Ik krijg er ook altijd maar een kwart van de hele lading in, haar mond is te kleinquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Aah, dat kan ook. Ik zeg meestal van: Wacht ik smeer de vla even je mond in. en dan zo met je lul even alles erin vegen en rondjes op haar wang draaien. Maar vaak stopt ze het met haar vingers in haar mond![]()
gut wat gevatquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee jij dan. ham Ham ham Haaaaamkaaastosssti ooh lekker bruin bammetje van me![]()
![]()
haha jij bent getiktquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:05 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Damn, je hebt me doorIk ben al bezig met m'n gordijnen aan elkaar naaien en m'n bezem met runische tekens te bekerven
![]()
Neh ik vind het meer van: Ik ben zo cool, dat ik dit speel brengt er geen verandering inquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel nerdy. Net als zo'n homo op mijn school die buttons draagt met "I love boys". Niks tegen homo's, maar het promoten is wel... gay
Mijn andere vriendin was relaxter. Daar mocht het gewoon in de mond. Geen ellende achteraf en zij weer wat eiwitten naar binnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik krijg er ook altijd maar een kwart van de hele lading in, haar mond is te klein
Prachtig, dan is de bedoeling goed aangekomen. Vond ik namelijk ook van jouw "garpje"quote:
al gedaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Anders typ je zelf even LARP in op Youtube, luie hond.
Triest mannetjequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:38 schreef hamkaastosti het volgende:
nawien![]()
Heeft er iemand nog meer filmpjes van larpers?
Ik zit tegen m'n 4u dipje aan en ik moet nog even dus ik wel even lachen. die lightning bolt brengt alleen nog maar een glimlach.
Opzich zijn het leuke damesquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik moest moeite doen om niet hardop te lachen om die OP
Maarrrrrrr er zitten ook wel positieve aspecten aan een LARP:
[afbeelding]
Ik denk niet dat een WoW-addict ooit zo dicht bij 2 meisjes is geweest
Oeeh heb je het nu al doorquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ik hap niet meer op je geneuzel dus hou maar op![]()
Cup-a-soup? Nee tijd om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:38 schreef hamkaastosti het volgende:
nawien![]()
Heeft er iemand nog meer filmpjes van larpers?
Ik zit tegen m'n 4u dipje aan en ik moet nog even dus ik wel even lachen. die lightning bolt brengt alleen nog maar een glimlach.
Bekijk het van de zonnigekant, straks heb je een amazone in je bed ipv hoe ze nu isquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
al gedaan
d'r zijn vast nog van die freaksites met beeldmateriaal maar ik wil ik niet op gaan kijken. stel dat m'n vriendin m'n history ziet
OMFG I Just casted the Deadly HIV-Infected Army of Semen Spell.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef hamkaastosti het volgende:
wat schreeuwde je toen je klaar kwam?
LIGHTNING BOLT?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef hamkaastosti het volgende:
wat schreeuwde je toen je klaar kwam?
LIGHTNING BOLT?
Als dat genoeg humor voor je is om stuk te gaan loop je de hele dag schaterlachend, hm?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Oeeh heb je het nu al door![]()
Naast triest ook traag van begrip. Gaat goed kerel![]()
terwijl jij haastig opzoek bent naar "larpers" om uit te lachen en zodoende je dipje door te komen (zwakkeling), ga ik hier stuk![]()
heel wat anders ja. Je gaat als volwassene rondlopen in een elfenpakje en gooit steentjes naar iemand terwijl iedereen doet alsof het een LIGHTNINGBOLT is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:58 schreef ToT het volgende:
Ach ja, ik merk al dat dit soort dingen wel ERG ver-van-je-bed zijn bij jullie he?
Ik vind het tof voor die lui. Lekker uitleven, lekker ouwehoeren, leuk toch?
Is wat anders dan in een gepimpte BMW rondrijden met rap of R&B uit de speakers pompen.
Probleem is dat topicstarter ZELF iets niet aankon en er nu heilig van overtuigd is dat iedereen dan maar automatisch zo 'zwak' zal zijnquote:Op maandag 2 april 2007 18:38 schreef releaze het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een onzin? Sure, dr zijn vast mensen waarbij 'de grens tussen werkelijkheid en fantasie vervagen', maar voor veel andere mensen is dit een gewone hobby. De een doet aan schilderen, de ander zit op een toneelclub shakespeare te doen en een stel andere mensen hijsen zich in maffe outfits en gaan in het bos een verhaaltje improviseren. Het lijkt me best leuk eens te doen, beter dan suffe bordspelen.. Levend stratego is ook much better than het spelletje.
Kan iemand ff een exorcist bellen voor haar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
omfg! check dat wijf in vanaf minuut 3:10
http://www.youtube.com/watch?v=WtLkrQCu7UQ&mode=user&search=
Dat ik iets niet aankon? Mijn WoW geschiedenis werd vanwege de RPG factor geassocieerd met LARP. Even goed lezen, gaarne.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Probleem is dat topicstarter ZELF iets niet aankon en er nu heilig van overtuigd is dat iedereen dan maar automatisch zo 'zwak' zal zijn.
Deze 'Larpers' kiezen een vorm van vermaak die IK PERSOONLIJK belachelijk vind, maar wie ben ik om voor anderen te bepalen hoe zijn hun vrije tijd invullen? Deze mensen hebben tenminste lol op hun manier. Beter dan een of andere depri mongool die anderen loopt lastig te vallen omdat hij z'n leven niet kan invullen op een manier zoals hij dit, hetzij bewust, hetzij onbewust, eigenlijk het liefst gehad zou hebben.
Liever een stel 'larpers' dan een stel vernielzuchtige hangjongeren die uit verveling de buurt terroriseren en/of slopen...
Ik vind LOTR wel aardig, niet speciaal goed, maar de films waren wel vermakelijk. Maar zie je mij op blote voeten met een blauwgloeiend zwaard op lelijke mensen inhakken omdat ik denk dat ze orcs zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef ToT het volgende:
Mee eensch, Krekker!
Ik neem trouwens aan dat de meesten hier ook niet van fantasy of Science Fiction houden?
LOTR-haters enzo?
Ik zal even toelichten waar ik op doel:quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:12 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat ik iets niet aankon? Mijn WoW geschiedenis werd vanwege de RPG factor geassocieerd met LARP. Even goed lezen, gaarne.
/LIGHTNINGBOLT
Het lijkt er sterk op dat jij op basis van jouw eigen wow-ervaringen, conclusies trekt over deze mensen. Dit met hierbij het uitgangspunt dat wat zij doen eigenlijk nog een stuk erger is dan het WoW zoals jij dit speelde.quote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat ik van WoW af ben. Al overdreef ik sommige zaken weliswaar een beetje, het was wel erg vervelend dat het zo'n grip op je heeft![]()
Maar je vergeet dat deze mensen blijkbaar zo ridicuul fanatiek zijn over deze "strijden" dat hun grens tussen realiteit en fictie daadwerkelijk is geminimaliseerd. Ook zijn de meeste mensen die WoW spelen minder authistisch dan de mensen die elkaar met 'n plastic bijl te lijf gaan in een bos in Assen. Het is weliswaar beiden overbodig, maar dat zijn wel meer zaken. Punt is dat deze uiting van zwakzinnigheid je eerder van de samenleving afzonderd dan er dichter naar toe trekt. Met WoW is dit vele malen minder het geval.
Wie die conclusies trekt? Dat doe je automatisch als je naar de kleren kijktquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zal even toelichten waar ik op doel:
[..]
Het lijkt er sterk op dat jij op basis van jouw eigen wow-ervaringen, conclusies trekt over deze mensen. Dit met hierbij het uitgangspunt dat wat zij doen eigenlijk nog een stuk erger is dan het WoW zoals jij dit speelde.
Wie zegt dat bij deze mensen de grens tussen realiteit en fictie in nog grotere mate is geminimaliseerd dan bij jou toen je WoW speelde? Wie zegt dat er uberhaupt sprake is van problemen met betrekking tot het kunnen scheiden van fictie en realiteit? Wie zegt dat zij er niet bewust voor kiezen een keer in de week/zoveel weken op een gezonde manier 'er even lekker tussenuit te gaan' ? Een stuk minder ongezond dan jezelf lam zuipen, vol stoppen met pillen of wat dan ook. Zal ook wel per 'larper' verschillen.
Wat is er authistisch aan het gedrag van deze mensen? Ja het oogt in onze ogen raar tot aan het belachelijke toe, maar feit blijft: ze zijn een stuk socialer bezig dan menig ander die voor de tv kruipt en zich helemaal inleeft in een spannende film met een "shhhhhhht ik ben aan het kijken jah!!"
In het dagelijks leven niet, op internet moet je die gasten bashenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef ToT het volgende:
Beetje openstaan voor dat anderen andere dingen leuk vinden, kan geen kwaad.
Zwak is het he? Maar ik geniet er met volle teugen van.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef ToT het volgende:
Held!
Nee ik snap het wel hoor. Op het Internet is het soms idd leuk om lui af te zeiken, maar het is wel een beetje vaag om dat te doen over mensen die je als nerd ziet, terwijl je zelf aangeeft ook nerd te zijn (of te zijn geweest).
Doet me denken aan mensen die ziedend een preektegen elke roker geven over dat ZIJ (de rokers) de schone lucht vervuilen die ZIJ (de ex-rokers) inademen en dat ze schandalig bezig zijn met hun gezondheidsverwoestende levenswijze en dat WIJ belastingen betalen om HUN ziektekosten te betalen enz enz enz."Neem dan een voorbeeld aan mij!" enzo...
Fuck ik ookquote:Op maandag 2 april 2007 16:37 schreef immortalsean het volgende:
ik dacht ff dat murp weer een nieuwe kloon had, na het lezen van de TT
Nee hmmmquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Als dat genoeg humor voor je is om stuk te gaan loop je de hele dag schaterlachend, hm?
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:51 schreef hamkaastosti het volgende:
[afbeelding]
ahaha die 2e heeft de kledingvoorschriften verkeerd begrepen denk ik
na het zwaard was zijn geld op denk ik zoquote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef Spacehamster het volgende:
Shiit, zo'n mooi groot barbarenzwaard a la Conan en dan zo'n nerdy plastic broekje erbij...
Nee, zulke lui moeten ze toch echt in de pek en veren dumpen. Dat staat zelfs nog beter.
Ja eingelijk dagelijks compleet met matje en petjequote:Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef Frrreek het volgende:
Grappig dat er zoveel mensen zijn die de 'LARP' grafjosties verdedigen. 'Beter dan vernielzuchtige hangjongeren'. Zie je die langharige stakkers uit het hippie-tijdperk al op een bankje hangen of dingen kapot maken?
Nee gelukkig niet! En precies daarom vind ik ze een stuk beter dan die vernielzuchtige hangjongeren, zo ingewikkeld is dat toch niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef Frrreek het volgende:
Grappig dat er zoveel mensen zijn die de 'LARP' grafjosties verdedigen. 'Beter dan vernielzuchtige hangjongeren'. Zie je die langharige stakkers uit het hippie-tijdperk al op een bankje hangen of dingen kapot maken?
Wat niet wegneemt dat het over het algemeen retards zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet! En precies daarom vind ik ze een stuk beter dan die vernielzuchtige hangjongeren, zo ingewikkeld is dat toch niet?
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet! En precies daarom vind ik ze een stuk beter dan die vernielzuchtige hangjongeren, zo ingewikkeld is dat toch niet?
Zeker niet. Maar ik stel ook niet dat hangjongeren toffe mensen zijn. Ik vind beide groepen nogal sneuquote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hooguit hun langharige kornuiten onzedelijk betastenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:33 schreef hamkaastosti het volgende:
ik zie ze met zo'n rubberen zwaardje ook nog niet zo snel wat straatmeubilair kapot maken
Lantaarnpaal omhakkenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:33 schreef hamkaastosti het volgende:
ik zie ze met zo'n rubberen zwaardje ook nog niet zo snel wat straatmeubilair kapot maken
Dat is ook leuk om op de eerste hulp te zeggen: "Ik was aan het larpen, en toen wilde ik een lantaarnpaal ophakken om in mijn onneembare fort te zetten. En ik dus hakken en toen sloeg ineens mijn zwaard krom zo om de paal heen in mijn gezicht"quote:Op woensdag 4 april 2007 13:36 schreef hamkaastosti het volgende:
en dat dat zwaard dan zo om die paal slaat en ze tegen de bek hengst
* WyriHaximus meldt!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Spacehamster het volgende:
Wie wil mijn speelgoed wapens verzameling zien?
Dit zwaardonderbroekmonster is van een rivaliserende clan/ horde/ guild?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:36 schreef naittun1 het volgende:
[..]
Nee ik kom 10 sec later op die foto zo met kompanen uit het bos gestormd.
Ik zie geen probleem?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef AntiSh0x het volgende:
Larp lijkt me echt cool... En vind je t gek dat het latex zwaarden zijn. Anders vallen er dooien he...
Eens. Doet me denken aan het interview met een rugbyspeler waarin werd gevraagd wat hij van de voetbalwedstrijd van Chelsea vondt. Waarop hij antwoordde: "Maar ik hou helemaal niet van kaas"quote:Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef Bullebak het volgende:
[..]Wat een achterlijek vergelijking
![]()
Ik vind die nerds ook beter dan StormfrontUberNazi's.dus
Ja hallo, moet het nou realistisch lijken of niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef AntiSh0x het volgende:
Larp lijkt me echt cool... En vind je t gek dat het latex zwaarden zijn. Anders vallen er dooien he...
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Leuk die engel in die boom
http://www.break.com/index/what_is_larping.html
Je kan niet oneindig lang van je zakgeld leven en LARP-enquote:Op donderdag 5 april 2007 13:25 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
![]()
Het grote verschil tussen kinderspel en volwassenspel is dat er betere regels zijn, het speelgoed is groter en mooier en je hebt betere makeup dan wat er op je moeders kaptafel ligt.
![]()
Screw growing up, kinderachtige mensen hebben meer fun!![]()
Echt wel, weet je hoeveel koperstukjes je kunt kopen voor 5 euroquote:Op donderdag 5 april 2007 16:54 schreef Syheriat het volgende:
Je kan niet oneindig lang van je zakgeld leven en LARP-en![]()
Je moeder is voor mietjes, daarom sloeg ik haar maar overquote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
LARP is voor mietjes.
quote:
lees dan dat eerste antwoord op dat filmpje ..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Leuk die engel in die boom
http://www.break.com/index/what_is_larping.html
quote:The Devil will take your souls:
for roleplaying teaches of demonology, witchcraft, voodoo, murder, rape, blasphemy, suicide, assassination, insanity, sexual perversion, homosexuality, prostitution, Satan worship, and necromantics. REPENT!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je moeder is voor mietjes, daarom sloeg ik haar maar over
Hai Paulquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:26 schreef P8 het volgende:
Ik heb schaamhaarextensions zodat mijn piemel wat kleiner lijkt, zodat ik geen vrouwen afschrik![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hai PaulLekkere kontcrosser van me.
verkapte "mijn-oma-doet-ook-aan-larpen"-postquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb afgelopen weekend LARP'ers gezien
Mijn oma: Wat is dat nou weer voor sekte, zo met al die gekke kleren aan?
Oma ftw.
Of een vers geslepen katana. Even wat realisme toepassen op de zaakquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:16 schreef veejay het volgende:
Volgens mij moet het best leuk zijn om daar een middagje tussen te lopen met een paintball gun
gast, loop je eigen topic niet zo te kicken. Ga LARPen ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Of een vers geslepen katana. Even wat realisme toepassen op de zaak![]()
Pure humorquote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef hamkaastosti het volgende:
http://youtube.com/watch?v=8ufaBKdY60w
LIGHTNING BOLT *pets* LIGHTNING BOLT *pets* LIGHTNING BOLT
ahhaa
Hey wtf Paul, ik wil m'n eerste topic ooit naar de 7 pagina'squote:Op dinsdag 10 april 2007 18:58 schreef P8 het volgende:
[..]
gast, loop je eigen topic niet zo te kicken. Ga LARPen ofzo![]()
Topics in mijn lijsten komen nooit boven de 4 pagina'squote:Op donderdag 12 april 2007 23:00 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hey wtf Paul, ik wil m'n eerste topic ooit naar de 7 pagina'sMaar da lukt nie meer.
meh. ik reageer ook en ik heb zelfs een TTT op m'n naamquote:Op donderdag 12 april 2007 23:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Topics in mijn lijsten komen nooit boven de 4 pagina's
Daar sluit ik me bij aan. Ik heb ook een tijdje op schermen gezeten, en voor de lol met een vriend meegegaan naar z'n training waar we met stokken op elkaar mochten inraggen (Aikido spreek je het uit, zal wel Ikido zijn ofzo?). Dat is wel leuk om te doen, gewoon een beetje lachen en leuke technieken leren toepassen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:04 schreef von_manstein het volgende:
Ik ben ooit eens op verzoek van een voormalig klasgenoot weesten kijken bij een LARP hij zei dat het vet cool zou zijn. (voor het mobieletelefoon met camera en Youtube tijdperk)
Nou ik kwam dat terrein op rijden en het eerste wat ik dacht: Hey carnaval was een halfjaar geleden toch?
Vervolgens een rondleiding gehad van die klasgenoot gehuld in een of ander middeleeuws ogen kostuum.
Ze hebben het een en ander verteld, op het eerste oog klonk het wel grappig (soort toneel spel met wat regels dacht ik).....
Tot ik ze in actie zagnou ik piste bijna in mn broek van het lachen.
Allemaal van die lightning bolt actiesen van die gasten die net iets te ver in hun rol zitten zeg maar.
Ik vind het maar niks en de mensen die er aan mee doen hebben ze in mijn ogen niet allemaal op een rijtje.
Snap best dat zwaardvechten leuk kan zijn als hobby maar balletjes gooien en vuurbal roepen, gehuld in een nachtjapon en een papieren hoed op je knar riekt naar geestelijk instabiel.
Dat doe je niet voor de lol lijkt mij. Dan is er echt iets met je mis en denk ik dat je je tijd beter kan besteden bij een psycholoog of psychiater.
Maar ieder zo z'n ding denk ik dan maar
ergens is ie wel liefquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:49 schreef Spacehamster het volgende:
Wel zielig als je geen fantasie meer hebt.
Of zal ik zeggen phantasy?
Dit ben ik in een heksen-mood met mijn hamster-familiar: [afbeelding]
ik verwachtte een topless wijf oid, maar neequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
omfg! check dat wijf in vanaf minuut 3:10
http://www.youtube.com/watch?v=WtLkrQCu7UQ&mode=user&search=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |