()
![]()
Is wel een voordeel dat je op vrijdag speelt ja, als je die wint dan krijgt psv toch wel zenuwen voor het duel tegen Twente.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Komend weekend winnen PSV en wij en dan vrijdag de 13e winnen we en staan we met 1 wedstrijd meer gespeeld gelijk met PSV en dan ligt de druk pas echt bij hun.
Mooie TVP, niet?
Blij zijn dat 'ie geblesseerd raakt is gewoon triest, wie 't ook is. Een pijntje, oke, maar een paar afgescheurde kruisbanden wensen alleen Feyenoorders hun tegenstander toe. Maar ik was 'm gewoon simpelweg uit 't oog verloren.quote:Op maandag 2 april 2007 23:21 schreef manny het volgende:
[..]
Ik schreef nog dat ik blij was dat hij geblesseerd raakte, maar echte medestanders waren er toen niet.
Mooi scenarioquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Komend weekend winnen PSV en wij en dan vrijdag de 13e winnen we en staan we met 1 wedstrijd meer gespeeld gelijk met PSV en dan ligt de druk pas echt bij hun.
Mooie TVP, niet?
Nac krijgt zondag az thuis, daar gaat az de boot in na Werder imo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik zie Ajax PSV wel voorbij gaan. De drie punten die nu nog het verschil maken zie ik bij Twente wel verloren gaan dus is het in theorie gelijk. Dan zijn er nog drie wedstrijden over waar PSV nog steeds een zwaarder programma heeft dan Ajax. Alleen de wedstrijd tegen NAC van Ajax is niet vanzelfsprekend drie punten denk ik.
Zelf hoop ik uiteraard op nog 1 misstap van Ajax, twee van PSV en geen misstappen van AZ zodat AZ kampioen wordt. Maar dat is wel heel veel wishfull thinking.
Spelen wij op een vrijdag?????quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Mooie TVP, niet?
Jawel, mooi toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Spelen wij op een vrijdag?????
Je gaat toch niet zeggen dat Ajax - NAC op een vrijdag is he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ticketboxquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:28 schreef Nashje het volgende:
Ja dus mooi wel.. godver
Waarom wordt die op vrijdag gespeeld? Op ticketbox staat gewoon zondag.. GODVER
Jawel. Bedankbriefjes mag je naar RTL 5 sturen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Spelen wij op een vrijdag?????
Je gaat toch niet zeggen dat Ajax - NAC op een vrijdag is he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja i know, maar dan nog psv in deze vorm en net het uitduel tegen pool ervoor en misschien 2e in de stand dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:30 schreef Nega het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, het staat hier steeds anders, het is PSV- Twente, en niet andersom. Dus hierbij is PSV natuurlijk wel in het voordeel.
Ik zou zaterdags naar me broer gaan in Amsterdam, en dan zouden we zondag naar de wedstrijd gaan.. Maarja lijkt me ook zo saai als ik in een leeg stadion zit.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zou zaterdags naar me broer gaan in Amsterdam, en dan zouden we zondag naar de wedstrijd gaan.. Maarja lijkt me ook zo saai als ik in een leeg stadion zit.
KUTHOERENZOOI.
Dan maar op vrijdag naar A'dam. Zal wel niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |